ylämyllyn reitit

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä g-type 500, 23/1/11.

  1. g-type 500

    g-type 500 Member

    Kuinka usein ylämyllyn reitit ajetaan koneella? olen itse seurannut tilannetta, ja ei niin usein mielestäni kuin olisi tarpeen, ja silloinkin ajetaan shelliltä honkalammen suuntaan. Muut reitit jää ajamatta, ei ole enää mukava lähteä särkemään kalustoaan sinne patikkoon... Uralupa maksut menee hukkaan tällä tavalla.
     
  2. MattiL

    MattiL SkiDoo MXZ 600 SDI XRS -07 & AC F6 SnoPro -07

    Vs: ylämyllyn reitit

    Olen asiasta samaa mieltä :eek: tuon jyrinkylän kohdan vois ainakin pikkuhiljaa tampparilla ajaa...
     
  3. Sportsman-77

    Sportsman-77 Guest

    Vs: ylämyllyn reitit

    onkohan se tamppari ajanut vielä kertaakaan siinä ylämylly-huhmari välisellä osuudella? viimeks kun sitä reittiä pitkin ajoin, niin se oli yhtä pomppimista koko reitti. ei kestä kelkka eikä kuski sitä hyppyyttämistä kovin pitkään. uralupakin on ostettu, mutta jos reitti on noin huonossa kunnossa koko ajan, niin eipä tee mieli moisella reitillä ajaa.
     
  4. MattiL

    MattiL SkiDoo MXZ 600 SDI XRS -07 & AC F6 SnoPro -07

    Vs: ylämyllyn reitit

    On se tamppari kerran ajanut tänä talvena siitä kasvihuoneiden kohalta melkein huhmariin asti. Eilen oli ajanu siinä huhmarin ympäristössä tamppari. Polvijärvellä oli reitit hyvässä kunnossa, sellaista pientä nyppyä oli niin sai makeita ilmalentoja otettua toki sillä seurauksella että nyt on toinen ranne niin kipee ettei kärsi kahvikuppia nostaa :-[
     
  5. Miksal

    Miksal Well-Known Member

    Vs: ylämyllyn reitit

    Torstaina oli ajellu tamppari polvijärvi-huhmari välin ja muutaman kilsan huhmarilta ylylle päin, jonkin lammen rantaan oli lopettanut melko vesillä se lampi. Itse ajelin lammelta seuraavalle mahdolliselle kääntö paikalle, kun ei viitsinut latistaa omaa reissuaan ajamalla shellille seisaaltaan kävely vauhtia, kun oli ensin vetänyt 70km vasta lanattua baanaa. ;)

    Perjantaina olin liikkeellä.
     
  6. g-type 500

    g-type 500 Member

    Vs: ylämyllyn reitit

    Voisi tosiaan pikkuhiljaa tamppari käydä ylämyllyn suunnalla, tänään piti lähteä huhmarin reissu ajelemaan mutta lähtemättä jäi kun mielessä oli vielä torstain reittikunto. Silloinkin tuli ajettua vaan moottoriradan kulmille ja sinne asti samanlaista kumparemäkeä koko reitti. Toivotaan että reitit paranevat täälläkin päin, kuuluu olevan muualla pohjois-karjalassa ihan hyvätkin reitit,vai onko torni huhu?
     
  7. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Ylämyllyllä kun on ajajia niin pirusti, sen takia on nopeesti huonossa jamassa reitit.
    Muualla Pohjois-Karjalassa on yleisesti ottaen aavistuksen paremmat baanat.

    Tamppari kun saataisiin useammin reiteille niin paranisi tilanne huomattavasti.
    Muutamat kelkkailijat on vapaaehtosesti laittaneet ylyn suunnalla lanan kelkan perään ja itse tasotelleet.

    Jos intoa riittää ja vetokoukku löytyy niin Shellin kupeessa reitillä on lana käytettävissä. :)
     
  8. g-type 500

    g-type 500 Member

    Vs: ylämyllyn reitit

    hyvä tietää. Tänään oli auramiehet olleet oikein mukavia meitä kelkkailijoita kohtaan ja ylämyllyn shelliltä honkalammen suuntaan auranneet tiet ja penkat suoraan reitin päälle, :mad: eli jos liikutte sillä suunnalla kelkkaillen niin ajelkaa se pätkä varovasti! :eek:
     
  9. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: ylämyllyn reitit

    eipähän ne auramiehet paljoakaan varmaan kerkeä tällä säällä auroja nostelee reittien kohdalla kun lunta tulee esterinperseestä.. :-\ se ei oikeastaan heidän vika ole.. härkönen on tainnut jo parikin kertaa lapiopelissä käydä avaamassa juurikin nuo kohdat.
     
  10. MattiL

    MattiL SkiDoo MXZ 600 SDI XRS -07 & AC F6 SnoPro -07

    Vs: ylämyllyn reitit

    Ylämyllyntien ylityksen kohdalla oli työnnetty auraus penkka nätisti siihen reitin päälle, alkaa olla nätti rinne kiivetä ylös.
     
  11. Jupy

    Jupy Well-Known Member

    Vs: ylämyllyn reitit

    Soittakaa ja antakaa palautetta kunnan tekniseen virastoon. Tuntuu, että tekevät tuota joskus ihan kiusallaan.
     
  12. g-type 500

    g-type 500 Member

    Vs: ylämyllyn reitit

    En kuitenkaan jaksaisi uskoa että ihan tahallaan tekisivät tuota, pakkohan ne lumet johonkin on saada. Nyt kun vaan se tamppari kävis ajaa sen reitin niin olis hyvä ura ajaa. ;)
     
  13. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

  14. g-type 500

    g-type 500 Member

    Vs: ylämyllyn reitit

    jees, hieno homma huomenna mahd. uusi kalusto alla niin hyvä lähteä kruisaamaan! ;)
     

Suosittele tätä sivua