Lynx 2025

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä juketsu, 2/2/24.

  1. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Nyt se pitää varmaan alkaa elimiä myymään:)! Tuo pitäis saaja!
     
    Nipademu, K.J.P, rupsu ja 2 muut tykkäävät tästä.
  2. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Täytyy kyllä sanoa että kovasti houkuttelisi!
     
  3. Salvelinus

    Salvelinus 49 Ranger 900T -23

    49 Rangereita ei näköjään saa enään 900 moottorilla, ei vaparina eikä turbolla.
     
  4. Mikkoyli

    Mikkoyli Well-Known Member

    Miten mulla tulee sateenkaari mieleen noista GLS:n tarroista. Speksit on kyllä paremmat kuin Ski-Doo MXZ turbossa vakiona mutta ei silti niitä ideaalisia mitä itse valitsisin matoksi tai suksiksi. MXZ on jo niin hyvä R-Motion etten ole varma kumpi olisi parempi. Itse tykkään ehkä enemmän Ski-Doon ulkonäöstä ja väreistä. Hieno veto kyllä BRP:ltä tämä malli.
     
  5. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    900 adventure limited kivan näköisessä kuosissa, mutta miksi tuo perusmallikin on reittileveällä keulalla. Paljon mieluummin näkisin vaparikoneisessa metrisen keulan. Turbossa varmasti leveä keula ihan paikallaan jos enempi reittiä tahkoaa sillä.
     
  6. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Voipihan sitä ajatella vaikka niinkin, mutta värimaailma on ehtaa kasaria, jolloin täällä Härmässä ei edes tullut pieneen mieleenkään että jotkin ryhmittymät voisivat tulevaisudessa omia itselleen tarkoitushakuisesti sateenkaarenvärit ja pönkittämään niillä ajatusmallejaan! Itse olen 50-v ukkeli ja yksi lempiohjelmistani oli Tohtori Sykerö, joka sienipäissään suhasi sateenkaarella yms. kivaa! Minulle tuosta GLS:n värityksestä tulee mieleen hämärtyvän illan kajastus ja ehkä niissä voisi nähdä myös revontulet?
     
    Arwid Käkivaara, Myöhäherännäinen, ///AJS ja 3 muut tykkäävät tästä.
  7. Mikkoyli

    Mikkoyli Well-Known Member

    Mulla oli 2013 mallin GLS ja sen väreistä ei tullut mieleen sateenkaarta vaan retro. Noissa uusissa oli minusta aika hieno kokomusta XTerrain RE.
     
    Viikinki ja rupsu tykkäävät tästä.
  8. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Samaa kattelin komia ois mustana:cool:
     
  9. Treerider

    Treerider Member

    Miksei ne älyä tehä 3500 mittaista Xterrainia vaikka 51 matolla X-trim tyyliin ☹️
    Tai kelpaisi se X-trimin paluukin mutta eiku noita junia vaan tehään.
     
    Arwid Käkivaara, ht, teme- ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  10. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Ravethan on 3500 pitkiä:rolleyes:

    Mutta kummeksuttaa miksei ole 4T Ravea vieläkään, varsinki nyt kun amerikkaanki nuita laivataan.

    "Awesome miehet" varmasti ostais 180hv puhdasta (tarkoitan lähinnä ettei mitään crossoveria) reittipeliä jossa luotettavaa virityspotentiaaliakin:cool:
     
    Viimeksi muokattu: 21/2/24
  11. teme-

    teme- Well-Known Member

    Niin on mutta silti ihan eri peli mitä xtrim re oli. Onhan noita pitkämattosiakin samalla pituudella vaikka minkänäköistä pulkkaa,
     
    Arwid Käkivaara ja M.E.A tykkäävät tästä.
  12. vompo

    vompo Active Member

    3500 pitkää 900 nelaria kyllä kaipaisi. Nykyinen 600ace Adventure tosi mukava reitillä ajella, tehoja vaan pikkuisen lisää. Mutta meneekö sitten ketteryys, jos pistetään painavampi kone.
     
  13. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ketteryydesssä on kyllä tuntuva ero 3700>3500 ja tuntuu se 900 vs 600 keulalla.
     
    Arwid Käkivaara tykkää tästä.
  14. teme-

    teme- Well-Known Member

    Onko hinnat tulleet pikkusen alaspäin? Vaikuttas ainakin siltä 850 rave lähtis alta 20k ja 900 turbo xterrain n.22ko_O
     
  15. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Turbo malleihi 850€ kevätetuo_O kauppiaan suusta kuultu..
     
  16. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    Alla Lynxin sivuilta kopioituna:

    Jos talvi on myös sinun vuodenaikasi, tee seuraavasta paras ikinä! Juuri nyt on paras aika nostaa ajokokemuksesi seuraavalle tasolle – tuliterällä 2025 Lynx-kelkalla. Kaupan päälle saat ennakkotilaajan huippuedut, tarjolla vain kevätennakossa:

    1250€ arvoinen
    lisävaruste-etu, kun tilaat 2025 Shredder 850 E-TEC Tai Shredder 850 E-TEC Turbo -kelkan.

    850€ arvoinen
    lisävaruste-etu, kun tilaat muun 2025 Turbo -mallin tai Brutal 850 E-TEC -moottorikelkan.

    500€ arvoinen
    lisävaruste-etu, kun tilaat minkä tahansa muun 2025 Lynx-kelkan*.


    *Etu ei koske Rave RS, Rave 120 tai Rave 200 -malleja.
     
    Maisemakaahaaja ja juketsu tykkäävät tästä.
  17. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    @juketsu meneekö se uus tilaukseen:D
     
  18. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Noo kysellää hintoja :) etelän kauppiaan kans juttelin nii eipä hirveen aurinkoiset ollu ajatukset hyvityshinnoistao_O
     
  19. Altavastaaja

    Altavastaaja Xterrain RE Ace turbo 3900

    Ois tullunna tuo brutali vielä lyhyenä ni ois ollu aistikkaampi ;)
     

    Lisätyt liitteet:

    Vesukka tykkää tästä.
  20. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Kapea Re brutali kyllä herättää omistushaluja :eek::eek:
     
    ELhope tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua