Kelkkakauppiaiden kilpailuttaminen

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä speedy, 22/2/09.

  1. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Totta hitossa pitää kilpailuttaa, itehän sen rahan kauppiaalle tai huoltajalle viet :eek:

    Monasti olen kelkan hakenut kauempaa, halvemmalla ja palvelu on pelannut :)

    Huollot ja takuuhommatkin on hoituneet lähikorjaamoilla. Jos huoltaissaan kattovat kieroon se on ihan niitten oma vika.
    Sitäpaitsi, jos lie merkkikorjaamon kyltti katolla niin pitänee huoltaa. Minä ainakin keskustelisin maahantuojan kanssa jos jäis huoltamatta. :mad:
     
  2. Housti

    Housti A-C F7

    Tuo vieraan paikkakunnan kelkan huoltamisen narisemisessa on kyse pelkästään siitä että uuden kelkan takuuhuollot maksaa maahantuoja, ja maahantuoja ei maksa samaa tuntihintaa mitä korjaamo pystyy laskuttamaan asiakkaalta normitilanteessa. Eli liike ei saa enää samanlaista katetta, kun kelkka on ostettu muualta ja tuodaan "vieraaseen" liikkeeseen takuuhuoltoihin. Eihän se asiakkaan vika oo, mutta yrittäjä joutuu väkisin kattomaan sitä omaa tulosta..  ::) Mutta kaikkihan sitä pikku tuittuiluu jaksaa aina kuunnella!  ;D
     
  3. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Itse kilpailutan kelkkani, autoni, kelkkani- ja autoni huollot. Ei koskaan ole ollut mitään mutinoita asian suhteen, ei edes takuuasioiden kanssa. Monesti olen säästänyt melko merkittäviä summia kun viitsii edes muutaman sähköpostin lähettää lähiseutujen liikkeisiin. Reilun vuoden sisään olen ostanut kaksi uutta autoa ja kelkkaa. Autoista yksi on tullut paikallisesta liikkeestä, toissa viikolla vaimolleni ostama Joensuusta. Kelkoista pojan SD tuli Hämeenlinnasta ja oma Yami Kuopiosta. Sama homma myös pojalle loppu kesästä ostamassani uudessa crossipyörässä. Paikallinen kauppias hävisi reilusti Kuopion Yamaha-kauppiaalle. Vuoden aikana tekemissäni ostoksissa olisin menettänyt yli 10 000,- enemmän rahaa jos olisin vain tyytynyt ensimmäiseen, paikalliseen tarjoukseen.
     
  4. EduX

    EduX 146" 9R

    Jos ei takuuhuollot onnistu niin ei muuta kun puhelua maahantuojan suuntaan niin alkaa onnistua
     
  5. Stained

    Stained Rattikelkka

    Juuri näin ;)
     

Suosittele tätä sivua