Viestistä saa ainakin käsityksen,että -17 mallista kyse "Ihmettelin jo keväällä että onpas alle tonni ajetussa kelkassa melkoisesti klappia pukeissa"
Jes eli -17 mallista kyse ja tarkistakaahan vielä onko niitä kun mieki löysin ne vasta kun alustan otin pois ja putsasin sen pukin yläputken. Nehän menee sinne keskelle ja akseli tulee pois niin että ne jää sinne putkeen. Putkessa on omat holkit päissä niin nehän jää sinne
Hmm, Outoa. Jos en väärin muista, niin ainakaan minun kelkassa noin ei päässy käymään. Pitääpä ensviikolla käyttää alusta irti ja tarkistaa.
Onkos kukaan laittanu tähän Blingfactoryn vahvikkeita liukurunkoihin? Lähinnä mietin tuota liukurungon taka osaa jossa on paljon reikiä, että miten passaa vahvikkeen reijät et sako sen kiinnni myös tuolta takaa? Toinen vaihtoehto olisi ski doo omat vahvikkkeet jotka tulee vain keskelle, toisaalta sehän taitaa se alttiin paikka olla särkyäkkin. Ja oishan ne Munsterin vahvikkeet mut hinta aika korkea, mut niide hyvä puoli olisi se että yltää taakse asti ja tulee vielä poikittainen tuki
Justiin koko summitti ollut palasina ja alustan kasasin, holkit ei mulla ole irrallaan vaan yläputkeen päissä kiini jämäkästi.. Kokeilin koputella varmuudeksi mutta kiinni ovat Mulla on blingfactoryn vahvikkeet ja sai naputeltua paikalleen ilman ongelmia
Jees! Edelleen siinä yläputkessa on kiinni! Metalliholkit ja!!! Näiden lisäksi siellä on myös toiset! Ja näkyyhän ne edelleen tuosta kuvasta ja myös minun kelekasta vieläpä neljä kappaletta Enivei enhän minä tiiä miten muilla nämä vehkeet on kasattu mutta usko en. Ennenkö ite nään
Joo siis en mie veikkoste. Tai laittasin jos löytyis käytännössä vakion äänet omaava pömpeli. Ja sekin vain siksi, että sais hotpotin kiinni kelkkaan!