https://snowmobiles.polaris.com/en-us/articles/building-boost-part-1-the-beginning/ Tuossa on aika mielenkiintoinen artikkeli Polariksen Boostin...
[ATTACH] [ATTACH] Itelläkin kausi aloitettu tänään tuli ajettua Kolarista-Ylläkselle.
Vesistöihin en kyllä vielä lähtis, kun tällä viikolla vasta ollut jonkin lailla kunnon pakkasia, eikä kyllä luntakaan oikein mahottomia ole.
Luin amerikan foorumilta, että 21 rmk:n malleihin olisi tulossa takuupäivitys 8 seriesin vehkeisiin, että vaihtavat vetopyörät. Onko kukaan...
Itellä on myös tuolla samalla matolla oleva khaos, voin sanoa, että aika tiukalla joudut pitää mattoa ettei hypi vetarit yli. Ite laitan tälle...
Itellä on toi kyseinen matto omassa khaoksessa. Ainakin polariksen läpivetävät ei yhtään pidä tässä matossa ainakin mulla, joutuu hullun tiukalla...
Ainakin itse jouduin allekirjoittamaan maahantuojan lisäehdot takuulle, jossa on 4 sivua ehtoja takuusta. Kyllä mainitaan siinä moottorin...
Mitä polttoaine ohjelmaa porukka on käyttänyt tämän vuoden malleissa? Ite käytin 19vm SKS:ssä non ethanol asetusta, mutta khaoksessa näyttäisi...
Ainakin omaan 155 19vm sks:ssään ei mahtunut noi välit vakio ketjulla. Piti laittaa 18 ylös ja silloinkin oli aika kireänä ketju.
lohko uusittiin, mutta vanhat männät laitettiin taikaisin.
[ATTACH] 1.2.2021 Kolari. Paikka joku sähkölinja. Lunta n. 70-85cm ja aivan puuteria mahtava kanttailu keli!
Itsellä ainkin ko oma 850 Sks:ssä hajos viime keväällä, ei tullut uutta moottoria vaan korjattiin vanha kampiakselia myöten.
Oli tarkoitus laittaa talliin sulamaan kelkka ja tutkia paremmin. Luin amerikan foorumilla joissakin ollut huonoja releitä, että sen takia ei ole...
Onko kellään ollut tälläinen ongelma patriotin kanssa? Oma khaos ei lähde millään käyntiin tällä hetkellä vaihdoin uudet tulpat ja huomasin,...
Ihmeen pitkään kyllä menee jos et ole vielä saanut. Itse sain jo lokakuun lopus.
Erottele nimet pilkuilla.