On khyl ihme, jos tarvikekeskus ei enää myy.
Terveisiä täältä Kreetan Geranista lämmintä on. Tänhään oli mukava herätys 6 aikaa ko maa järisi 6.1 rihterin asteikolla.[ATTACH]
[MEDIA]. Snowtrax paljasti et Argo osti Catin.
Ite olen huomenna menossa sinne saa nähä minkälaiset kelit ko huomiseksi luvattu 22m/s tuulta.
Joo ei ainakaan minun ostohousuja paukutellut umpisen laitteet lainkaan. Ei paljoa kummene nykyisestä 24 9r;stä kampe.
Ja 2 variattoriin vaihtaisin musta purppura jousi.
Ei ole sama alakerta ko 850;ssä. 9r käyttää sitä samaa alakertaa kuin 650 eli niissä voi tulla ongelmia, mutta uskon on ollut vain huono erä...
Onko kukhaan käyny viel Jällivaarassa, et onko siel lunta vai häätyykö se vain miettiä muuta kohdetta? Ensviikon viikonloppuna olisi ollut...
Joo ite veikkasinkin sitä pakkko serverissä olla vikaa, mutta sain sen ladattua kolmantena iltana tuurilla, mut en viel sen tarkemmin katsonut...
Itellä meni 3 iltaa, et sain ladattua noi karttapäivitykset freerideriin. Sama homma oli katkes koko ajan yhteys jossakin kohtaa latausta. Tänään...
Joo häätyy hommata toi työkalu. Näyttö on uusimalla softalla, jotein siitä ei pitäisi johtua ongelmat, vaan yhteyden katkeamiseen brb:n servulle...
Itekki olen nyt tapellut pari tuntia samanlailla 24 freeriderin kanssa. Kyl vähän ihmetyttää miten näin surkeasti tämä toimii ja hitaasti...
Ei vastaava toiminto ollut Polariksissa jo Pro ride koppasista lähtien.
[ATTACH] Tänhää tuli itselläkin Ylläkselle ajeltua. Luntai sais tulla enempi ojat aika tympiä ajaa aika hyvin hakkaa käsille, jos ei hoksaa.
Itelle tuli nyt tehtyä 2kpl ton 9r:än 155 taikaisinkutsua. Liukurunkojen päihin tuli kärki muovit ja kytkimeen vaihdettiin kytkimen pultti. Uutta...
Erottele nimet pilkuilla.