Ne oli 25L pönttöjä, itse useamman semmoisen ostin aikanaan. Ja oli halvempaa kuin 4L pöntöissä kun tinkasi.
Mistä ootte takapukin jousia ostanut näihin? Omasta mielestä saisi olla pehmeämpi painonsiirron vuoksi. Mikä on vakioarvon jousi, ja mitä näihin...
Tämmöisestä oli mullakin vihiä, ja näemmä huhuissa oli perää. Olispa aika makea peli tuolla challengerilla
Melkein pitää jo tarjousta pyydellä 850sta. Hieno homma tuo, että saat netissä jo tehtyä mieluisan vehkeen ja jää väärinkäsitykset pois....
Taidan hakea vain suosiolla uudet orkkikset tukikumit tarvikkeelta. Nyt nimittäin kytkimen puolellakin n. 2-3mm ihan tyhjää kumien ylälaidassa
Jenkkifoorumilla ovat ilmeisesti käyttäneet 4kpl PTOn puoleista tukikumea. Ei vain tiedä, että meneekö suoraan
Otsikon osille tarvetta. 0408365618 -Jussi-
Pitääkö mulla vaihtaa nuo koko kumityynyt, vai pelkästään nuo hammasrattaan malliset kumitutit pultin kannan puolelle?
Mitkä kumityynyt ne oli näihin axyksiin ne parhaat? Proriden orkkikset, sno-x vai mikä? Sks155 - 16. Sitten voimalinjasta, vakio kyllä jäätävä...
Mulla taas vaihteeksi ongelmia tuon oman 800 xf:n kanssa. Tänään laitoin käyntiin ja n. 1min kuluttua sammui ja ei lähtenyt käyntiin uudestaan....
Perus amerikkalainen tehdasoptio välityksissä/voimansiirrossa, kulkee yhtä kovaa nuo umpismallit ku pätkä kotimaiset kilpurit, niin miksei se...
Paino sanoilla MINUN mielestä. Satun vain tykkäämään pitävistä teloista. En nyt mikään peak fani ole, challenger miehiä enempi. Ja eiköhän tuo...
-Spi kokoputkisto y haaralla 550€ -Powercommander 5 sytkänsäädöllä, sisässä bikefoxin ohjelma. Kk vanha, kuitti on H.500€ -Teamin variaattori...
Erottele nimet pilkuilla.