Minulla on kommanderi pakun katolla ihan hiljaa oli valo päällä tai ei. Valkeaa tulee kyllä kun on päällä.
Nonni, eri lämpötilojen suutin taulukko on hukkunut olisko kellään laittaa sitä ja mikä nyky öljy kelpaa luistorattaalliseen ketjukoteloon?. Ja...
Mites toi Vääksy-Heinola väli, kannattaako mennä?, lentokentän kupeesta joku on jo tyrkännyt, itse kyllä kulkisin tunnetumpaa väylää...
Mielestäni hiihtäminen sopii loistavasti tukemaan ajokuntoa kelkkailuun, eipähän väsy iske niin helposti.
Täällä kirjoitti aikoinaan nm. Vanhaparta, onko hänestä kellään hajua?.
Onko kukaan ajanut Levi-Jerisjärvi-Ylläs pätkää?. Tarkoitus olisi sipaista tuo muutaman viikon perästä.
Tänään olin kiertämässä petäjiä kolme tuntia, laite toimi hienosti, hymyssä suin ajelin ja ajattelin miten miellyttävän herkkä laite on tuo 440x,...
En tiedä kunka paljon rajumpi laite on 600RS vs. 440x, mutta on tuo 440x vaan niin jumalattoman ihana laite puun kierrossa. Onko mielipiteitä...
Noniin, Ä alkuinen kilpi tuli. Runkonumero ja ajokortti sekä 17€ riitti. Koko projekti kesti 10 min. Ei pystynyt ostamaa erityiskilpeä esim. x-440...
Herätellään veteraani vitjaa, 440x -06 on ollut tänään tulilla, pikku lenkki heitetty ja muutaman vuoden tauon jälkeen toimii hienosti, toki...
Kysymys, nyt pitäisi hommata kilvet takaisin Ski-doo 440x 2006 kelkkaan, jotta uskaltaisi ihmisten ilmoille luvallisesti. Miten ko. operaatio...
Kohta pitäis elvyttää veteraania tulille, mutta ilmatieteen laitokselta kerrotaan kelien lauhtuvan.....helvetin ennusteet. Noh. päivitämpä uuden...
Turha hötkyily on pahasta.:D
Eiköhä tähä totu..
Vs: Rev 440 X -03/04/05/06/07 Vielä kun ajat 2T-pienkonebensat tankissa viimeisen käytön kesäseisokin alkaessa niin syksyllä taas pelaa kuin...
Erottele nimet pilkuilla.