ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä sokerikukko, 19/4/11.

  1. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Jaa a. Itelle tein rosterista suojat.
     
  2. Hcronny

    Hcronny Kelkaton

    Niin eli otit sen alkuperäsen muovi hässäkän pois ja siihen suurinpiirthein saman määhräisen tekasit rosterista? Olisko heittää kuvvaa?
     
  3. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Se muovi jäi paikoilleen, toki tulis mahtava jos tekis muovia vastaavan möykyn kokonaa raudasta. Se pohjapanssari kyllä melko helppo vaihtoehto olis.:)
     
  4. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Hardoxista, vai mitense @pezq^ meni :rolleyes:
     
  5. Hcronny

    Hcronny Kelkaton

    Jep jep häätyypä jotaki koittaa kehitellä sinne ko vain saan uuet osat hommattua ja kiitoksia neuvvoista. On muuten aivan makean olonen laitos -13 ämmäläisen jälkheen.
     
  6. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Tein rosterista kulutuspalat niiden möykkyjen päälle:D @N.Opee
     
  7. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Mulla olis joutilaana vihreä pohjapanssari. Ollut XF -12.
    Edit: tarkoitin noin yleisesti jos muilakin on samaa murhetta
     
    Viimeksi muokattu: 18/1/17
  8. Hcronny

    Hcronny Kelkaton

    Muuten hyvä mutta se ei vain käy tuohon.
     
  9. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Alle 10mm muovit joutaa postilaatikko materiaaliksi...
     
  10. Hcronny

    Hcronny Kelkaton

    Jooo sitä mieltä mieki olen nuista muovi suojista. Sillä mie sitä pellisuojaa koitin kyselläkki. Voi olla että joku niitä alkaa tekehmään ja myyhmään ko eikös brp:n vehkeissiin niitä ole saatavilla.
     
    Mp92 tykkää tästä.
  11. Hcronny

    Hcronny Kelkaton

    Aikalaila oli suolaset hinnat suomen maalla tuole ketjukopale. Kotelo ja kansi rapeat 500€ ja samaset osat rapakon takana 200$. Kyllä ne ossaa köyhää suomipoikaa rokottaa.
     
  12. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Järjetöntä rahastusta. Olin jo aikeissa vaihtaa merkkiä ens talvelle, mutta tuon varaosapuolen takia taidan pysytellä toisessa merkissä ainakin siihen asti että niitä osia voi taas itse tilata rapakon takaa..
     
  13. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Voi niitä tilata. Vähä vaan aktiivisuutta tarvii. Mulle ainaki tulossa tälläkinhetkellä orkkis tavaraa meren takaa
     
  14. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    S.postia ko laittaa niin tavaraa tulee
     
    pezq^ tykkää tästä.
  15. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    eli country catilta saa tilaamalla verkkokaupan ohi vai?
     
  16. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Itteki tilasin countrycatilta tavaraa ja tuli mitään kyselemättä, vaikka jossaki kohtaa tilausta luki ettei USAsta ulos saisi myydä.
     
  17. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    IMG_20170120_024140.jpg

    One stop performancelta tilasin ketjunkiristimen.. Pussi ja pussin sisällä pussi.. Kyllä poijat paketoija ossaa ! Mitenköhän net pakkaa jos tillaa jotaki särkyvää ? :D
     
  18. ebeteus

    ebeteus Active Member

  19. Kafuusti

    Kafuusti 21vm Hardcore Alpha

    Mulla on tuo laukku, hintaan nähden aivan naurettavan pieni, kyllä siellä varahanskat yms. kulkee ja keväällä vähän vettä.
     
    ebeteus tykkää tästä.
  20. Hanska

    Hanska Member

    Mitäs tuolle -14 ämmäläiselelle osaa alkaa tekemään? Ujellus kuuluu tankista ja bensaa ei tunnu saavan tarpeeksi. Täydellä tankilla toimii muuan kilometrin, mutta sitten alkaa ongelmat uudestaa. Pintakaasulla kulkee jotenkuten eteenpäin, mutta peukalo tangossa rupeaa boaamaan ja sammuilee. Ilmeisesti jotain häikkää ufoissa? Mitäs tähän lääkkeeksi keksii? Traboulsit alko ku tuota uutukaista ihmetteli tallissa kylellään. Kaiken jären mukaan pitäs kai tuota pystyä pyörittelemään hangessakin ympäriinsä ilman ihmeempiä ongelmia. Hyvinhän tämä yhteiselo alkoi uuden merkin kanssa, reissu ja remontti..
     
    jtek tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua