Ski-Doo 2007

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Redown, 24/1/06.

  1. Kelkkaman

    Kelkkaman --??--

    Tietoutta työni puitteissa....

    Juu pakki on mutta ei sähöstarttia.Eikä se kyllä sitä tarvikkaan...Makia laite patikon paukutteluun,,!
     
  2. ääh eikö tuu sähkösartti, ku polen aika pikkumies 152cm- 21v. kumirallissa kun kokeili. voima meinaa uppoa. :(
     
  3. voisitko joku antaa puh numero ja sähköpostin osoitee. pitäisin soitaa skidoo maahantuojalle.

    kiitos
     
  4. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

  5. k21

    k21 Well-Known Member

  6. kyllähä x-sr 600seen tulee sartti mukana, maksaa vain 500€ lisä hinta. kyseli jus nestee jädältä
     
  7. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    on se komea
    [​IMG]
     
  8. M.H.

    M.H. 800 indyR

    löytyykö keltään ski-doon hinnastoa??
     
  9. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    ...niin ja lisää kuvia esim. Snow Starista? ???
     
  10. Jande

    Jande Polaris khaos matryx 146 slash

    Ski-doo hinnat.
    Cross Cuontry:
    mach z x 14690,-
    mxz 800 x-rs 13890,-
    mxz 600 sdi x-rs 12290,-
    mxz 600ho 10390,-
    mxz 440 12590,-
    mxz 550 x 8090,-
    mxz 1000 renegade x 14690,-
    mxz 800 renegade x 13690,-
    mxz 600 renegade x 11850,-

    Deep Snow:
    summit 1000hm x 14390,-
    summit 800 x-rs 13590,-
    summit 600 11390,-
    summit 550 7690,-

    Touring:
    gtx 800 13990,-
    gtx 600 12390,-
    gtx 500ss 9990,-
    gtx 550 7790,-
    legend touring 9490,-
    expedition 550 7590,-
    freestyle back country 7390,-
    freestyle session 4990,-
    freestyle park 6990,-

    ultility:
    expedition v-1300 14050,-
    expedition 600 sdi 12290,-
    skandic 600 suv 11150,-
    skandic 550 suv 9550,-
    skandic tudra 5990,-

    children: mini z 3700,-
     
  11. Jande

    Jande Polaris khaos matryx 146 slash

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    ei tuo jotenkin sytytä tuo koppa.. ihmeellinen sähellys? muistuttaa niitä 90 kynäruiskukoppia, jotka onneksi meni äkkiä pois muodista. meinaan niitä, kun jotkut maalautti esim. Zrrän kopan ihan kauhian näköseksi ruutulippusekamelskaksi.
    jos koppaa alkaa maalauttamaan saa olla kyllä tosissaan sen suunnitellut jos meinaa saada paremman näköisen. ja nyt ei puhuta millenium lynkseistä. :D

    oli muuten aikakin lynxin hommata jo teippivastaava. aikasemmin näytti siltä niinku jokainen ois päivän päätyttyä käyny linttaamassa palasen haluamansa väristä teippiä koppaan haluaamaansa paikkaan.
     
  13. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    Mulla kans ei oikeen säväytä tuo sähellys :p
     
  14. Kelkkaman

    Kelkkaman --??--

    On tämäkin nyt väittelyä...
    Mielipiteitä pitää tietenkin olla, ja sanontahan kuuluu että "toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä ja kolmas molemmista" :)
    Minun mielipiteeni on vaikka polaris kuski olenkin,että he-le-ve-tin hiano on toi xr-s,ssä!
     
  15. tepa

    tepa ski-doo mxz x-rs 600 sdi -07

    ????,mulla on ollut 7 kelkkaa rotaxin koneella,kahtakin yhtäaikaa, ja on edelleenkin ,ja suurella todennäköisyydellä tulevaisuudessakin, koska koneitten kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa!!!!!
     
  16. tepa

    tepa ski-doo mxz x-rs 600 sdi -07

    jep,niin on! tulevan kauden kaunein kelkka.NAM!
     
  17. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    No, aika harvalle loppujen lopuksi konerikkoja on kohdalle sattunut, mutta kyllähän se niin vain on, että sillä puolella muutaman viime vuoden rotax:t on tilastoykkösiä. Vanhemmat vaikuttaa pomminvarmoilta..
     
  18. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No, mielestäni tuo X-RS ei ole kaunis, jos ei rumakaan. Ikä alkaa painaa muotoilussa, mutta. Tuo 800 MZ X-RS on vakavasti hankintalistalla, tarjoukset on jo muutamasta paikasta kysytty. Vaihtoehtona on uusi F-kissa tai RS Ski-Doo... Seuraavat muutamat viikot on armotonta miettimistä. Katissa mietityttää mallin uutuus ja sen toiminta. Se olisi hieman mukavampi ja monipuolisempi, ja ajoasento varmasti minulle sopivampi. Ski-Doossa taas teknisesti palikat on melko kohdallaan, vähän nuo "ohuet" telaston kepit mietityttää ja peräpäätä aienmmin vaivannut jarrupattien nakkelu, onko se jo saatu kuriin. Ajoasentoon kait voisi toivonmukaan tottua... Siinäpä sitä miettimistä. Muista merkeistä ei oikein tunnut löytyvän sopivaa kelkkaa minulle.
     
  19. machz

    machz Guest

    Catiskalle:
    Perä ei enään ongelma, mutta niinkuin itse sanoit, ajoasento vaati ajotyylin muutoksen. Ja sen käsityksen olen saanut, että ajat crossi-tyylisesti, niin tarvit pehmuketta polviin, - joko mieheen tai kelkkaan. Muuten ajoasento kyllä on ryhdikäs ja hyvä painojakauma "nakkeluun". Mutta nämä ajoasennot on mielestäni makuasioita, itse en tykkää joka päivä laittaa panssareita/suojia päälle postinhakureissun/tunturissakäynnin takia! ;)
     
  20. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Saako koipiin lisää paluuvaimennusta, jos ei tykkää pelata lentopalloa.. ::)
     

Suosittele tätä sivua