Rev 440 X -03/04/05/06/07

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä J.koo, 23/12/05.

  1. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Onkos zetalla sitten kokemuksia tarvikeremmeistä 440:ssä...? Vai oletko aina käyttänyt vain orkkiksia?
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ikkään en oo minigrip pussia kortsuna käyttäny. Kylläpä helepotti, tunnustaa ;D
     
  3. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Joskus oon yrittäny koittaa Gatesin hyviäkin (=melkein saman hintasia ku orkkikset) ja jäi niistäkin vähän huono maku. Reittihommissa ne tosin oli erittäinkin toimivia.
    Rallikelekassa ainoa oikea on orkkis ja siitäkin vähän parempi versio...  ::)
     
  4. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Niinkun kirjoitin kokeilin gatesia omassa 440 aikaisemmin, ja se oli aivan surkea remmi. Luisti kauheasti ja kone vain huusi muttei liikkunut mihinkään...
     
  5. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Ja määku yritin kertoa sen kauniisti... ;)
     
  6. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    No ajattelin kyllä kokeilla tuota carlislea tuossa omassa. Ja on niin halpa ettei haittaa vaikka ei toimiskaan. Kuitenkin orkkis maksaa 3x enemmän :)
     
  7. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Eikö kukaan ole rakennellut noita jalkakoteloita uusiksi. Normi crossisaappaillakin nuo on pirun ahtaat. Jo ihan normikengilläkin ajoasento on huono, kun jalkaterät kääntyy sisäänpäin. Minusta jalkojen asennon pitäisi olla enemmän V kuin I I  ;D jos nyt joku ymmärtää mitä tarkoitan. Eli salilla kyykätessäkin jalat on tuollaisessa luonnollisemmassa asennossa...

    Tuolla myyntipalstalla on myynnissä tuo 800 koneella varustettu laite, siinä koteloita on nähdäkseni suurennettu ylöspäin. Tuo on hyvä modaus omaankin laitteeseen, mutta myös sivusuunnassa jalat tarvitsisivat tilaa "elää".

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=28891.0

    [​IMG]
     
  8. ramisal

    ramisal Active Member

    Tuntuuko iskunvaimentimen nopean vaimennuksen säädös minkäänlaista naksahdusta ku sitä säätää. Hitaan vaimennuksen säädös se tuntuu
     
  9. J.koo

    J.koo Assault

    Tuossa härvelissä on noi jalkakotelot ollu tollaset ihan alusta saakka. Mun mielestä niitä varvaskoukkuja, tai mitä lie onkaan ole ollut 440 vehkeissä ollenkaan... Ainakaan tossa jenkeistä tuodussa ei niitä ollu... Uudessa kelkassa joka on Polariksen Assault, on sellaset helveilliset putket jalkakoteloissa. Ei ihan istu mun makuun ne ku on tohon revin koteloihin tottunu. Mun mielestä myös pitää jalalle olla tilaa liikkua!
     
  10. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    on ne kotelot vakiona 440:ssä, tosta ne on poistettu. Ite tykkään, kun ne eka viilaa ihan yläasentoon. Itelle tekasin ylimääräsen pultinreiän ku alkuperänen säätövara jätti ne hieman ahtaanlaisiksi.
     
  11. J.koo

    J.koo Assault

    Asia vilipitön! :)
     
  12. Dynojet

    Dynojet Ski-doo mxz 440x

    Onko näissä orginaali männät Elkot? Merkitystä tyrkkääkö sinne wisecot vaiko orginaalit? Skippaduu 440X -05vm kyseessä.
     
  13. Saren

    Saren 700cc

    On elkot. Ja orginellit paikalleen, näin on isot pojat kertonu.. :)
     
  14. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    ei kuulu naksuja siinä
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mulla oli Wisecot eikä pahaa sanottavaa, kuhan vaan lämmittelee huolella ennen ajoon lähtöä
     
  16. äntee

    äntee ski-doo tnt

    Sanokaapas tietämättömälle mikä tekee nuista ski-doon rev 440 x niin hyviä/tykkejä laitteita? Tuntuu, että kaikki kyseisellä kelkalla ajaneet sanovat sitä parhaaksi kelkaksi jolla ovat ajaneet.
     
  17. texas85

    texas85 Well-Known Member

    kokeile jos saat mahdollisuuden niin sitten tiedät miksi kaikki kehuvat sitä!
     
  18. juho93

    juho93 Lynx e-tec 600 -09

    pääsisinki kokeileen :p miettiny että ens talveks laittas 440 revin ;)muttaku en tunne / tiiä ketään kellä ois 440 revi jota vois testata :S
     
  19. Kinkkelaade

    Kinkkelaade skidoo mxz440 -06

    kun minulla on tuolla konehuoneen puolella valmiina pistoke nopeusmittarille niin pelaako siitä mittari jos siihen laittaa sellaisen?
     
  20. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    440 tulee 2 eri pistoketta, siinähän kiekkamittarissa on semmone nopeusnäyttö, toisella pistokkeella näkyy maileina toisella kilometreinä. Näin ainaki ite havainnu
     

Suosittele tätä sivua