Polaris 2010

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä skk, 11/1/09.

  1. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    On varmasti kun siellä on kaikkien merkkien kelkat
     
  2. Mrbadluck

    Mrbadluck Rave RE 850

    Eilen Brainerdiss [​IMG]
     
  3. matti

    matti XRS 600 -07

    Mikäs on palstalaisten mielipide tästä? IMO Suomessakin on nykyisin panostettu reittien kunnossapitoon ja lanaukseen, joten reitit on hyvin hoidettuna suht tasaisia. Jäisestä sikapatistahan ei kait oikeasti pidä kukaan, ainakin siitä eniten tuolla Baana osiossa valitetaan?
     
  4. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Ei oo kyllä aina tasasia. Hiihtolomallaki ku rukalla olin ajelemassa nii kyllä oli melkosta pattia vastassa, harvoin olen tasasta reittiä nähnytkään.
     
  5. Jooman

    Jooman PRO RMK 850 3” -19, Tundra 600 EFI ES -21

    Tuu Suomussalmelle, niin on liiankin tasasta. ;D
     
  6. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    On kyllä nätti tuo pollen keula :p perä vaan tuommone ruma töpö :-X
     
  7. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Kukkaa hoksinu nuita astinlauta karhennuksia... On siinä näkkyy jottai uuttai tullu ko tuomoset astimet saaneet aikaseksi. :)
     
  8. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    On ne IQR:n verrattuna, mutta omaan silmään ja näin ihan laitetta ajamatta, lumenpoistoltaan ehkä keskitasoisia - rei'itystä olis voinu tehdä tuohon kyllä enemmänki. Häiritseväksi tekijäksi voisin kuitenkin eniten kuvitella nuiden loppumisen melkein pystysuoraan. Eihän tämä kisalaite ole, mutta lähdöissä ja muutenkin ainakin itse tahtoisin saada jalkoja taaemmaksi. Luulis että kisaversiossa on jotenkin toteutettu pidemmät astinlaudat.
    Ja tuo matala takapuskuri on sitten matalalla kun tuo jää kiinni.

    Ja kuten muutama on jo sanonu, täältäkin hatunnosto poikkeavalle toteutukselle.
     
  9. j-maister

    j-maister Xtrim SC 600 e-tec -10

    Täytyy myöntää että melko erilainen veto Pollelta tämä Rush ja näyttää kyllä ihan mielenkiintoselta. Tuota ois kyllä tosi kiva päästä kokeilemaan joskus, jospa vaikka täällä Suomessaki järjestettään koeajo tapahtuma tuolle ::)

    Mun veikkaus tuon kiinnijäämisen kans on että eihän tuota kovin syvälle ees saa ku puskuri ottaa jo kiinni ;D
     
  10. JariTapani

    JariTapani Guest

    [​IMG]
    Kaukaa haettuna vähän samaa näköä
     
  11. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Joo, saman näkösiä töpöjä kumpainenkin. ;D
     
  12. Brawn

    Brawn Member

    Onko hinnasta vielä mitään huhuja?
     
  13. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Hoi hoi kansalaiset... kyllä tuota rushia pääsee koeajamaan. Kannattaa klikkailla noita bannereita aina silloin tällöin!

    Uusi Polaris Rush tulee koeajoon Suomeen 21.3.-11.4 välisenä aikana alkaen Joensuusta.

    Koeajopaikat ilmoitetaan www.polaris.fi sivuilla muutaman viikon kuluttua.

    Koeajoon voi osallistua ainoastaan ilmoittautumalla verkossa www.polaris.fi/rush linkissä.
     
  14. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Ja pitikö se nyt kaikille pollefanaatikoille paljastaa.. Mä valmistauduin jo siihen, että testailen rushia itekseni koko päivän kun ketään muita ei paikalle ilmaannu..
     
  15. terotin1

    terotin1 Well-Known Member

    No liekkö tätä moni lukee tuskin monta kilpailijaa on paikalla ajele rauhassa vaan ;D
     
  16. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Toivotaan parasta... Eria asia, ottaako pollekauppias koskaan yhteyttä.. Jää nähtäväksi..
     
  17. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    No niin,

    Nyt on Rush ajettu ja kokemus oli erittäin miellyttävä. Nyt kun kerran on mahdollisuus niin ainakin minun mielestä jokaisen kiinnostuneen kannattaa ilmoittautua kokeilemaan ko kelkkaa.
     
  18. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    No Jani miltä se sitten tuntu?
     
  19. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    Liekkö tulis lehteenkin pientä jutuntynkää? :)
     
  20. 10+

    10+ Well-Known Member

    n. 13000€
     

Suosittele tätä sivua