Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Pössi, 19/12/08.

  1. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    No ni.... Rötää rötää paukkuu putkessa ja huolto sanoo vaan ettei mitään vikaa.
    Ei näytä mitään vikakoodeja eikä vilku varotusvaloja.
    Ja kaiken muun lisäksi massiivinen bensavuoto tankin läpiviennissä mutteri aivan löysässä.
     
  2. Mippi

    Mippi Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    KOP KOP (puuta) 1000km mittarissa. Toistaiseksi ei moitittavaa...
     
  3. kes022

    kes022 Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    2700km ja pelaa ku junan vessa, Mitä nyt iskarit huollettu pariin kertaan ja mattoon tuli lapasen kokoinen reikä  ???

    KOP KOP
     
  4. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mulla Skippaduun kans sama ongelma..
     
  5. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Osassa vehkeissä tuo ongelma ja osassa ei. Rovaniemelläkään ei vissiin tietoa mistä johtuu.
     
  6. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Tämmösen käsityksen minäki oon saanu ku oon asiaa sieltä tiedustellu..
     
  7. pomppanen

    pomppanen Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Onko muilla ollu semmosta ongelmaa kun ajaa kohtuu rauhallista vauhtia reitillä ja siitä kun laittaa kaasun pohjaan niin konen tavallaan rupiaa pätkimään?Samanlaista vikaa oli viime talavena kun kokeilin 08 sdi lynskiä.Mistä lienee kyse?
     
  8. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mitä näyttää kierrokset silloin, kun alkaa pätkimään?
     
  9. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    noin 6500-7500 rpm. Sitku saa jemuja yli 8000 pelaa niin ku pitääki

    Joo unohtu, et vika korostuu vielä silleen ku vetää sinkki tiukalla sit löysäät ja avaat uudelleen
     
  10. KEKU

    KEKU Lynx Re 600 r e-tec 3500 2020

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Oliskohan sama ongelma kuin 08 sdi.ssä että käy laihalla 6-7 tuhannen paikkeilla,varsinkin jos ajaa tasakaasulla,pakolämmöt nousee. Itsellä laittoi kyseisessä tilanteessa varomodin päälle ja rikkoi pakolämpöanturin.
     
  11. J u k k a

    J u k k a Summit 850 X

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Samaa tekee oma rene välillä. Nopea kaasupainallus niin nykäsee eikä vastaa kaasuun.

    Pari viikkoa sitten meni tosi pahaksi ja sitten menikin se pakolämpöanturi. Nyt toimii kohtuudella, toisinaan tekee samaa vikaa..
     
  12. pomppanen

    pomppanen Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mitä tuolle vialle on sitten tehtävissä?Vittumainen ominaisuus patikossa jossa haluais keventää keulaa niin kone alakaakin pätkimään.
     
  13. umpilumi

    umpilumi 800 e-tec summit 146

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    nyt on löytyny e-tekistä tällänen ominaisuus.. lämpimällä mööttorilla sammutat kelkan ja käynnistät uudelleen niin kelkka käy vähän aikaa ja sammuu.. käynnistän uudelleen ja kelkka käy n.5 sekunttia ja sammuu.. kolmanella startilla kelkkakävi tyhjäkäyntiä ja sammui vasta kun antoi kaasua. No sitte manattiin ja kirottiin ja startattiin uuestaan ja kas kummaa kelkka toimi ilman tätä ominaisuutta.. Niin eikä siinä palanu tai vilkkunu minkäänlaista varotusvaloa ;D
     
  14. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Taitaa olla ens kaudella taas kaasari laite ainaki mulla. Taas huollossa tutkittavana.
    Mystisiä vehkeitä.
     
  15. Jake28

    Jake28 MT-01

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Onko ollut bensamittarin kans ongelmia, mulla näyttää puolta tankkia kun tankki on piripinnassa...
     
  16. Juti

    Juti Lynx RE 600 E-tec

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Kannattaa muuten tarkastaa ettet epähuomiossa tuijota lämpötilan palkkeja. Ne kun ovat aina siinä puolessa välissä. Itselleni kävi sama "moka" ennen kuin hokasin erheeni...
     
  17. circol

    circol switchback 700 -04

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Täällä kanssa näyttää bensamittari aina vaan puoltatankkia. Monesti oon ihmetelly sitä ja bensavalokin syttyy jossain puolivälissä tankkia...
     
  18. hemuli

    hemuli Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Jees

    Tankki täynnä mittari näyttää n.2/3 osaa tankkia. Varoitusvalo syttyy kun tankista on jäljellä n.1/3 osa. Taatusti turvallista kun kun kelkalla pääsee vähintään 70 kilometriä kun varoitusvalo syttyy.

    Kuuluuko muilla kelkan vasemmalta puolelta voimakkaita metallisia rahinoita varsinkin kiihdytettäessä ? Ovatko ne vain variaattorin ja kytkimen helinöitä ? Ääni kuuluu erityisen selvästi kun itse riippuu kelkan vasemmalla puolella esim. mutkissa.

    450km ajettu eikä mitää "oikeita" vikoja ole tullut vastaan. ;)
     
  19. MasaHiro

    MasaHiro Levi

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mulla ainakin kuulu rahinoita voimansiirrosta,valitin siitä ensihuollossa mut ei ollu apua. Kiristin ite telamaton tehtaan arvoihin ku oli niin hemmetin löysällä vaikka
    oli huollossa käyny. Sillä häipy rahinat,ilmeisesti maton soljet rapisee liukukiskojen päihin.
    Bensamittari näyttää tääläkin puoltaväliä täydellä tankilla, muuten toiminu ajettu 1070km.
     
  20. T5

    T5 New Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Pakosarja lehahti valkoseks ja kone yritti leipoo kiinni vkl.Mittarissa 2000km...Nyt pajalla ja alustavan arvion mukaan vika johtuu siitä,että pensapumppu menee tukkoon.Ens viikolla selvii mitä koneelle tehään,puristuksissa pyttyjen välillä oli vähän heittoo..Sinä joka esittelit katkennutta variaattorin akselia,ootko huomannu oli sullakkiin vähän jo väri pakosarjassa vaihtunu...?
     

Suosittele tätä sivua