Lynx Endurot 2001-2004

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä tek, 29/10/06.

  1. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Niinpä. Viimme talvenakin tuli nopeilla pätkillä/ kuplavolkkari patikossa evoa ikävä. Ainut miinus on, että pyrkii menemään ks. patikossa sukset taivaalla.
     
  2. heisja

    heisja Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Mulla on -03 500nen ei - RC. Telastossa ei iskareissa lisäsäiliöitä, katamaraanisukset eikä vakiona liukurunkojen vahvikkeita. Mutta Astinlaudan vahvikkeet on.

    RC:ssä vissiinkin vakiona lisäsäiliöttelaston iskareissa, SLT sivakat ja vahvikkeet.
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Minä taas olen vieläkin siinä uskossa jotta -04 vasta tuli ne lisäsäiliöt alustaan, kävin silloin kun tuota ostelin ajamassa 3 eri enduroa ja ei ollut missään niissä ja kaikki oli -03 malleja
     
  4. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    04 tuli lisäsäiliöt ja SLT sukset
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Mulla on vissiin joku ottanut optiona nuo sukset
     
  6. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Niin minäkin tein myydessäni omani. Myin katamaraaneilla.
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Joo noita suksia ei voi reittikäytössä liikaa ylistää...
     
  8. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    juu kyllähän ne katamaraanit on ihan eri hommaan tarkoitettu... ;)
     
  9. jmmm

    jmmm Lynx Rave sdi -08

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Pittääkö ylemmän(pienemmän) vetorattaan kruunumutterin olla mitenkä tiukalla? Siis ketjukotelossa. Siinähän on sokka joka estää mutterin aukeamisen. Minulla näkyy mutteri olevan "näppi momentissa", eli saa käsin nitkutettua sokkaa vasten. Onko kellään tietoo paljonko pitäs tuon männänrenkaan "päittäis" välyksen olla?
     
  10. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Totta se näppimomentti on oikea? Kovin tiukalla se ei ainakaan saa olla...

    Joku vois nyt nakata faktaa kehiin... Ei tarvi olla ku kesä välissä niin kaikki unehtuu :-X
     
  11. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Tuo näppimomentti on ainakin mulla toiminut, kirjaimellisesti. Eli en ole kuin pyöritellyt hylsällä mutterin kiinni ja löysännyt sen verran taakse että sokka sopii. reikään. En tiedä painaako se paketti jo jarrulevyä paloja vasten vai mikä, mutta jos sen mutterin kirii oikeasti niin se yläakseli jumii ainakin noissa minun vehkeissä mitä on ollut.

    Niin joo ja se sokka sitten uusitaan joka kerta. Muuten voi tulla taas arvokas säästö ::)
     
  12. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    No voi paska, minä justiin kiristin niin että ohtasuoni pullistu ja kyynärpää rutisi, pitänee käyttää vielä koppa auki ja löysätä. Mites alarattaan pultti, pitääkö laittaa lukkoliimaa?
     
  13. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    No kokeile ensin vaikka jarrulevystä tai variattorista liikkuuko se akseli. Jos se ei kanita niin ei kai siitä isompaa haittaa ole vaikka se mutteri tiukassa onkin.

    Jotku käyttää ruuviliimaa, itse käytän nordlokkeja. Eiköhän kumpikin ole ok. Yleensäkin tuosta liiman käytöstä ei ole haittaa paitsi läpiakseleilla.
     
  14. jakke_s

    jakke_s Lynx rave 600 SDI -08

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Mitäs öljyä ootta laittanu yllensä ketjukoteloon?
     
  15. Methanolic

    Methanolic Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004


    Mobilube SHC 75W-90. ei ainakaan huonoin mahdollinen.. :)
     
  16. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    xps on ainakin synteettistä ja kallista
     
  17. jmmm

    jmmm Lynx Rave sdi -08

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Kertokaas kokemuksia nuista imukurkuista. Joudun uusimaan kurkut, molemmat irvotti yläpuolelta irti itse "rungosta". Toinen repesi puhki kun venytin kurkkua. Onko tarvike kurkkuja useampaa merkkiä? Minkalaisia kokemuksia on nuista tarvikekurkuista, kestääkö talven ajaa? Tarvikkeita kun saisi sen 3 yhden orkkiksen hinnalla...
     
  18. simoka

    simoka NYTRO SE -09 MCX T-16

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Tarvike imukurkut on kakkaa.
     
  19. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Mulla kesti tarvike kurkut kaksi viikkoa. Orkkis kurkkuja suosittelen lämpimästi tai sitten nuo alumiiniset mitä tälläkin foorumilla kaupataan...
     
  20. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Itte laittasin orkkikset mutta viime talvena säästin ja liimailin "kumppari"liimalla vaikka oli samanlailla ilmeisesti ratkennu kuin sulla, hyvin kesti muistakseni sen n.1500km mitä ajelin sen jälkeen. Ens viikolla pitää käyttää kasarit irti ja katella missä kunnossa kurkut on, keväällä oli kuin suoraan liimauksen/laminoinnin ;D jäljiltä.

    Oiskohan ollut Teboil EP?(en oo varma) 75-80W/90 vaihteistoöljyjä Kaikki pelannu hyvin ja halpa vaihdella vaikka 1000km välein...
     

Suosittele tätä sivua