Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Pössi, 19/12/08.

  1. JusPi

    JusPi Sir.

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mulla 1mm etupukissa ja 7,5 mm takapukissa toimii ainakin omilla simmeillä hyvin. Tosin etupukissa mulla on 60Nmm jousi.
     
  2. V800

    V800 Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    E_tec kone harkinnassa.. Onko kone "hajuton" niin kuin myyntimiehet mainostaa? Tuo naisväki kun on tarkka noista pakokaasulle haisevista vaatteista...;)
     
  3. getexi

    getexi x-trim 600 e-tec -10

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Ainakin tänvuotinen pistää vaatteet tuoksumaan. :) Tosin vielä sisään ajot kesken.
     
  4. Jake28

    Jake28 MT-01

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Lähes hajuttomia...
     
  5. timppa72

    timppa72 Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    oletteko olleet tyytyväisiä e-tec,kkiin?harkinnassa ois vaihtaa arctic cat f8 vm.07 uuteen e-tec,kkiin.kissa vähä painavan olinen näillä huonoilla reiteillä.muutamat kertoneet että lynxissä parempi alusta ja keveämpi kelkka.onko parempaa tieto asiasta?
     
  6. timppa72

    timppa72 Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    kukaan ei kommentoinut mitään.no,nyt kelkka vaihtunut.ja ei tullut pettymystä.
     
  7. kj kelkkailija

    kj kelkkailija Arctic Cat 2018 XF 8000 137" Cross Country LDS ES

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Hyviä nää lynet on ajella ja pensaa vie vähän
     
  8. Zuppi

    Zuppi Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    oislo kellään ehotusta kuinka tuo perän perseelle nakkelu saatas kotikonstein kuriin vai pitääkö iskarit raahata pajalle?
     
  9. EeTekki

    EeTekki Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Noh, näin naisväen edustajana tuohon vois kommentoida, että ei se nyt ihan kukkasilta tuoksu, mutta vähiten tää käryää tähän astisten kelkkailukokemusteni perusteella! ...voin suositella tyttöjen "pilkkikelkaksi" ;D
     
  10. KEKU

    KEKU Lynx Re 600 r e-tec 3500 2020

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

     
  11. Dreamer

    Dreamer A 51

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Jos alusta on vakiosäädössä niin tarkasta ainakin että kaikkien iskareiden klikkerit (paluu ja puristus) on vakiokartan mukaisissa säädöissä. Lisäksi voi tarkistaa kartan mukaan jousien esijännitykset.

    Etupukin remmi on otettava auki kun tuo esijännityksen tarkastaa ja perä ja keula ylös...

    Vakiokartan saa huollosta!
     
  12. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    No, niin nyt vihdoin alkaisi vaikuttamaan, että minulle alkaa löytymään oikeat säädöt reittiajoon eli alusta on edelleen kantava, ei pohjaile, mutta perseelle nakkelukin aika paljon vähäisempää kuin aikaisemmin. Nyt alkaa olemaan herkkyyttä hyvin. Kepit on simmitetty enduro-säätöön. Etupukin iskarissa on puristupuoli 12 naksua auki, paluuvaimennus yhden naksun auki. Jousella (vakio jousi) on jännitystä nyt kolme kierrosta. Takapukin iskarissa puristuspuoli on myös 12 naksua auki, paluupuoli yhden naksu auki, jousessa (vakio) on 6 kierrosta jännitystä. Rajoitinremmi on keskireiässä. Keulaan on laitettu myös sama simmitys kuin alustaan. Keulan tolpissa jousilla on jännitystä 3 kierrosta. Itse painan alkkarit jalassa sen 73 kg, joten ainakin tuon painoisille saattaa säädöt olla aika hyvin suuntaa antavia. :) Sukset lähti tilaukseen. Vakiot eivät ole oikein saaneet minua vakuuttuneeksi toiminnasta.
     
  13. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Vaikka eetekki koneisiin ei saa/tarvi laittaa öljyy, niin en usko, et se on syy miks niitä on leikannu...meinaan semmosiakin lynejä on leikannu, mis ei oo laitettu öljyä bensan sekaan. Kuulemma on koneet ollu laihalla ja nakuttaneet...siinä ei öljyn lisäys tai puute vaikuta millään lailla...
     
  14. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mites koneen käy kun ruiskusuuttimen päähän alkaa palamaan öljykarstaa ja suutin menee hitusenkaan tukkoon. Riks raks ja poks, laihalla mentiin.
     
  15. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä


    Joo-o...mutta on leikannu semmosiakin, mihin EI oo laitettu öljyy...
     
  16. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Josse Lynksi ei vaan tykkää olla sielä etelässä.

    Vähän niinku susi ei tykkää olla pohojosessa.
    (Oli poromiehen vastaus ku yhessä petopalaverissa susipulliainen kysy että miksi niitä susia ei ole lapissa)
     
  17. timppa72

    timppa72 Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    mulle kans yks kaveri sano.että öljyä eka tankilleseen.en onneks uskonu.ku mun järki sano toisin.ja eihän siellä ohjekirjassa e-tecciin käsketä öljyä bensan sekaan laittaa.kaasarikoneisiin voi laittaa.myyjä kans sano.että ei missään nimessä.kun varmistin asian.toivotaan nyt.että pelais hyvin.ekat 60km mittarissa.
     
  18. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Mutta ei kielletäkkään... ;) ollaampas taas "amerikkalaisia"... :p
     
  19. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    Joopa... niin suli moottori tänään. Vaihtuu varmasti kaasarilaitteeseen mokoma *aska.
     
  20. timppa72

    timppa72 Well-Known Member

    Vs: Kokemuksia pätkä E-Tec Lyneistä

    no.mitenkä moinen?minkä verran kilometrejä???täs jännitys tiivistyy itelläki...voi perkele.oiskohan sitteki pitäny ostaa pover tek.ku olin kahen vaiheilla!!!! :-X
     

Suosittele tätä sivua