RX 1 <---- 05

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä ZET-ÄRRÄ, 8/1/06.

  1. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX 1 <---- 05

    Telaston tohon laittaa vaikka mista mutta keulan ku laittaa kunnolliseksi niin siinä talkoot on ;)
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    VOI RISTUS... ;D

    On täälä jo suunnitteluvirheet ja kaikki... hihhhihi!
     
  3. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Niin, ja ilmeisesti asenteesta päätellen olet itse ollut proactionia suunnitelleessa työtiimissä mukana. :) Kerrohan mulle fiksuna, että miksi kun yhden paikan saa kestämään niin vika siirtyy viereiseen osaan ;) ?
     
  4. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: RX 1 <---- 05

    Oliko 06 bad boyssa jo erilainen alusta mitä näissä aiemmissa?
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX 1 <---- 05

    Kyllä ainakin omasta mielestä jos kerran näissä pro-action? Kovasti on saanut laitaa lisärautaa bad boyn alustaan :-[ viimeisen tonnin aikana ja omasta mielestä vauhti on sellaista tourinkiajelua, lisäraudalla ja migillä on pärjännyt hyvin tähän asti...
     
  6. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    On ihan eri alusta BB:ssä.
    03-04 RX-1 alusta lähes sama kuin 2-t Yamahoissa -97 alkaen...
    05 RX-1 tuli Mono, josta saa hyvän vahvistamalla ja shimmaamalla.
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Silloin kannattaa kattoa peiliin, sanon minä. Joko ei osaa tai sit ei tiedä mitä tekee.
    Oon tolla samaisella alustalla ajanu aikanaan kilpaa kolmena eri vuonna. Noita samoja alustoja on ollu alla meillä kaikenkaikkiaan 7 kpl, yhdessä hiusmurtuma 25 000 kilsan kohdalla. Mutta säätämiseen on käytetty aikaa paljon, ajamalla iskarit kohdalleen. Vakiolaitteissa ei oo koskaan ollu mitään vahvistuksia, kilpureissa toki hiukan. Sen alustan saa kestämään suhteellisen kovaa käyttöä, kunhan hommat on tehty oikein.
    Älyttömään patikkoon tuota alustaa ei oo tehty, sehän on jo kaikille selevä.
     
  8. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    no kerros nyt sitten, että miten se vahvistetaan oikein niin että voin mennä kisoihin ?
     
  9. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Bad boyn alusta on hyvin samantyyppinen, mutta takapukin jousi on korvattu hakaneuloilla
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX 1 <---- 05

    Eikait rx:ssä ole tuota pirun keksimää linkkusysteemiä?
     
  11. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Mitä tarkotat ?

    http://sivut.koti.tpo.fi/noodz/yamaha/telastokunnos.jpg <-tätä vai ? tossa vakiorx alusta wp iskareilla vähän jatkettuna.
     
  12. asmike

    asmike 700 srx-01

    Vs: RX 1 <---- 05

    Onko se jammu pakko sinne patikkoon viedä?ku ei se ole sinne tarkoitettu.Miks ette osta sellasta pulkkaa joka on paremmin sinne patikkoon tarkotettu?Ei ne nippon seikit oo ajatellu mittään patikko hakkuuta,vaan isoille baanoille olevia herrasmies sportteja joissa on kivasti mosassa sitä kisua.Ittellä 8100km ajettu srx,ei sauman saumaa revenny etu eikä takapukista,ei edes ruostetta missään ja on alkuperäinen.Ajeltu reiteillä ,metsäautotien pohjia,ja järvenjäällä,hyvin on pukit vielä kestänyt.
     
  13. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Ai jaa. ::) Johan tuli satu.
    Enemmän se retro Gay-typen alustakin on "samantyyppinen" sen Pro-Actionin kanssa.
    Tiedän kyllä tasan tarkkaan millaset ne on. Ps. Kaikkia noita on tullut pajotettua, ja useita. Ja myös sitä Racing alustaa.
     
  14. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    No vähemmän paskapuhetta ja faktoja pöytään. Mun badboyjutut voi kyllä olla täysin satua.
    Kerrohan racing-alustasta: Mistä ja miten se on huono???? Mistä pettää ekana... jne ? Sitä on tässä kohta useamman sivun verran yritetty perätä mutta eipä kukaan ole mitään sanonut. Monta asiantuntijaa asialla mutta hyvin vähän tietoa!
     
  15. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX 1 <---- 05

    PKE:ta Komppaan ;D Sulla noista onkin kokemusta! Itse pidän kuitenkin järkevänä ratkasuna tuota rcg alustaa mutta,etupäästä täytyy tehä pari sen kanssa.Jos siis tässä hommassa on yleensäkään mitään järkeä ;D
     
  16. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX 1 <---- 05

    Olekkohan järjenjättiläinen kuullut iskarihuollosta? Kannattaisko Kaukosen kisasimmit vaihtaa jonkun muun tekemiin?Mulla on eri Jumala ja alusta toimii! Ookko muslimi?
     
  17. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Ei oo kaukonen mun simmejä tehny... Iskareita on huollettu melkein useemmin kun teikäläinen vaihtaa kalsareita. Ite oot juutalainen :)
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX 1 <---- 05

    Niin eli tuo on jumalisen vanha pro-action ja badboyssä on aivan eri rakenne niin kuin asian arvelin olevan. Pro-action öhlisseillä vei gay tyypistä voiton 6-0 ja lynxissä kokeiltiin "muutamat" simmitykset
     
  19. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX 1 <---- 05

    Juuri syksyllä kehuit 6000 km ajanees edellisestä huollosta? Oonkin sen verta juutalainen että en edes viitti paskoilla kepeillä ajella,saati sitten mainostaa siitä :p
     
  20. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Juu. Satutko muistamaan noita lynxin telaston heikkouksia ?

    Viimekausi oli viimekausi. En elä enää viimevuodessa. Sisälukutaito vaaditaan siihen, että tässä olisi "ehkä" pyrkimys parempaan. Mun kysymykset on mielestäni ollu ihan asiallisia. Päänsä voi pitää kiinni silloin kun ei ole mitään asiaa, koska tämä ei ole mikään projektitopikki.
     

Suosittele tätä sivua