FX Nytro RTX keskustelu

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/3/07.

  1. Saren

    Saren 700cc

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    okei eli ne on ne kolme, etin yhtä pulttia vain. ;D Tarvis saada korkeammalle se, kun on lautasten tasan alle se remmi taitaa olla ongelmaa enemmänkin ku siellä ei näyttäis olevan prikkoja ollenkaan.
     
  2. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Joku on ottanut prikat pois, paljon päälle ei kärsi, muuten viheltää hihna tyhjäkäynnillä.
     
  3. Saren

    Saren 700cc

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    olis edes tasalla. mutta ei ole ei.
     
  4. Dakine

    Dakine Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    eikö tuossa 09 ja 10 oo jotenkin vahvistettu toi eturunko?
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    ja/tai uudet pultit kuluneiden tilalle
     
  6. make72

    make72 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Käynee ihan normaali prikat, ettei tartte marmoritiskiltä hakea...
     
  7. tpl

    tpl Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Mulla säätyi hihnan korkeus kohdalleen vaihtamalla alkuperäiset prikat ihan tavallisiin vähän paksumpiin 6mm prikkoihin. Ja laakeriliikkeestähän saa säätöprikkoja.
     
  8. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Sulla kun nyt on tuo megapätkämattojen äiti ton kelkan alla, niin suosittelen ehdottomasti kiristämään sitä kakkosta. Alkaa muuten puutumaan samallai ko RE-lynet vakiovoimansiirrolla.
     
  9. arska1

    arska1 Nytro RTX SE

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Taitaa olla alkuperäsenä 0,5 ja 1,0mm prikat mitä niissä käytetään, mutta jostain pultista ja mutterista normi prikat ni pystyy varmaankin säätelee kohilleen
     
  10. Saren

    Saren 700cc

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    juu niin Fiiberi täytyy, säädellään kunhan pääsee lumille ensin.
    Mistä vois johtua todella raaka mekaaninen ääni kaasua löysätessä? Kuuluu kuitenkin kytkimen puolelta. ???
    Ketjukotelo on ollut auki ja osat löysi paikkansa takas kun niputin. Yritin räjäytyskuvia aamulla tutkia mutten pikaisesti löytänyt ketjukopan sisällöstä kuvia, että olis voinut tarkistaa vielä että kaikki on oikeilla kohtia.
     
  11. Gman

    Gman Yamaha Nytro RTX-ER CO TT, Yamaha Venture 600

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Noilla Yammun omilla rikoilla voi säätää tarkemmin kun on tuo 0.5mm rikkakin.
    90201-061H1-00 WASHER, PLATE (T=0.5) UR UN
    90201-06037-00 WASHER, PLATE (T=1.0) UR UN

    Mitäs noissa räjäytyskuvissa tarkoittaa nuo UR ja UN?
     
  12. timbou

    timbou Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kannattaa katsoa maton kireys. Minulla on läpivetävät pyörät ja 44 matto niin oon pitäny aika löysällä mattoa ja nyt alko kuulua justiin sellanen mekaaninen kova ääni hidastaessa. Niinkuin ois joku laakeri paskana. Kiristin mattoa ja ääni hävis. Se matto kun muuten ottaa kiinni sinne telatunnelin etuosaan. Sullahan on tietenkin enemmän tilaa kun sulla on se 51 matto niin oot varmaan poistanu ne raudat.
     
  13. Saren

    Saren 700cc

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    joo ne suojat otin pois.
    Tuossa tuli lähes 100varma syy mistä johtuu, kakkonen ei pysyis mukana karkeammalla matolla. Eli ei vaihda alas tarpeeksi nopeasti. Tarvii tutkia saako jousen säädöllä tilannetta helpoitettua vai pitääkö ruveta osia vaihtelemaan.
     
  14. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Jos sen -09 mallisen vahvistetun eturungon saa jenkkilästä johonkin 400-500€, niin eipä taida kannattaa tehdä itse. Ei se kuitenkaan ihan tunnissa synny... Ja vaatisi kuitenkin ehjän rungon, jolla tehdä ensin jigi.

    Mulla on säädettävät ylätukivarret. Mutta nyt muutaman tonnin jälkeen niissä olevat unibalit alkaa olemaan sen verran väljät, että kesällä minä teen vaihteeksi kiinteät ylätukivarret. Nuo säädettävät antaa kuitenkin iskuissa niin paljon periksi, että uusiksi menee ihan kokonaan. Vanhoista en ota mitään osia, ja putki ei tule olemaan mitään patarautaa. ;)
     
  15. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tälläsenä talvena varaosatoimitukset tökkii..etupukki tulee joskus aikanaa tehtaalta, onneks sai vanhan korjattua ja vahvistettua.. Viikonloppuna ku etupukkia koeponnistettii rupes satulan päälline antautumaa etureunastaa.. :eek: Jäähytysnestettä ruikkinu pikkusen pohjapanssarin päälle pääseekö se paisarin ylivuotoletkun kautta tulee? Nesteen pinta ei muutu.. Ajoalusta oli kyl iha propatikkoa... 8)
     
  16. mikniemi

    mikniemi AC M8000 HC evo -18, RX-1 -06 162 PPS

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tuommoinen tarjous tuli rungosta Canadasta, https://www.yamahagenuineparts.com/

    Total Cost $815.99
    Shipping $346.40
    Total Charges $1,162.39

    kurssi 0.71 eli 825 eur + tulli ja alvi.
    Menee aika lähelle 1100 eur.
    Toki jos runko 400$ ja rahti 300$ niin kokonaishinta alle 700 eur.
     
  17. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Hinnan takia niitä ei kannata tehdä, olen huomannut, että ostettu on aina edullisempi kuin itse tehty ;) Mutta saisi mieleiset ja voisi muuttaa jonkinverran tuota keulan geometriaa, joka on minun mielestäni p:stä :D
     
  18. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Mikäs siinä, kannatetaan, eikun valitsemaan sopivan eksoottinen materiaali.

    Tuli muuten tälle topikille 100 000 lukukertaa täyteen! :)
     
  19. Saren

    Saren 700cc

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    onkos muilla lentänyt etupukin telaohjurit huisin kuikkaan? Oli lentänyt kumpikin mäelle. 8piikitkö tuon aiheuttaa? Vai huonoa tuuria vain?
    Loppui se meteli kytkimen puolelta kun kiristi kakkosen jousta. ;)
     
  20. mikniemi

    mikniemi AC M8000 HC evo -18, RX-1 -06 162 PPS

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Varmaan pienempi vetoraras aiheuttaa.
    Omasta oli toinen hajonnut ja toinenkin oli kulunut, niin tekaisin vähän eri malliset köykämiinistä.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nyt voi uusia aina kun vaihtaa uudet liut.
     

Suosittele tätä sivua