440 iQ Topic

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 15/1/06.

  1. speedy

    speedy RS 600

    Vs: 440 iQ Topic

    Eikö rr olisi kans ihan hyvä vaihtoehto? ;)
     
  2. Samutu

    Samutu kelkaton

    Vs: 440 iQ Topic

    niitäkin olen kyllä katellu mutta yleisesti nyt hain mielipiteitä IQ-mallien sopivuudesta tämmöselle alottelijalle. :)
     
  3. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: 440 iQ Topic

    No kyllä se RR on helpompi vaihtoehto... Tosin riippuu hyvin pitkälti missä ja minkälaisia reissuja ajat...

    Mutta jos tuollaisen ärrän laitat niin siinä se kokemus sitten kertyy kun sitä laittaa...
     
  4. Saren

    Saren 700cc

    Vs: 440 iQ Topic

    Jopas on tämäkin topicci mennyt kauas..

    Kertoilkees mitä tulis katella kelkasta ? kyseessä olis -07 aihio. Onko tullut noita vielä kovilla kansilla vai pelkillä normibensakansilla? Ja oliko se niin että punainen oli kovalle bensalle?

    Mitä eroa rr:ään tuommosessa 440? tukivarret näyttäis olevan hieman erilaiset..
    Onko paljon askarreltavaa reittiturraukseen? Onko suuttimista kuin herkkä kampe?
     
  5. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: 440 iQ Topic

    Reittiturrausta ajatellen ainakin tankki vaihtaa isompaan ja telastoon lisäpyöriä. Jenkkilän puolella meinaavat myös, että lisäjäähdytyskenno pitäisi laittaa, mutta ei minulla ainakaan ole ollut lämpöjen kanssa ongelmia. Ja itse ainakin suosittelen pakotempin hankkimista...

    Suutin asiaan on paha sanoa mitään, koska itse en ole ajanut 440 yläkerralla metriäkään, vaan vaihdoin saman tien 600. Sen kanssa ei kyllä ole tarvinnut liiaksi suutinjumppaa harrastaa.

    Ohjaus on keveämpi verrattuna RR:ään johtuen erinlaisista ohjauspalikoista. RR:ssä ei tainnut olla läpivetäviä vakiona, joku paremmin tietävä voi varmistaa...
     
  6. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: 440 iQ Topic

    440iq on ohjaukseltaan samanlainen rr:n kans. Tuo muutos tuli '08 samalla kun isompi mottikin.
     
  7. PAali

    PAali Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Mitä huomautettavaa,mitä teillä on hajonnut tuommosesta iq 440 -07? Entä mistä ootte hommannu isompaa tankkia?
     
  8. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: 440 iQ Topic

    Suomesta Satamotor:slta pitäisi saada tuota 40l trailtankkia. Jenkkilän puolelta sitten JS Powersport:lta saa tankkeja...
     
  9. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: 440 iQ Topic

    http://trailtank.net/

    Tuolta tankki suoraan valmistajalta. Ja kannattaa pistää mailia, niin saattaa saada jopa hieman tingattua.
     
  10. PAali

    PAali Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    ovatko nuo englantilaiset sivut?
     
  11. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: 440 iQ Topic

    USA
    Tuolta contact us välilehdeltä löytyy tarkka osote.
    Eli tilatessa pitää muistaa ottaa huomioon mahdolliset tulli ja verot.
     
  12. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    Nostellaan hiukan tätä topiccia ylös, kun mitä suurimmalla todennäköisyydellä Tapsana pitäs ilmestyä tämmönen talliin.
    Eli alkaa taas tarinaa hiukan tulla muutoksista.
     
  13. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    Vs: 440 iQ Topic

    mitä tuutko hakee pojan täält kotio? ;D

    ps: siinä yv:ssä minkä laitoit ei lukenu mitään..
     
  14. JSpetke

    JSpetke Active Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Tekeekö tolla 440 iq normi käytössä mitään? Joutuuko säätään paljonkin? Ajatus olis laittaa polaris tai ac 440 -03 tai 04. Tällä hetkella tullu ajeltua pollen 440 pro x ja tykkään kyllä kun niin kevyt ajaa, mitään 200km/h ajo ei innosta. Toi ac ois paljon edullisempi, tai sitten laitan pro xr 440.
     
  15. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    1. Tekee 2. Joutuu säättää jonkin verran 3. Ei noi sun vaihtoehdot taida olla yhtään helpompia. Mut on Polle noista vaan huomattavasti helpompi ajaa vrt kuin A-C crosslinkin kanssa ja tämä on meikäläisen mielestä taivaan tosi! !

    PS. ennen kun joku huomauttaa niin kyllä olen ajanut usempaa ac 440 -04/05 sekä onhan mulla itella ollut xr 440 ja 2 x IQ 440 eli on oikeasti vertailupohjaa
     
  16. janik

    janik IQR

    Vs: 440 iQ Topic

    Onko kellään käytössä tota trailtankin isoa tankkia? Mitähän joutuu penkille tekemään jotta sopii? AC:n puolelta löytyi kyllä ohjeet penkin modaukseen, mutta näihin et löytänyt pikasella googlettamisella mitään ohjetta.
     
  17. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: 440 iQ Topic

    Mulla on RR:ssä tommonen isompi tankki.

    Heittämällä paikalleen. Mukana tulee pidennys jarruvalolle ja teline sille(nämä tais olla lisävarusteita).

    RR:ssä ainakin vain otettan ne takamuovit pois ja isketään penkki suoraan tankin päälle.

    Tuolta löytyy kuvia jostain kohtaa.
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=72054.0
     
  18. janik

    janik IQR

    Vs: 440 iQ Topic

    Okei, kuvittelin vaan että pitää penkkiä kaivertaa tolle niinkuin kissoissa. Eiköhän tuo ärräänkin mene. Turhaan vaan noi letkujen syvennykset tuossa takana.
     
  19. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: 440 iQ Topic

    Juu eipä tuo R:ään asennus eroa yhtään tuosta RR:stä. Itse kun Satamotorsilta ostin niin mukana tuli kaikki tarpeellinen läpivientiä lukuunottamatta. Se piti ottaa vanhasta tankista.
     
  20. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: 440 iQ Topic

    Jossain muistan, että R:ssä olis lyhyempi se imuletku tankin sisässä.
    Se suositellaan vaihtamaan RR:n pitempään malliin.

    Näin muistelen, en jaksa etsiä lähdettä. :D
     

Suosittele tätä sivua