440 iQ Topic

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 15/1/06.

  1. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: 440 iQ Topic

    Ok, pitääpä alkaa metsästään tuohon tuollaiset 38:t...

    Eilen tuli asenneltua tuo kitti. Muuten meni kyllä hyvin, mutta kannen pultit pohjasivat. Se oli osaksi kyllä tiedossa niin osattiin varoa. Täytyy käydä tänään ostaan toiset kupariprikat tai sitten lyhentää pultteja n.3mm. Paljosta ei ole kiinni...

    Minkälaisia kaasari/sytkä asetuksia oletta käyttänyt...? Minulla tulee tuohon vielä tupla putket...
     
  2. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    Vs: 440 iQ Topic

    ei kun mitta kourassa lähimpään polariskauppaan kytikselle.
    Kohta net ER ERrrät tulloo ja helemat vaan paukkuu. :)
     
  3. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: 440 iQ Topic

    Korkeus ~48cm ja penkin leveys päältä ~16cm. Ota sit huomioon se, että iqssa astinalaudat menee melkeen vaakatasossa taaksepäin, kun taas prox rungossa ne nousee jonkun verran enemmän..
     
  4. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    Älä ANDY 700 cc eti ku siin o irrallinen vesipumppu, se ei mahu runkoon kun polttopillin ja vielä korkeampien korokkeiden kanssa....
    Se o eri lohko tms. ku 440-600 on niiku samantyyppiseen lohkoon perustuvia motteja ja sit 700-800 on taas keskenään samanmoisia.
    Ne vanhat 800cc (ex440 IQ) kisapelitkii oli melkosia taidon näytteitä sen moottorin sovituksen osalta ettttääää.... ;)
     
  5. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    Vs: 440 iQ Topic

    no hyvä tietää, onneks nuo seiskat on harvinaisempia kuin kuusatkut joten vahingon todennäköisyys ois ollu aika pieni. :)
     
  6. Vs: 440 iQ Topic

    Muutama kuva mun hyppykamppeesta :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Muutama pikku sipistely viel ja saa välttää kyllä se varmaan sen pari kuukautta kestää :)
     
  7. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: 440 iQ Topic

    Mitäs matskua oot käyttäny tossa reijän yläpuolella? Varmaan jotain vilmivaneria joustavampaa kuitenki? ;D
     
  8. Vs: 440 iQ Topic

    Ihan Liukumuovia ;) joustaa kyllä ;)
     
  9. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    Hieno pelihän se o ja asiallista et tuotakin harrastetaan enenevässä määrin ! ! !
     
  10. TeroK

    TeroK Snouros

    Vs: 440 iQ Topic

    Miksi läpiasti reikä penkisä? Nuisa isojenkaan poikien vehkeisä ole läpiasti vaan semmoset kolott
     
  11. jussir

    jussir Romukoo

    Vs: 440 iQ Topic

    Mötisiätero on hiliaa.. Samahan se on onko se läpiasti reijjällä vai vain kolot tehty, kuhan siitä kiinni saa. Ja on se nuin ainaki vähän keveempi jossai muuta ::)
     
  12. Vs: 440 iQ Topic

    Hmm.... mitähän tohon sanos :D:D:D Kai se oli vaan helppo noin tehdä tehdään sit seuraavaan rassiin toisellainen ;)
     
  13. pikkujussi

    pikkujussi Polaris 600rr

    Vs: 440 iQ Topic

    tekeekö tuolla mitään tai oikeastaan tietääkö kukaan tuosta vehkeestä mitään http://www.kelkkapalsta.com/vaihtokelkat/?uusi=0&id=34001
     
  14. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Tosahan on rekisterinumero esillä, ota selvää edelliset omistajat ja googleta löytyykö kisalistoilta semmossii ukkoja :)

    Muistelisin että kattelin jo kesällä että ompa jokikonneessa sopuhintanen 440, taitaa olla sama.
     
  15. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    No kyllähän nuo vahvoja pelejä ovat, pienillä muutoksilla siitä saa semmosen yleispelin...
    nim. 2 x lapinreissu tehnyt 440 IQ:lla....ilman minkäänlaisia ongelmia
     
  16. Vs: 440 iQ Topic

    Itse olen tuon vastaanottanut :D vielä kun olin töissä jokikoneella. :D
    Entinen omistaja/omistajat tais olla jostain pohjosesta päin sellasia nuoria sällejä ei ole kisailtu mutta harrasteajossa ajettu omalla pikkuradalla näin ne ainakin väitti!
    Männät vaihdettu kuulema viimekesänä ja käyty läpi muutenkin ja kyllähän se ihan hyvin kävi että ei siinä käytön jälkiä toki on ettei voi uudeksi kehua.

    -Jussi-
     
  17. -Juunas-

    -Juunas- Polaris 440 iq

    Vs: 440 iQ Topic

     
  18. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: 440 iQ Topic

    oiskohan vielä tarvetta?
     
  19. -Juunas-

    -Juunas- Polaris 440 iq

    Vs: 440 iQ Topic

    sitähän ei kuule tiiä... ??? ehkä on ehkä ei!! mutta saahan sitä kokkeilla ;D
     
  20. Samutu

    Samutu kelkaton

    Vs: 440 iQ Topic

    tällainen peli on jo pitemmän aikaa pyöriny mielenpäällä, mutta onko järkeä laittaa kun vielä melko noviisi olen kelkkojen parissa?
    onko niin paljon säätämistä että mielensä vaan pahottaa. :)
     

Suosittele tätä sivua