Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 1/12/11.

  1. willef5

    willef5 Summit 800 154" -14

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Mä mittaan sulle telaston iskareitten pituudet illaks ku ne on mulla irti pöydällä.
     
  2. JLo

    JLo RMK 800 -11 & XLT Special -94

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    http://www.joukohyvarinen.fi/MK/RMK2012iskarit.pdf

    Tuommonen löyty haulla
     
  3. maroach

    maroach RMK800 '14

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Melkoinen enskapena saa olla, että saa ihan vain käskyttämällä remmin 80km reittiajolla rikki. Täytyy olla joissain muualla kuin remmissä se vika.

    Itella ei ole kyllä ollut minkäänlaisia remmi ongelmia. Nyt oli viime viikon 809 riksussa kokeilussa. Tuli harrastettua sekä pusikkorallia että isojen mäkien kiikutusta ilman sääliä sen minkä taidot antoi periksi. Toimi siinä missä vakio 115:nenkin.
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    No enska hommassa se remmi räjähtikin ;D

    Onko joku kyselly noita astinlautoja takuuseen et mikä on brantin kanta? Omassa näyttää olevan halki vähän sieltä täältä ja onhan sillä kuiten jo ajettu 1400kilsaa.
     
  5. Tuok

    Tuok RMK Nortikki

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    1500km ja alkuperänen remmi. Onkhan mulla jotaki vikkaa tässä? ???

    Astinlaudat oli suunnitelmissa vetää uusiksi kesällä ja ilmeisesti kytkyttimestä jousi menny rikkipoikki.
     
  6. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Onkos porukka millä korvannut tuon hiilikuituisen takapuskurin putken?
     
  7. maroach

    maroach RMK800 '14

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Kyllä kyllä, niinhän sie sanoit jo aiemminkin ja tähän otinkin kantaa. Mutta ei mikään hihna ole niin heikko etteikö se kestäisi 80km reittiajoa, joko sulle sattui täysin susi maanantaikappale tai jossain muualla on jotain vialla.
     
  8. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Kuten sanoin jo aikasemmin niin kelkka ei toiminut yhtään tuolla hihnalla, eli ero orkkis remmiin on todella iso toiminnassa. Takuuseen oisin voinut kokeilla vielä kerran mut ei kuulemma tule kun on ajettu kaasupohjassa! Minun osalta ton remmin kokeilut oli sit tässä.
     
  9. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Joo ittellä meni revissä xs803nen silleen et lähti sisältä ne nappulat käveleen. nyt se ultimax3 niin on kyllä kestäny käskytystä.
     
  10. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Jäi sitten takapukin iskarin lisäsäiliö jonnekin matkan varrelle, mistäs niitä Foxeja kannattaa tilata vai onko muita ehdotuksia?
     
  11. Make76

    Make76 Khaos 146, 5900, SnoScoot 200

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Mites assaultissa tuo jäähdytys, riittääkö reittisiirtymätkin vai lämpiääkö kuinka herkästi? Tuossa perus rmk:ssa olis kyllä etukennokin mutta siitä puuttuu huollettavat iskarit. Minkälaisia iskareita olette niihin laitelleet? Muutenkin erot perus rmk:n ja assaultin välillä kiinnostaa.
     
  12. ryder

    ryder Poo

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Kyllähän nuo lämmöt vähän herkällä on assaultissa, mutta rapsuttimien kanssa pystyy kyllä ajamaan vaikka reitti olis ihan jäässä. Yleensä pelkästään toisen puolen raapan käyttö riittää ja lämmöt laskee sinne about 50, minne ne kuuluuki.
     
  13. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Paa jäpälä voimalinja kohalleen nii ei remmelit räjähtele,omasta mielestä se sun setuppi kuormaa liikaa...
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Kait 800:sta mokkulaa kestää jonku verran kuormittaakkin? Ei minusta ole mitään järkiä ajaa tuommosta laitosta 250 linksin välityksillä, kun siirtymilläkin pitäs jonkinlaista vauhtia pystyä pitämään. Settiä on hiukan hierottu ja nyt on jopa 200kilsaa kaivatettu eikä ole remmissä vaurioita.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    No mutta perse eellähän se on mukavinta puuhun kiikkua.
     
  16. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Jep, jotku ajjaa yamahalla umpista.






    ;D
     
  17. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    No kerroppa sherlockki kun tuntuu tuota tietoa taas olevan et miksi toinen samanlainen lintta samoilla säädöillä ei silppua remmiä? Tuohon välitys hommaan vielä et henk.koht. oon sitä mieltä et jos 800:seen pitää laittaa todella lyhyet välitykset et remmit kestää niin jossain muualla on matoja ja pahasti. Minun puolesta jokainen saa ruuvata semmoset säädöt kun haluaa, mut omassa romussa tulee olemaan semmonen setuppi joka myös syöttää kunnolla. Tässä lintassa PITÄISI olla reilu 150 konia niin eikö se myös pitäisi tuntua siltä eikä joltain kuminauha nelarilta?
     
  18. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Mulla nappaa helposti sen 130 mittariin ja eipä sen tarvi liiemmin itelle kulkiakkaan ja voin kertua että ne heposet muuten nyt mennee matolle... Oottako miettiny sitä 46-42 heliksiä nyt ihan loppuun asti,kun moni niitä survoo paikoilleen,siis mitä se tarvii ja mitkä välit sille passaa?
     
  19. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Samat fysiikan lait kait toimii pollessakin kuin muissakin merkeissä? Esimerkkinä mulla oli summitissa 23/49 välit ja laitos toimi kyllä melko mageasti, eikä ollu remmi ongelmia. En minä sitä kiellä et toi ei toimis sika lyhyillä välityksillä, mut kun tuo ei nytkään kuormita reitillä tuota voimalinjaa kunnolla ja eteneminen on melkosta huuattamista.
     
  20. Make76

    Make76 Khaos 146, 5900, SnoScoot 200

    Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

    Miten tuossa assaultin matossa on pitoja ja onko kuinka kestävä?
     

Suosittele tätä sivua