05 renen jatkaminen, onko järkeä?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä vilkkis, 22/3/11.

  1. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: 05 renen jatkaminen, onko järkeä?

    Ei se ikänä etujäähyyn otakkaan, vaan siihen vetarin päälle kattoon.

    Onko farmari nyt ihan varma että 9t 2.86 menee 57 matto alle? Sehän vastaa vanhaa 2.52" 10t vetaria. Sen kummemmin en ala väittelemään, mutta omaan 2004vm reneen ei mee ku 8t 2.86 jaolla 57mm matto alle.
     
  2. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    Vs: 05 renen jatkaminen, onko järkeä?

    tiiän hemmo.. mutta koitappa kätevänä hakia se mun pika rojekti renen jatkamisesta, ku en sitä ite löytäny. siittä se selviäis,vai muistanko niin killiin että olisin laittanu 8 piikkiset.. :-[
     
  3. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: 05 renen jatkaminen, onko järkeä?

    Kasit ne sulla oli.
    Ei maha yseillä mennä mitenkään ku -05 pätkään ei ois kunnolla mahtunu edes 51 matto alkuperäsillä 2,52 kymppipiikeillä jotka vastaa suurinpiirtein noita 2,86 ysejä.

     
  4. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    Vs: 05 renen jatkaminen, onko järkeä?

    sovimma niin.. päästään helpoimmalla ja "kaveri" saa pailakkansa kasaanki joskus. :) pätkii tuo muisti niin pahasti etteimuista mitäsitä tulee millinki soholattua.
     
  5. vilkkis

    vilkkis Active Member

    Vs: 05 renen jatkaminen, onko järkeä?

    kylläpä sitä tästäkin riitti jutun juurta :) kun aloittelija erehtyy kyselemään että mitäs pitäs tehä.. mutta kiitoksia, säästy varmasti selvää rahaa+hermoja ku otti vähän jäitä hattuun.. nyt oon päättäny kuitenni että jatkan sen kelkan 151" matolle 2,52 jaolla ja 51 lapulla( paras ehkä mun käyttöön).. ens viikolla tullee hyvällä tuurilla lynen vetari josta löytyy 8 piikkiset 2,52 jaolla ja nytte vielä etinnässä se 151" matto eli saa tarjota yv.llä jos sellanen joutilas pyörii nurkissa.. niin ja tuosta vetopyörähommasta vielä sen verran että paljoko se pyörän halkaisija muuttuu aina yhden piikin lähtiessä pois eli paljoko tarttee lisää kiristysvaraa matolle ku esim. 10h2,52>8h2,52

    nytte taian kyllä vetäytyä tästä topicista poies ja ruveta "tuumasta toimeen" kyllä sitä siinä oppii, jos ei muuten niin kantapään kautta ;D
     

Suosittele tätä sivua