06 switchback kolisee

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Laakeri, 14/1/08.

  1. terotin1

    terotin1 Well-Known Member

    Hyvin sielä pelaa nuo huollotki. Ostin viimekesänä sieltä sellasen vanhan enduro pyörän 3kk jälkeen hajos takavanne parit pinnat meni poikki niin korjasivat takuuseen :)
     
  2. skk

    skk Yamaha Apex

    ei kannata,
    hajalle mä sain summitinkin ;)
     
  3. Laakeri

    Laakeri -06 IQ SwitchBack 600

    No niin, nyt on eka reissu ajettu sen ketjurempan jälkeen. Oli parhaillaan jo metrin verran luntaki tuolla kairassa ja pääs saamaan tuntumaa jo miten ummessa mennään tuolla vekottimella, kiinni sitä en saanu joten ei huonostikkaan (kaverit kyllä repi roo äksiään kaiken aikaa ;D ) Nyt taas tuli uus vika, välilä pysähyin auttaa kaveria ko jäi kiinni ja kun siitä olin lähösä niin poltti vaan remmiä. ykkösvariaattori jumitti eikä palautunu aivan auki asti, purkaesa remmi oli jääny aika syvälle kakkoseen. Remmi palo sököksi, mutta ku saatiin taas liikkuun se ykkösvartsu niin matka jatku, tosin pitää kipata tuo ryskä taas sinne liikkeeseen, että laittavat kuntoon. Perkele 200kilsaa ajanu koko vekottimella ja taas paskana, pääshän sitä 100km edellisen rempan jälkeen.. Onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa cometin kanssa?

    Kohta menee luotto tuohonki, ei oo rapiaa, jos tunturin huipulla rupiaa temppuammaan..
     
  4. The way out

    The way out myyty

    Minä annan sulle tonnin kelkastas ja päästän sinut tuskistas ;D ;D.
     
  5. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    [​IMG]

    olisiko osat 14 ja 15 kulunut
     
  6. Laakeri

    Laakeri -06 IQ SwitchBack 600

    Nyt taas on piili saatu huollosta. Olivat käyttäneet variaattorin osina ja putsanneet. Remmi oli vaihdettu uuteen (ei maksanu penniäkään mulle!) ja oli muutenki 3tuntia asentaja kattellu kaikkia paikkoja läpi tuosta ryskästä, että nyt kuulemma pitäs jo kestää. Parempi olis, jos taas 100kilsan päästä porsii joku niin keksitään rahat jostaki ja laitetaan uus dragon tilalle pentele... Palvelu edelleen hyvää tarvikekeskuksessa, suosittelen muillekkin :)
     

Suosittele tätä sivua