-07 440 revin kiekkamittari

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä stm, 16/6/07.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Iltamia!

    Ohoi te "viisaammat" siellä jossain. Meneekö tuommonen 07 440 rev sekasin jos heitän kiekkakellolla vesilintua?

    Muistelisin, että olen kuullu semmosta juttua että olis alkanu valot vilkkuun tai vastaavaa ???
     
  2. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    päin vastoin ainaki on että jos nakkaat valot kuikkaa niin sillo mittari menee sekasi ja kai sähköt muutenki.?
     
  3. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    joo en oo kyllä kuullu että valot menis siitä sekasin ??? kokeile? :) ninku tuosa jo mainittiinki ni kiekkamittari menee sekasin jos ottaa valot pois, tulee väärä pulssi kierrosten noustessa
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Justiin vaihoin kevlari kuomut, eli ei ole valoja :-X Ajattelin jättää pelkän digatronin ku siitä näkee kiekat ja lämmöt niin se riittää mulle, mutta taispa mennä saikkaamiseksi ::) :-\
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    no kokkeile pelkällä digatronilla :) lappase pari käsienlämmitintä runkoon.
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Noko mie heitin neki jo kuikkaan ;D ;D
     
  7. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    et heittäny ko mulle ;D
     
  8. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    tuosa ne on yöpöyän laatikossa, jos tarvit :) ostin omaan pilteriuuet!
     
  9. stm

    stm Well-Known Member

    No heleketti! Palijon kustansi?

    Sain vihdoin ja viimein kiireisen taloa rakentavan ex-omistajan kiinni ja se tuumas, että kiekkamittarilla saa heittää väslintua niinku valoillakin. Kääntäpuolena pitää käyttää normi käsienlämmpäreitä täysillä ja yhtä tai kahta ylimäärästä josaki päin runkua. Eipä onneksi tarvinu alkaa itelle spedeileen nuitten kanssa. :)
     
  10. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Joo riivin kaikki valot kuikkaan ja liimasin runguun parin käsilämppäreitä. maksokohan ne bout 28e
     
  11. stm

    stm Well-Known Member

    Justhiinsa. On nuille peRkeleillä hintaa :eek:
     
  12. rossiossi

    rossiossi RS & Sno Pro

    mitenköhän ne lämmityshommelit sujahtas jonnekki astinlautojen suuntaan, ni niistä ois apua lumen sulattajana? ???
     
  13. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Taitaa sähköpuolesta loppua potku jos niitä lämppäreitä alkaa joka paikkaan liimailemaan ja tuskimpa ne kauaa siellä kestäiskään
     
  14. stm

    stm Well-Known Member

    Joo ei niitä älyttömänä voi lisäillä. Mie laitan itelle sen 4kpl lämppäreitä jonnekki runkoon ja neki puhtaasti sen takia että ku olen karsinu kaikki valot sun muut kuikkaan.
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    Mahtaa melko äkkiä olla entiset ne lämppärit vaikkapa ku kelkka pohjaa sen seuraavan kerran ;D
     

Suosittele tätä sivua