2007 Kisakuskit ja pelit.

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Firecat 500, 29/4/06.

  1. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Tämä on OT, mutta laitoin kuitenkin:

    Revillä/lynxillä ajaville olis tarjolla vähän ajettu -05 440 rotaxi vaikkas varakoneeksi. 800km ajettu reittiä ja harrasteluokkaa. Myyntiin 800cc koneen tieltä (440->800 rev puolipitkä projekti)

    Löytyy tuolta osien myyntipuolelta...
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Niinpä vain on.
     
  3. stm

    stm Well-Known Member

    Viime keväänä Palovaara ainakin oli kovasti kipuamassa racingeihin. Tiiä sitten jos on mieli muuttunu.
     
  4. Olli

    Olli Well-Known Member

    Joo saatto se vain näinki olla, no täytyy tieto tarkastaa!
     
  5. aisak

    aisak Well-Known Member

    Tarkoitus olisi ajaa kaudella 2007
    Sprinttiä Pro 600 luokassa, Enduroa Neste A luokassa ja muutama Snowcross kisa Racing 500 & Pro 600 luokassa.
    Kelkkana Toimii Ski-Doo.
     
  6. HarriY

    HarriY Well-Known Member

    8 vuoden tauon jälkeen tuli hurahdettua kelkkailuun uudestaan. Muutama sprintti harrasteluokas ja ainakin yks enska kisa.. Myös kunkku olis tarkoitus koheltaa läpi.. 8)
     
  7. Kelkkaman

    Kelkkaman --??--

    Mitä,mitä HarriY,,,ei muuta kuin kaikki kisat läpi vaan....pomolle pikku puhelu, että saat harrastaa rauhassa!! :D

    Itse ajattelin ajaa pari sprinttiä sillä tavoitteella, että maaliin pitää päästä ja kaluston pitää pysyä ehjänä,,,eli todellakin harraste mielessä!!
     
  8. HarriY

    HarriY Well-Known Member

    Taitaa jo nyt kattella loivia ku mies on nuo viikonloput töistä kateis... ;D ja sponssit vielä vähän hakuses... ;D !
    Mutta kelkkaman vois vähän järkätä jotain apuja... :p
     
  9. Byebye

    Byebye Guest

    Lähen kans koklaamaan kuis Polaris Pro Xr 440 -04 ja kuski pärjäis harrasteluokassa.. IHAN SAMA vaikka vimpaksi jäisin ;D Pääasia on että kokeilee ja kattoo ettei pannukakuksi joudu!!
     
  10. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Kaikki aikoo näköjään jäädä vikaksi harrasteluokassa ;D
     
  11. Byebye

    Byebye Guest

    OT: Hei Janne, jäädään me ainakin.. Tuo sä pullat mukana, ni mä tuon kahvia termoksessa..(jäädään jonku hyvän kumpareen päälle nauttimaan niistä ja katotaan ku muut ajelevat.. välitauot on tärkeet) ;D
     
  12. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mahtaa kisa venähtää ku Jakelfinnin kanssa vaihdetaan kelkkaa puolessa välissä ja sitten vielä pullakahvit ;D
     
  13. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Sama täällä.... Jo ralleista tutuksi tullella lauseella: TULOS TAI ULOS   ;D

    Eihän sinne häviämään lähdetä.....   :-[

    Onko täältä etelän suunnalta lähdössä muita lähdössä kisaamaan, vaikka just Pollella? Jos vaikka suunittelisi kippakyytejä tms, mulla ainakin on vapaata tilaa kuljetus kalustossa ;)

    [​IMG]
     
  14. Byebye

    Byebye Guest

    Jos totta puhutaan, niin eihän sitä "turhaan" lähe kokeilemaan..
    Se on 110% tai ei mitään.... Ps.Ja aivot jätetään sitten varikolla narikkaan!! ;)
     
  15. Fiiberi

    Fiiberi Guest


    ...eli ei mitään. Tuollai ainakaan ei tuu ko kipiää, ei siellä kovat jätkät aivottomana vedä.
     
  16. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Sprint on sellanen laji joka pitäis vetää 110% lasissa, ja enskaa vähän alle 100%. ::) ;)
     
  17. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Suunilleen siis sama kuin ralli sprintin ja rallin ero... sprint vauhdilla ja limitillä ei näkisi rallissa kolmospätkää pidemmälle... ;D
     
  18. Byebye

    Byebye Guest

    Niin, tätähän minäkin meinasin... JOS olisin JO "ammattilainen" ni sitten taatusti tulis kipiää!!
    Mutta kuin olen VASTA alottavainen, ni mun 110% teho on aika heikolla hapetuksella/kokemuksella..(jääny 2kier. jälkeen tai jo keskeyttänyt)

    Joten mun 110% on se että MÄ tiedän sen itse...  ;D
    Ja MUN aivot ovat varikon narikassa.. Ku muutenkin joutuu keskittymään! ;)
     
  19. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Johan täällä ruvetaan uhoamaan...kyllä määki nyt sen verran tosissaan sinne oon menossa ettei niitä vehkeitä aleta kesken kisan vaihtamaan, mutta ei harrasteluokkaan mitään tavoitteita laiteta. Tavoitteeliset kisaajat vois mun mielestä siirtyä suoraan noihin "oikeisiin" luokkiin vai ettekö uskalla vai eikö vauhti riitä HÄH?
     
  20. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Tietääkseni aloittelijan on aloitettava tuosta harraste luokasta?! ja pakkohan se jostain on aloittaa, pikkusen noloa kun vetää jäniksen kokoinen vaahtopallo munissa, kuin kyy maailmanlopun edellä, ja sitten maalissa ei ole jäänyt tokavikasta kuin vajaan valovuoden... siinä kohti kylän "kovin" kelkkahemmo tuikkaa pailakkansa tuleen ;D ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua