2008 - 2009 mallien vetoakselien vaihto takuuseen

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Kertturacer, 13/9/08.

  1. tuosar

    tuosar Team MiniZ


    tiäkkö, sä et nyt tiedä mistä sää puhut!!!
    edelleenkin tällä vk:lla tulleet akselit menevät asiakkaiden kelkkoihin.
    oletettavasti ei teidän, koska ottaa luonnolle tämä asia..
    no jonotusperiaatteella siellä mennään!!!



    tämänkin asian voisi yrittää ymmärtää...
    osa akseleista on mennyt jo myytyihin kelkkoihin,
    KOSKA ne on MYYTY nyt SYKSYLLÄ ja ne PITÄÄ OLLA PÄIVÄTTYJÄ..
    liike ei saa myydä kelkkaa, jos ei ole päivitetty!!
    tämä on virallinen kanta asiaan!

    lopuksi...asiallinen käytös ei ainakaan huononna mahdollisuuksia saada akselia... ;)
    luulenpa että v**tuilu ei ainakaan nopeuta työtä..!!! :p

    edit. pari kirj.virhettä..
     
  2. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Noo no eipä nyt sitä veittiä kaiveta esiin. ;D Tiedän kyllä mistä puhun, koskan oltiin liikkeeseen yhteydessä ja näin olivat sanoneet.

    Ei sit herneitä nenään, mut jos loppuu ni tossa lisää ;D
    [​IMG]
     
  3. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    ^^

    no ei ne asiat kuitenkaan ole noin mennet, usko mua, kyllä mä jotain näistä asioista tiedän...

    täällä virtuualimaailmassa asiat vääristyvät aika helposti ja halutaan jopa puolitahattomasti ymmärtääkin sanotut väärin!!!

    ja täällä on helppoa valittaa ilman kasvoja ja nimimerkin takana,

    no ne akselit kuiten tulevat ja KOKOAjan NIITÄ LAITETAAN PAIKOILLEEN...


    nimimerkillä kultaiset KÄYTÖSTAVAT ;)
     
  4. texas85

    texas85 Well-Known Member

    no selitäppä tämä!! ostin kuukausi sitten ski-doo xp ja siihen ei ollut tehty mitään päivityksiä!!!!!!!!! ???
     
  5. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    no enhän mä kaikkien puolesta voi puhua, ota yhteys kauppiaaseen ja kysy miten hoitavat asian!!????

    ja tosiaankin puhun tästä niin sanotusta edellämainitusta "eräästä liikkeestä"!!
     
  6. texas85

    texas85 Well-Known Member

    joo otin ja tilaavat osan..
     
  7. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Taijait olla liikkeen huollon miehiä. :)
     
  8. makke___

    makke___ Lynx 850 18 pätkis

    Jos kerta tietoa löytyy niin sanoppa mulle milloin niitä akseilta sitteen tulee reilumpi erä maahan. Eräs maahantuonnin henkilö vastasi mulle 3 viikkoa siiten sähköpostiin että 2-3 viikon kuluessa?. No onhan niitä akseleita ropissut joku kappale tännekkinpäin mutta kaikki ovat asennettu myytäviin kelkoihin.

    Ps. Olen huom. OMASTA mielestäni kysellyt/tiedustellut asiasta hyvin asiallisella linjalla ja kärsivällisesti. Nimimerkillä 22.10 kelkanhuoltoon vienyt.
     
  9. texas85

    texas85 Well-Known Member

    joo itekkin soittelin liikkeeseen tänää ja kyselin vetoakselia,myyjä vastas vaan et eipä oo näkynyt!! on se nyt ihmeellistä touhua tuolla ski-doon päässä ei voi olla mikään amerikan temmppu tehä saman tien reilusti niitä osia ja lähettää sinne missä niitä tarvitaan!!prkl!!! :mad:
     
  10. tuosar

    tuosar Team MiniZ


    no en ole, mutta jotain tiedän silti  :D

    kylmä fakta on ettei niitä riitä tällä hetkellä kaikkiin Suomen XP-kelkkoihin...
    kaikki mitä tulee nii jaetaan jälleenmyyjille!!!
    en tiedä millon tulee suuri satsi maahan vai tuleeko tipoittain...
    toivotaan parasta ja miten se ny meni..

    niitä tarvitaan varmaankin myös Pohjois-Ameriikoissa... sielläkin on jokunen Skiidoooo myöty..luulisin..!!!
     
  11. TommiKer

    TommiKer Well-Known Member

    Ehkä pitäs nyt maahantuojan todellakin olla virkeempi asiassa ja tiedottaa tosi asioita ja vaatia brp:ltä korvauksia ja hyvityksiä asiakkaille koska itsekkin juodun ajaan 350 km huoltoon viemiseksi.  koska ei tämä ole asiakkaitten ja sen kummemmin myyjäliikkeitten syy ole mutta näyttää niiden päälle kaatuvan.
    Ja ymmärtää todella kaikkien v..tuksen koska ei saisi ajaa. ajokausi kun on lyhyt täällä ja kallis lelu kuitenkin kyseessä.
    Kun oli vielä tuo kahvanlämmitin ja kääntöpyörä episodi lisäksi aiemmin. :mad:
     
  12. Sikita

    Sikita Rii Raiti -12

    Omani sain tänään huollosta uudella vetarilla varustettuna , tosin vein kelkin sinne jo lokakuussa . Olin ilmeisesti ensimmäisten joukossa joille uusi vetari laitettiin . Keväällä jäin vikalla reissulla Inarilla reen kanssa järven jäälle ihmettelemään , että mihis veto katosi .Matkaa kylille oli vielä parikyt kilsaa ja arvatkaa ketuttiko . Siinä paloi sohjossa seisten ja vetoapua ootellessa muutama tupakki , et sillee  :p
     
  13. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    Tammikuulle menee itellä vaihto mut samapa tuo kerta huollosta sanottiin et sen kun luukutat menee .. se hajoo sit jos hajoo mut silti uusivat .. ja toisaalta en varmaankaan kautta aukase virallisesti kuin just tammikuun aikana kun ei hirviästi kiinnosta jossain 25cm lumessa koluutella menemään
     
  14. J u k k a

    J u k k a Summit 850 X

    Mites jos vetari paukahtaa ja hajottaa jotain muutakin esimerkiksi jarrulevyn, kuten mulla kävi, korvaako takuu sitä osaa? Ja voihan siinä hajota paljo muutaki...
     
  15. Sikita

    Sikita Rii Raiti -12

    Vaihtavat tuon jarrulevyn jokatapauksessa takuuseen , oli se mennyt kieroksi tai ei .
     
  16. jkk_69

    jkk_69 lyne 600

    onko tästä joku virallinen kampanja?

    itse sain kelkan viimeviikolla vetarihuollosta:)
    nyt vaan lunta maahankin ja ajoa..taikka reiska myyntiin..
     
  17. haneli

    haneli lynx re 600 e-tec

    niin mikä tämä vouhotus uuesta jarrulevystä oikein on?
     
  18. lynexi

    lynexi Well-Known Member

    Ei niihin mitään jarrulevyä tarvi vaihtaa.
     
  19. J u k k a

    J u k k a Summit 850 X

    Mikään vouhotus ole  :mad: Siis tarkoitin, että kun kirjeessä kielletään ajamasta mutta kiellosta huolimatta ajat kelkalla, jolloin vetari sattuisi hajoamaan ja hajottaa esimerkiksi telamaton, niin korvaako takuu myös maton. Se jarrulevy nyt oli esimerkki, pitääkö tämä rautalangasta vääntää..  ::)

    Noh, viikonloppuna tuli n.150 kilsaa ja vieläki tuntuu kestävän  ;D Täytyy viedä tuo romu taas huoltoon, häiriövalo ja öljyvalo palaa kilpaa keskenään ja piippailee  :mad: Jospa samalla saisivat vaihdettua vetarinki.
     
  20. lynexi

    lynexi Well-Known Member

    Kaikki korjataan jos akseli paukahtaa ja muuta särkee.
     

Suosittele tätä sivua