Osuipa silmiin. Alkaa olemaan litrahinta kohdillaan (31,6 eur/l): https://tarvikekeskusoy.fi/fin/arctic_cat_apv_synteettinen_2t_oljy_3_8l_6639_152-p-527816
Mahtaa olla jo vuosikerta lisää, kun tuo tuoreempi Ctec-öljykään maksa "kuin" 78,60. 75€ oli ctec "tarjouksessa" joulukuussa, kun ekan ja viimisen pöntön ostin.
Mitä käytät ctec-öljyn sijaan ctecissä? Ite olen ostanut yamahan pöntössä sitä samaa vihreää lirua. Pönttö on aavistuksen isompi ja jonkin verran halvempi. En nyt muista enää tarkkaan, mutta oisko ollut 60e 4 litraa kun joskus marraskuussa kävin pari pyttyä tarvikkeesta.
Täytyy kyllä alkaa kattelee vaihtoehtoja jos oikeasti on catin öljy 75€ / purkki Oisko se tuo motuli sitten https://voiteluainekauppa.com/tuote...Ds8M5O8D11vO8qKfIoZn5miFZbHweCu0aAvjpEALw_wcB Vai onko tuo sen kummempaa kuin se halvempi snowpoweri
Sitä halvempaa snowpoweria on pari pönttöä oottamassa, kun kaikki aikasemmatki on sillä hyvin pelannu. Tais Kärkkäis Ileki jossain mainita sillä ajaneensa cteceillä, vaikka olis oikeetaki öljyä ollu myymälän hyllyssä sillon..
Jos jollain muuten tarve ni, minulla on yks avaamaton tollanen 3.8l catin apv öljypurkki. Kelkka vaihtu polarikseen ja siinä olen käyttänyt ves goldia ni tuo jäi yli. Laittakaa yv:tä jos jotain kiinnostaa ostaa tuo pois.
Olosuhteijen pakosta joutu ctec2 800 kaatammaa litran mopilin 2t snow täys synteettistä oman, loppu öljyn sekkaan. Oletettavasti öljy oli lämmintä kelekassa ajun jäläkeen ja kaupasta lämmintä öljyö säiliöön. Kysymys kuuluuki, että imasenko ruutalla mopilaatit helevettiin, vai tohtiiko poltella pois?
Cattia ei saa mistää tähän hätään, kun lekkeri unehtu tallille.. Pittää laittaa pensan sekaan kaveriksi öljyö tilikka.
aikoinaan testasin vasiten ctec öljyä ja motulia , kaajoin lasipurkkiin puolet ja puolet niin sekoittuvat täydellisesti. ja pakkasessa myös .
Halpa-Halleissa Motul Snowpower 4L tarjouksessa 27,99. Tarjouslehtisen mukaan 12-18.02 ajan. Joskus on keväisin olleet loput pöntöt puoleen hintaan mutta tuuripeliä jos sattuu kohdalle.