2t öljyt

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 24/1/06.

  1. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Ite oon tottunu ostamaan Castrollin Snow Racea. Tiiä sitte kuinka hyvää se on ?
     
  2. adrealine

    adrealine Guest

    Vs: 2t öljyt

    totesin jo 3 vuotta sitten tuon tb snown juoksevuuden ku kaveri laittoi omaan kelkkaansa litran verran motulia siinä ajassa ku itse olin kaatanut 3 litraa ja polttanut puol norttii sen jälkeen ;D ja pakkasta oli -27
     
  3. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: 2t öljyt

    Oli muutes pollen ves öljyn hintaki noussu. 52,90e/4 litraa:eek: :eek:

    Itse tulee käytettyä tuoss asdi ravessa brp:n mustassa purkissa olevaa öljyä ;)
     
  4. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    Vs: 2t öljyt

    Onko tietoa/kokemuksia jos laittaa Teboilin 2t täyssynteettistä öljyä sekaisin BRP XP-S osa
    synteettisen kanssa?? Ja kone ois 600 sdi.
     
  5. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Itellä oli tota XP-S semi-synteettistä ja laitoin kyylä ite ainaki Castrollin Snow Racea sekaan. (täyssynteettistä)
    Ite en ainakaa huomannu mitää erikoista.
     
  6. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    Vs: 2t öljyt

    Juu, nykysessä kelkassa käytetty tuota teboilin öljyä, aattelin että jos alkais käyttään sitä BRP:n öljyä ku sitä ois jääny tallin nurkkiin...
     
  7. LaDris

    LaDris Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Ves gold plussaa kärsiikö sekoittaa bensaan?
     
  8. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: 2t öljyt

    Itse olen ostellut aina Nesteen 2-T Superia täyssynteettistä ölppää Oulun Motonetistä hintaan 21,90 4L. Lopetti toinen kelkka ankaran savuttamisen kun vaihtoi Mobilin siihen, tosin säädin neuloja samalla, mutta ei edes kylmänä savuta paljoa eikä hajukaan häiritse samoin kuin joissain muissa öljyissä.
     
  9. ea

    ea Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Mikä ero, muu kuin "haju" on Polariksen Ves Gold tai Ves Gold Plus öljyillä?
     
  10. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

    Vs: 2t öljyt

    Varmaan hinta ja nimi ;D ;D

    Polaris toimi hyvin teboilin snow 2t ölpällä ja toimii.. Kolmatta vuotta mennää kun kelkka meni kaverille..
    Ja nyt toi dookin paitsi nyt mobil menossa kun halvalla sai ja kun loppuu varmaan haen tota teboilia taas ;D ;D
     
  11. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: 2t öljyt

    Isolla Kärkkäisellä näyttäs olevan Shell Advance snowscooter 4l. pönttö 18,90€

    Onkoha millaista sotkua?
    Hinta ei ainakkaa olis paha..

    Taidan siltikki ajaa Teboililla! :p
     
  12. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Vs: 2t öljyt

    Samanlaista sotkua, kuin TB. 4000km ajettu ja jatkan vielläkin. Ei juurikaan omista kokemuksista ole huonoa.
    Normaali hinta taitaapi olla paikasta riippuen 30 - 45e/ 4l.
     
  13. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 2t öljyt

    Polaris wes öljyjen erot on muistaakseni semi syntetic ja syntetic ja hajut on samoja.

    Ja kestää Wes öljyä lotrata bensan sekaan .

    nim. jokusen 1000l noin ajaneena.
     
  14. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Ite oon tuolla litkulla ajanu 3 talvia, eikä oo kyllä öljyn vuoksi ollu murheita. Halapa hinta, ei vaan jaksa niin kauas lähtiä hakemaan.
     
  15. mölli75

    mölli75 AC XF8000 HC

    Vs: 2t öljyt

    Prkl halapahallissa oli noussu 2t-snow 1 eurolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eli nyt 19,90! Konkurssin tässä tekee kohta... ;D
     
  16. Revsdidoo

    Revsdidoo M8 162" -13

    Vs: 2t öljyt

    Mobil extra 2t:llä oon ajellu viimeset kolme vuotta, eikä koskaan oo ollu minkäänlaisia ongelmia. Ja 600sdi:llä on ajettu nuo kolme vuotta. :)
     
  17. kihu

    kihu Member

    Vs: 2t öljyt

    Mistä rovaniemeltä kannattaa TB:n öljyä hakea?
     
  18. Topsukka

    Topsukka Renegade

    Vs: 2t öljyt

    Erottajan teebeellä oli 27,90 neljän litran pönttö. Liekö jostain halvemmalla.
     
  19. -Lynxillä-

    -Lynxillä- Member

    Vs: 2t öljyt

    Mitenkähän g-typen myllyssä pyöris toi Castrolin täyssynteettinen power 1 piikkiöljy? Kun tuli syksyllä ostettua hieman varastoon kyseistä tuorevoiteluöljyä.. Vai olisiko viisainta käyttää jotain muuta öljyä?
     
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: 2t öljyt

    Entiiä mistä johtuu, mutta tänä talvena tullu käytettyä tuota x-1r öljyä ja hyvin on pelittäny ja kulutukset ollu maltillisia kuten, ;D

    viikko sitte rukalla meni 95km kohti bensaa jtn 12 litraa venturessa reippaalla ajolla, ei paha ollenkaan kolmipyttyselle vehkeelle.. Samalla matkalla ja samalla nopeudella uudenkarhea -08 600 Cleanfire polle imi 30 litraa.. ::)
     

Suosittele tätä sivua