600 ruisku switchback

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä lasu^, 27/1/08.

  1. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Ainakin pätkämalliin jäykemmät jouset vaikuttaa parantavasti,niin miksei swithbackiinkin
     
  2. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Sanonpa vain, että elekää ostako pitkätelaista kelkkaa patikkoon, jos iskarit simmataan viimesen päälle jäykiksi ja jouset vaihdetaan jäykemmiksi, alkaa alusta porsimaan muualta. On sen verran hepposemmat nuo tuet esim. switsussa mitä pätkässä, etupukkikin on kuin rautalankaa pätkän pukkiin verrattuna. Switsu kuitenkin kestää sitä käyttöä mihin se on tarkoitettu, eli ummelle ja rauhalliseen reittiajoon. Eli jos alusta pohjaa ja klikkerit on jo tiukimmalla, on vauhtia liikaa. Tieten kevyen simmin kestää, mutta kannattee miettiä kuitenkin ::)
     
  3. REPE

    REPE Switchback 600 cfi

    En tarkottanut mitään sika ajoa. Pitää sen kestää ajaa kunnolla patikossa tai muuten pitää vaihtaa kelekkiä. Ja ovat kehuneet switchbackin reitti ominaisuuksia. Ostin sen siksi että sillä voi päästellä molemmissa reitillä ja ummella.
     
  4. terotin1

    terotin1 Well-Known Member

    Alko tuo nelari jarrun merkkivaloa vilkutteleen,ei ainakaan ohjekirja mitään maininnu olisko mitään vakavaa ootetavissa ???
     
  5. rehto

    rehto Well-Known Member

    Katoppa vilkkuuko jarruvalokin? Eiköhän se vaan jarruvalokytkin kahvassa anna liian herkästi kosketusta.
     
  6. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Takaiskarin klikkeriä vaan reilusti tiukemmalle... Vaikuttaa etupukin pohjaamiseen. Hakaneulajouset jäykimmälle ja etupukin jousi tiukalle. Noin ainakin mä saanut kestään aikahyvin patikkoa. Ojanylityksissä voi silti pohjailla.
     
  7. REPE

    REPE Switchback 600 cfi

    Tuntus että se menee tuolla systeemillä liian kovaksi taas takaa? Joku neuvoo laittamaan jäykemmän jousen, mutta käykö siinä sitte niin että se vaikuttaa suksipaineisiin? Jos vain simmittäs iskarin ja antas olla alkuperäisen jousen?
     
  8. mPi

    mPi Axys Assault 800 -17 144

    Jäykempää jousta ja jo vain voipi päästellä äärirajoilla ;) joo ei kannata lähteä hakemaan viimesiä race säätöjä
    repee muuten koko pailakka.
     
  9. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    No ei ainakaan mun mielestä mene orkkis jousilla ja klikkerin kirraamisella liian kovaksi. No, mut ennemmin mä kärsin hieman tiukemmasta takapäästä nimismiehenkiharassa, kuin jatkuvaa pohjailua patikossa... Mut rajathan tulee vastaan normaalijousilla ja iskareilla tietenkin jossain vaiheessa. Suksipaineen kasvusta ei ole haittaa, kuin umpisella. Reitillä sitä ei ole tolle koskaan liikaa, koska saa keuliin muutenkin aika helposti pelkällä kaasulla...

    Siis ainakin mulla on säädöt löytyny sellasiksi, että väittäsin meneväni kohtuullisessa patikossa kovempaa kuin suurin osa pätkällä...

    -75kg
     
  10. mikeo

    mikeo sikpäk 600 08

    miten se on säädettävä tuo ragon sikpäkin takapukin iskari,, ei siitä ainakaan klikkeriä oo vielä mun silmään sattunu?
     
  11. rehto

    rehto Well-Known Member

    Lisäsäiliössä on nuppi jos ei sitten ole irronnut ja tietysti se on siellä mahdollisimman vaikeasti eli telaa vasten.
     
  12. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Mulla tippu viime vuonna ekan 500km aikana. Se on lisäsäiliön alapäässä, sininen nupikka. Jos tippunu niin säiliön alapäässä näkyy vain musta neliön mallinen osa mihin nupikka tulee ruuvilla kiinni. Käy kattoo polariksen sivuilta räjäytyskuvista, jos et tosta saanu selvää...
     
  13. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Kallistuksen vakaaja kesti 4400km. Kävin vaihtaan takuuseen uuden. Hihnat kestäny aikalailla n. 2000km, eli kolmas remmi menossa, kuin tulpatkin.
     
  14. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Mulla remmi kestäny jo 3600.. tosin ostin sen jykevämmän heti uutena! Yhtään tulppaa ei ole mennyt. Takapukki on sökönä, vääntynyt banaaniksi yläpäästä. Menee takuuseen!
     
  15. J u k k a

    J u k k a Summit 850 X

    Itellä oli wp:n jousi etupukissa sixpäkissä, ja ainakin mitä ehdin sillä ajaa, toimi tosi hyvin. Ei pohjaillu muttei ollut liian kovakaan. Esijännitystä ei tarvinnut kuin sen verran, että jousi ja adapterit pysyivät paikallaan. Huomattavasti parempi kuin alkuperäinen jäykempi jousi, mutta on niissä jousissa eroakin kun vertailee keskenään...  ;)
     
  16. [IQ]

    [IQ] Sw assaultti & 600 Switchback

    pääsin ajamaaan kllä oli kova peli ;)
     
  17. [IQ]

    [IQ] Sw assaultti & 600 Switchback

    Vähän paras toi switsu on kylklä
     
  18. lasu^

    lasu^ Lynx Ranger 503, AKTIV KARIBO

    käytättekö te siinä polariksessa vain sitä polarikselle tarkoitettua öljyä vai käykö siihen tavallinen kakstahti öljy
     
  19. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    käy muutki ölpät
     
  20. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Mä oon ainaki käyttäny vain VES Goldia... Mansikkainen tuoksu on kivempi, kuin perinteinen käry...
     

Suosittele tätä sivua