Apua tarvitaan, kiire! *selvitty pois!*

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Garth, 22/2/10.

  1. YT

    YT Well-Known Member

    Vs: Apua tarvitaan, kiire! *selvitty pois!*

    Mulla on Fiskarsin retkisaha, jonka terä menee kahvan sisälle piiloon kuletuksen ajaksi. Kevyt kun mikä.
     
  2. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: Apua tarvitaan, kiire! *selvitty pois!*

    Sanoinki että se TULENTEKOTAPA pisti naurattamaan kun kaveri on polttanut 250 Lynxin tuolla taktiikalla.
     
  3. Jondikka

    Jondikka ropaliksen xc600sp bäckcaunrtri ja tourinki 550

    Vs: Apua tarvitaan, kiire! *selvitty pois!*

    on se hyvä kaveri olla matkassa välillä reitilläkin kun tossa joku aika sitte olimma kaverin kans jällivaarassa ja pollesta sattu öly loppumaan reitille n.70km jvaarasta ja reitti meni tuntureilla, pimeä rupes kohta olee ja harhauduttiin väärälle reitille josta löysimme onneksi mökin ja äijä sano että ajakaa tietä pitkin takas kun ei sitä pimeällä tunturiin viittiny lähteä.siinä pätkällä ajettiin jällivaaraan 50 kilsaa öljyä ostaa ja samaa reittiä takasin ja löyettiin vielä polle minne oltiin jätetty..samaa reittiä taas eli tietä pitkin jvaaraan ja puoles välis tietä isä oli kärryn kans vastassa.nolottaa kyl se ölön loppuminen :-\
     
  4. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Vs: Apua tarvitaan, kiire! *selvitty pois!*

    Tapahtumat pitävät paikkansa, oli vain hiukka tummempaa väkeä silloin ens kertaa kerrostalossa, rakentamassa oli paljonkin väkeä ranskasta ja sen entisistä alusmaista, eli pitkin kyliä.Ei niillä pohjosen miehillä näitä ongelmia, oli kyllä kaukoetelästä, eivät uuniin tainneet klapeja laitella, lämmittivät uunilla ja levyillä asuntoa lisälämpönä.Paljon tarinoita näiltä ajoilta, tulivat kuuskytluvulla ja alkupäästä vielä.Itse oli siellä -65 - 67 koneasentajana.
     
  5. Sampo

    Sampo Winha 31S

    Vs: Apua tarvitaan, kiire! *selvitty pois!*

    No en minä olis ihmetelly jos vaikka kännipäissään joku laittas klapeja sähköuuniinkin.Kummasti ne tarinatkin joskus hioutuu kunhan ne ensin muutaman baarin kautta kiertää ;D
    Mutta tuo lisälämmitystarkoitus kuullostaa liiankin asialliselta,eikä siten yhtään hauskalta ;)

    Hurja meininkihän se kuulemma oli siellä jalostamon "intiaanikylässäkin".Ja se pikkukaupunginosa "Kamppula" on nykyään mitä siisteintä&rauhallisinta aluetta.Olin viimeks syksyllä siellä muutaman päivän rakentamassa pyykkitelineitä pihalle niin huomas ihan selvästi,ihmiset tuli juttelemaan vähän väliä,suorastaan haitaks asti.
     

Suosittele tätä sivua