ARCTIC CAT 2018

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 17/1/17.

  1. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Näyttäs oleva xf highcountryssä teleskooppi vakiona.. 153" nen tuommonen vois olla harkitsemisen arvoinen....
     
  2. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    ja ei se 1. paikka aina edullisin paikka ole ;)
     
  3. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    äläppä yleistä , Jovicatilla on jotain hyllyssä mitä maahantuojalla ei ole , on maahantuoja tilannut meiltä osiakin :) ! ja jos osa on maahantuojan hyllyssä se voi olla sinulla jo seuraavana päivänä (tilaat sen ma. niin osa on KOTIOVELLA jopa ti . minusta se on nopeaa ja joustavaa vai ? ) !
    asiakkaalle tilattiin remmi kotiin to ja se oli sielä pe . jenkkilästä tilatut osa voivat olla jo samalla viikolla sulla , edellyttäen että et mieti ! jos tilaa su. osan ja Amerikan kuorma lähtee sopivasti niin osa on sulla pe .!
     
  4. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    No onko hyllyssä sitä kiinteää lautasta uuden Teamin kakkoseen? Ei. Ja ei oo kellää. Ja 2 viikkoa sitte hajosi. Ei oo kuulunu uutta sumekon kautta.
     
  5. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Kyllä mulla vara on vähä yleistää. Hyvin toimiva ja nopea catin osa kauppa kotimaassa on poikkeus. Yks kerta kymmenestä. Jokusenverran oon näitä paskoja särkenyt ja odotellut osia ja hommannut, että jotai hajua on osien saatavuudesta ja saamattomuudesta. Varsinki ku lautasen suomihinta oli nii siisti että ostin jenkeistä täydellisen Kakkosen samalla hintaa sis postit, tulli ja alv. Senkin vain on posti jo onnistunut johonki tunkemaa Euroopassa, kova toivo on että ensiviikolla sen sais kuite.
     
  6. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Sitte tuo takuu. Mikä järki siinä on että mulla hajoaa osa, ilmoitan myyjälle. Myyjä joutuu tilata osan ennen ku anoo sitä takuuseen. Ja minähä en sitä osaa osta jos sitä en takuuseen saa. Siitä syystä kauppiaat ei oo halukkaita takuu asioihin ajamaan, ku pelkää että joutuu muutaman satasen tai tonnin omasta pussista maksaa, jos maahantuoja hylkää takuu anomuksen?
     
  7. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Tätä vois jatkaa loputtomiin, t semi ei tyytyväinen asiakas. Kuitenki jo 5 talvea näillä vihreillä oon taistellu.
     
  8. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    annappa kelkan malli , 17 on ilmeisesti valm. vuosi.
    miksi räjäytyskuvat näyttää että lautasta et saa erikseen ? spaiderin kyllä saa !
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Joo,

    on se jännä tuo Suomen posti. Männät tilasin viime talvena jenkeistä. 3 päivää -> US Helsinki, sen jälkeen viikko määränpäähän ...
     
  10. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Sinä jo kerra katoit.
    0748-030
    17 hardcore
     
  11. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    ei näkyny olevan hyllyssä , kyllä se max. 2 viikossa pitäs olla täälä . se että onko tilaaja tilannut sen on jo toinen asia !
     
  12. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    juu mulla oli sylinteri 2kk hukassa :) ja nyt on remmi oulun S-marketissa mutta olkoot sielä vaikka postin kaatumiseen asti :)
     
    Harri.T tykkää tästä.
  13. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Se takuu käytäntöhän ei mene noin.
    Takuuanomus tehdään jossa on osat listattuna, päätös tulee ja sitten osat lähtee liikenteeseen jos takuu korvaa, jos ei niin sitten päätät maksatko vai et.
     
    Hemikoo tykkää tästä.
  14. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Kiitos tilauksesta
     
  15. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Sumekon toiminta ei oo näköjään viiteen vuoteen muuttunut mihinkään. Sanoin joskus takuuasioissa asioidessani, että saisko tähän perämoottoriin lumessa pitävää potkuria kun joulukuulle joutuu takuupäätöksiä odottamaan. Selittämisen jalotaito näissä leireissä on osattu aina, sekä jälleenmyyjän ja maahantuojan puolelta.
     
  16. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Ja mulle on kerrottu parista liikkeestä sen menevän noin niinku sanoin. :(
    Onpa melko temppuilun olosta hommaa
     
  17. Hcronny

    Hcronny Kelkaton

    Kyllä on minunki kokemukset vähän heikonlaiset tuossa varaosa toimituksessa. 5 viikkoa oottelin ketjukoteloa ja tuntu että se ei tule koskaan mutta niin se viimein sieltä tuli. Nyt on taas pari viikkoa ajeltu ja on se niiin makea laite että en vaihtais kyllä mihinkhään:D
     
    pezq^ tykkää tästä.
  18. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Olikos tarvike tämä liike?
    Mulle sano tarvike tuosta variaattorista että on pitkässä kuusessa, koeta hommata ite että pääset ajamaan:D
    Sitte eri liikkeen kautta menossa takuu asia.
     
  19. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Sammaa paskaa alkaa olemaan jammupuolella katin takia ku osien toimituksessa saattaa kestää puoli talvea. Osat kyllä menee hyvin takuuseen, mutta jos saat 8 viikkoa tai yli parhaillaa ootella osia nii iteppä sen joutuu korjaamaan jos meinaa ajaa samana talvena.
     
  20. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member


    Tuo takuukäytäntö on kyllä värikästä ja saa kuluttujan ymmärrettävästi hermostumaan. Onko sitten paljon liikkeen omasta kiinnostuksesta kiinni miten toimii.

    Brp puolella mulle vaihdettiin takuuseen osia huollon yhteydessä vaikka vialliset osat paljastu vasta huollon aikana. Ja samantien lähti takuuanomus lisäosista. Olisiko vaihtanu samantien senkin jos olisi ollut hyllyssä.
     

Suosittele tätä sivua