Bernitz Motorsport -hajottamo

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä unppi, 12/11/14.

  1. Jese

    Jese Well-Known Member

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Mulla teki saman kolmos eekoolla, ei kiertäny ku 72-7400 ee ollu kyl vauhin hurmaa suorilla .. ::) mikähä moisen aiheutti?
     
  2. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Voimalinja lämpenee ni lakkaa pelaamasta
     
  3. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Normaali QRS-tauti. Kun tuo tapahtui minulle ensimmäisen kerran luulin että skoodasta hajosi jotain. Sittemmin ymmärsin että soon vain ominaisuus. Siihen on toki korjaus olemassa ja kuin sadusta, se korjaus on hyväksytty ainakin osaan kelkkakisoista (vaikkei Hemmo sitä ikinä tunnustakaan ;D ).
    Eihän tuo onneksi vaarallista ole, vie vain terävyyttä koneesta ja ehkä mikä suorilla hävitään voitetaan puskassa kun kunto riittää paremmin ajaa...
     
  4. Dreamer

    Dreamer A 51

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    ;D Satua kaikki tyyni ;D
     
  5. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Jos te olette epäonnistuneet niin kukaanko ei voi onnistua? ;D ps unpilla onneksi hanska paikkaa puutteet :D
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Mistä onnistumisesta tai epäonnistumisesta tuossa nyt oli kyse? Minulla meni ohi... Unppi korjaa kädellä vaikka GLX5900 lynssillä missä olisi kytkimenäkin qrs jos minuun verrataan...
     
  7. unppi

    unppi Yamaha

    Tuoha se vast rankka on ajaa ku mutkissa täytyy potkutella vauhtia! ;D

    Hemmo, mie voisin vaikka voidella siun sukset ni voitele sie toi meikän voimalinja kohilleen ! ;)

    Ja Hemmo varmaa meinas tuola heitolla et jos toiset on epäonnistunu qrs säätämisessä ni ei tarkota et kaikki ois epäonnistunu..

    Mut faktaha on se et ei mulla toi meno kovin ihmeellistä ole. Kattokaapa ny vähä tarkemmi tuloslistaa - valtaosa kovista nimistä puuttuu ja mulla valtava ero kärkeen. On pro luokan tasoki vajonnu aika alas. Ei mun kunnolla ja teeenimäärällä tosiaankaa kuulus olla noin korkeella. Koko kesänä mitää tehny ja ajokilsojakaa eioo takana juuri mitään, ainakaa sellasia mitkä vois treeniks laskee
     
  8. Pasi 69

    Pasi 69 Lynx RS -09

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Ei sille minkä maha jos toiset on vielä hitaampia ;)
    Pisteethän jaetaan osallistuneiden kesken.
     
  9. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Treenien perusteella voisi luulla sinun treenaavan mekaanikoksi... Enemmän pajalla korjaamassa kuin kelkan selässä ajamassa. Vaan hyvä sijoitushan tuo on. Vielä varaa parantaa eikä kuitenkaan niin paljon jää edellisestä että tuisku piilottaisi jo jäljet vaan pysyt kuitenkin hajulla.
     
  10. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Joo just sitä meinasinkin kun tuntuu että jokapaikassa on asiantuntijat kertomassa kuinka paska se qrs on ja ainoastaan joku teami tekee autuuden. En sitä sano että se ois jotenki hyvä vehe se qrs, näin vihjeenä kaikille - pitäkää se timmissä kunnossa, lähinnä rullien osalta mutta myös muutenkin kaikin puolin tahmaamattomana ja puhtaana niin sillä kyllä selviää.

    Sitten se tuo sönkkääminen, se on säätökysymys. Käytin aika kauan aikaa siihen että kuski sanoi mitä se tekee ja sitten mietittiin miten se korjataan. Se onnistui hyvin ja siirryttiin teamiin ainoastaan sen takia että mulla on säätöosia hylly täynnä + tietysti se että teami on huolettomampi, harvemmin on paukkunut hajalle missään touhussa (poislukien joillain lautasten halkeamiset). Kuitenkin meidän teamissa oli variaattori vaihdettu ainoastaan yhteen kelkkaan, muissa oli qrs ja yhdestä meni rullat paskaksi. Seki meni mulla kun ajelin testiä (onneksi).

    Hyvin se pete menee kun tuolla treenillä ukko vetää pokaaleja, ei muuta ku otat niskasta kiinni ja ens kaudelle reenaat maratonikunnon niin ei ole enää kuin vastaantulijoita :) RS:stä jalostat vielä vähän vedokkaamman kamppeen niin ei se kulkupuolikin tokenee kerrasta!
     
  11. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Onko RS:ssä tosiaan nykyisin QRS?
     
  12. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Eiköhän tuossa nyt ollu kuitenki kyse enska peleistä, etec ja oliko föönikin vielä ajossa.
     
  13. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Eiiii, tuossa etekissä on toi QRS.

    On se hyvä, et tuli noi viat ja heikot lenkit korjailtua jo "alkutalvesta" ni nyt voi keskittyä vaikkapa saamaan tuosta mieleisen kamppeen. Mitää ei ees hajonnu Vaalassa! (nonii nyt alkaa kuullostaa jo lynxin kehumiselta.... ;D)

    Värjärille aplodit ja kiitokset mahtavista kuvista! On se vaan pro kameran kanssa

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Itekkin olin samalla suoralla
    Eipä ois tuohon toisen kuvan alastuloon itte voinut mitään vaan käsistä olis lähtenyt, unpilla pikkaisen kelkan perse heilahti ja sinkki kireelle kuin ois ollut paras laskeutumispaikka, hienosti kyllä alustan puolesta otti iskuja vastaan.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Pitää tätä laitosta tulla lauantaina kannustamaan kitteelle..
     
  16. unppi

    unppi Yamaha

    Miehä olin telkkarissaki ei hele ;D
    Ai huomenna pitäs lähtee kiteelle?!? Pikku servicet vaa täs ekana !

    [​IMG]

    Eturungon pyramidi poikki. Jepjep.
     
  17. Stig

    Stig Well-Known Member

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Aika nätisti katkennu! Onko Lyneissä kolvattu nämä? Pollella (uudemmissa) liimattu/niitattu nuo muhvit, mahtaako olla eroa kestävyydessä?
     
  18. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    Osuko pahemminkin vai hajosko ihan heikkouttaan?
     
  19. unppi

    unppi Yamaha

    Heikkouttaan hitsisauma antanu periks. Ei ees sauman vierestä vaan sauman keskeltä nätisti ympäri putken murtunu. Uus sauma huomen ja hanaa !
     
  20. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Bernitz Motorsport -hajottamo

    noihin putkiin kannattaa työntää sisälle toinen putki ja tehdä kolmio vahvikkeet, mielellään jo uutena ;D
     

Suosittele tätä sivua