Crossikypärä vs. umpikypärä

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä fourstroke, 5/4/07.

  1. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Onkos nykyään muuten tyylikästä ajella krossikypärällä ilman lippaa. Moista näkee aina välillä liikkeessä. Tipuinko muodista ko mulla on vielä lippa paikallaan :)
     
  2. ATI

    ATI Active Member

    krossi se olla pitää
     
  3. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Otappa akeella laakeella vähäsen nopeutta...tuut toisiin ajatuksiin. Tuuppaat sen lipallisen
    version ajoviimaan... niin tuntuu et pää irtoaa ;)
    ( tietysti suljetulla alueella ) ;D
    Toki crossi on asia erikseen !
     
  4. ATI

    ATI Active Member


    Ehkä se lähtee pää irti mutta ajetaan ilman päätä sitten ;D
     
  5. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    kelkan keskinopeuteuteen nähden riittää avomalli ja lasit
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Jos keskinopeutta vaan ajettais niin riittäis pipo ja ajolasit, ehkäpä suojaavampi karvalakkki olis paikallaan mutta silti olen tuon Lazer Modularin kannalla ;)
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Kahta sattaa on tullu ajettua rossipotta päässä ja mitään muuta en päähäni laita lukuunottamatta hiustenhoito tuotteita.
     
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Tapsa, kypärähuppu unohtu.
     
  9. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Ou fak... ;D
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Nyt ne on ne liisterit ja vaahdot siellä krossikypärän sisuksissa ;D
     
  11. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Tästä kaikesta huolimatta krossikypärä.
     
  12. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ok :) Itse kylläkin edelleen suosin tuota Modulaaria koska kelkka on painava eikä sen vuoksi mitenkään liiaksi repivä ja ajo on etupäässä cruisailua kohtuu hyvillä reiteillä kohtuu nopeuksilla :)
     
  13. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    oishanse umpi hiljasempi mutta huurtuu liian herkästi.lasit alkaa vislaamaan kovissa nopeuksissa motskarilla ajaessa on vielä enempi miettimisessä kumman pistää päähän .
     
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ei se tuo Modular huurru jos käyttää sitä "kuonokoppaa".
     
  15. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Mites on T-Cat, mulla tulee tarve lähtä kypäräkaupoille ja olen aatellu nuita modular-malleja. Oisko tuo Lazer asiallinen kypärä?
     
  16. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    On ollut käytössä jo useamman vuoden Lazerin Modular, ei muuta moitittavaa kuin paino johon kyllä tottuu nopeasti ja sen kuonokopan muoviset kiinnikeet, ne olen joutunut uusimaan. Yksi vinkki olis myös, hengitysilman ulostuloaukkoja kannattaa suurentaa esim Dremelillä tms niin eivät jäädy umpeen kovilla pakkasilla ajettaessa. Ja toinen muistaessa, se kuonokoppaan tuleva paperi joka imee kosteutta hengitysilmasta kannattaa korvata vaikka käyttämättömästä "rulla wettexistä" leikatulla kopiolla, voi pestä tarpeen mukaan.
     
  17. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Kiitti neuvoista, kyllä taidan tuollaisen modularin hommata kun se pahin crossi-ikäkin on jo menny ;)
     
  18. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Sepä se, touringilla itsekin ajelen, eikös se tuo tuplapenkki ole sen merkki ;D
     
  19. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Niinhän se on! :)
     
  20. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    monimutkaista 8)
     

Suosittele tätä sivua