e-tec 800r

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä TommiKer, 27/1/10.

  1. olli.k

    olli.k Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Kyllä tämähän on fakta jos myyjä on niin sanonut.
     
  2. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: e-tec 800r

    Eikhän kestävin 800 moottori löydy, catin kuomun alta ::)
     
  3. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Vs: e-tec 800r

    katit on muuten vaan niin hanurista että niitä ei valkoihonen voi ostaa...
     
  4. Evil1

    Evil1 RE3700

    Vs: e-tec 800r

    Onhan ne pollet toista maata, ku keskustassa asuva polaris mies vei 800 assaultin koneremppaan niin ei päässy rempatulla koneella kotia saakka kun oli kone taas paskana. On tosiaan toista maata.
     
  5. miki

    miki Guest

    Vs: e-tec 800r

    Jaa, no eipähän sitten ole paluuta pollen puikkoihin... tai ainakaan kys.firman kautta, jos S-D:et ei ole siellä käypää valuttaa?

    Muutenkin kyllä olen bannannu koko puljun.
     
  6. umpilumi

    umpilumi 800 e-tec summit 146

    Vs: e-tec 800r

    eli moottorissa säilyy takuu siihen asti ku tuo 5000km säilyy? mulle kyllä huolto sano ihan toisin..
     
  7. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: e-tec 800r


    Totta se takuu säilyy takuuajan siinä kamppeessa, ei kilometreillä ole sen kans tekemistä. Se mäntien vaihto on ns. ylimääräinen "takuutyö".
     
  8. snoub

    snoub Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Mutta tuo todennäköisin skenaario, eli esim. 3v päästä kone leviää ja kilsoja on 4700, jos olisit saanu kelattua vielä 300km lisää niin uudet männät takuisiin, mutta koska kone rikki ja takuu ummessa niin et saa mitään ???
     
  9. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Vs: e-tec 800r

    ;D
     
  10. Heimo Paila

    Heimo Paila Summit X -17

    Vs: e-tec 800r

    Kannattaako +15k€ vehkeitä laitella ollenkaan jos ei kolmessa vuojessa saa kelattua 5000km tauluun ja jos on tuommonen peleko persiissä? Ainakaan ei tartte kehua kelekkailua harrastavansa ;) Itellä ainaki tulis ressi ja menis yöunet jos tuommosia joutasin miettimään, panisin ronkkelit myyntiin ja vaihtaisin lajia johonki neitimäisempään vaikka sitte kolopalloon, vink vink ;D Lentokoneitaki putuaa ja lottovoittoki satuu josku kohalleen, ainaki jollekki...
     
  11. Chabaduu

    Chabaduu -06 Lynx Rave N-Duro 600cc

    Vs: e-tec 800r

    Kannattaa, ei mullakaan ole tullut ku 1500 km tälle kaudelle tuole +15k vehkeelle..kaikki on niin suhteellista, miten kukakin laskee tuon harrastuksen ;)
     
  12. miki

    miki Guest

    Vs: e-tec 800r

    Täällähän kuitenkin keskustellaan kelkoista, sahapukeille on oma remminkäryinen topiccinsa ;D

    No jos kelkkoista taas puhutaan, niin ei näillä millään nykyhiporuiskuvehkeillä voi kukaan persaukinen ajaa takuuajan jälkeen...kokemusta on muutaman Pollen sähkölaitteiden uusimisesta eikä se S-D:n 1200 euron ecu-boksin uusiminenkaan oman piikkiin kiinnosta.

    Todennäköisesti mulla on kahden vuoden päästä alle kolme tonnia ajettu summitti myynnissä tai ainakin vaihtoon menossa. (luultavasti jo ekan kauden puolivälissä ;D ;D)
     
  13. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Vs: e-tec 800r

    joo-o...ja vaihdetaan 5000km ajettuun E-tekkiin pitää vaihtaa jo ekan kerran männät kun alkaa olemaan "väljä"

    On sillä pienellä bensan/öljyn kulutuksella omat haitta puolensa... ::)
     
  14. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: e-tec 800r

    Mahtavaa provosointia!

    Catilla on helppo leijua...jos 3 prosenttia 800-moteista hajoaa, ei suomeen välttämättä osu yhtään. Rotaxeja taas leviää samalla prosentilla joka kylässä kun niitä vain on niin paljon...
     
  15. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    Ei ole kyllä yhtään kaduttanut, että tuli alettua erillaiseksi nuoreksi tänä talvena ja ostettua katti. Pääsi remmiongelmista kerta heitolla, eikä tarvi hinausköyttä pitää repussa, muuten kuin bompalaisten varalta, jos niitä sattuu olemaan mukana samalla reissulla.
     
  16. miki

    miki Guest

    Vs: e-tec 800r

    Kyllä kattimiehet pienen lämmittelyn aina vaativat ja kestävätkin miesten lailla ;D

    Mun mielestä kelkan tekee kokonaisuus, ei pelkkä kestävä maamoottori. Kuluttajan kannalta ei vaan vielä ole sellaista pakettia missä kaikki ominaisuudet ja vielä kestävyyskin olis kohillaan...ainakin ite joutu tekeen kompromisseja kelkan valinnassa mun käyttötarkotuksiin. Jännä juttu että just tuo catti-ihmisten parjaama e-tec ratkaisi valitsemaan S-D:n Polariksen sijaan. Eikä tuo e-tec:kin kestävyys kyllä minua huoleta...pakko sen on se viistonnia kestää mikä mulle tulee kilsoja takuuaikana, muuten vaihdan viikinkiin. ;D

    Meikän Polleja on kyllä vedetty e-tec:llä metsästä ihan kiitettävästi ;D ja sitten ku cattikin tekee Kelkan moottorin ympärille sekin on mukana valinnoissa.
     
  17. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: e-tec 800r

    Mitähän se ite Viikinki tästä tuumaa? ;D
     
  18. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    Ei ollut tarkoitus mitenkään moittia bompalaisia eikä provosoida ketään. Minulla ei lämmöt nouse tämmöisestä keskustelusta, kaikkiin merkkeihin sitä remonttia on joskus tehtävä, mutta remonttihommissa kärkipäässä yleensä olleet brp:n tuotteet ja pollet. Palaute kyllä kestetään, kunhan kestäis muutkin miesten lailla, enkä tarkoita tällä mikiä.

    Yksi syy minulla oli merkin vaihtoon e-tec luotettavuus ja toinen se kuuluisa remmiongelma. Tosin ei nuo e-tec edeltäjätkään kovin luotettavia moottoreita olleet, mutta se onkin jo toinen juttu.
     
  19. Athene

    Athene MXZ X-RS 600R E-TEC Competition

    Vs: e-tec 800r

    Männänvaihto on eri asia kuin yleistakuu siis. Kyllä koneen takuu menee umpeen 2 vuoden päästä ostosta. Tuo männänvaihto on vain ns. "recall", eli takaisinkutsu.
     
  20. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: e-tec 800r

    Non noh! ::)
     

Suosittele tätä sivua