e-tec 800r

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä TommiKer, 27/1/10.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: e-tec 800r

    Onhan niitä paljon ko bout joka toinen on vaihettu uuteen, osa jo useammin. ???
     
  2. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    Jos totta puhutaan, niin Pexin 3% hajoamismäärään saa nollan laittaa perään eli ollaan 30 prosentin huitteilla ja sekin arvio alakanttiin? Tai sitten ne on tuotu kaikki vialliset yksilöt tänne kauas pohjolaan. Itellä oli kerran kone remontissa, kaverilla kaksi kertaa ja toisella ajokaverilla ei tarvinnut rempata ollenkaan ja kaikki 11-malleja. Ollaan aika kaukana Pexin ilmoittamasta 3%, vaikka laskis matikan lyhyelläkin oppimäärällä ja vielä väärin? Ei sitten lämpöjä arvon e-tecciläiset.
     
  3. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: e-tec 800r

    Se oli tehtaan ilmottama tuo 3%. Ois kiva tietää todelliset lukemat, ei tuo voi piettää paikkaansa. Niiläki joila on kone kestäny on menny vähintäänki käynnistinlaite tai muuta vastaavaa jännää. Toistaseksi minun tuntemista 800 e-tecin omistavista kavereista oo säilyny ongelmitta. 5 tiiän ja loput on foorumilaisia ja niiden kertomia, eli ei voi laskea todeksi niinku sanotaan. Vielä kun sais todellisen taulukon vioista eikä vain jeesustelua ja viisastelua.
     
  4. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    Kyllä niitä todellisia vikamääriä ei moni tiiä eikä pääse katsomaan ja vaikka pääsiskin niin ei kyllä uskalla huuella julkisesti. Oli kyseessä sitten rotax tai jonkun muun merkkinen kone. Kyllä niitä viisastelijoita löytyy joka lähtöön, mutta tuo aikasemmin kirjoittamani viesti oli omakohtainen kokemus. Kaikkihan ne rikottua saa, vaikkei aina yrittäiskään, oli se merkki mikä tahansa.
     
  5. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: e-tec 800r

    Mulla tuo 3prossaa oli heitto vaan mutta jos se oli myös tehtaan virallinen luku niin taianpa olla veripäinen skiidomauri... :D

    Ainakaan oma (ex) -11 mallin summitti ei ole vikonu mitenkään, ja tehot kuuluu olevan tallella. Oli kuulemma kiihareissa liikkunu kohtuuella. En tiiä tarkkoja kilometrejä mitä sillä on ajettu mutta sokerikukko saattaa tietää...

    Toivottavasti mainostetut uudet männät ja mitkälie päivitykset saa -13 mallit kestämään... ::)
     
  6. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Vs: e-tec 800r

    Joo vielä mennään samoilla koneen hiluilla, eikä kyllä ole käynnistinlaitteet tai muutkaan lervoneet mettään. Reilu 3000km taitaa olla takana aikalailla 85-90% umpisenajoa ja sitäki joutuu tuolla pätkäkiitolla harrastelemaan vain täyskaasulla ;D Lisää tulee kuhan nämä opiskeluhöpinät saa alta pois.

    Rinnekiihareissahan tuo oli pyssykylän nopein 800 pumppubensalla ;)
     
  7. kestotesti

    kestotesti Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    6300 km, nyt boondokker 800 etekin mittarissa ja ei mitään vikoja tai oireiluja.. ja on ollu ajosa. Umpista paljon ja isompaa rinnettäki on kiikuteltu
     
  8. Lappi

    Lappi Member

    Vs: e-tec 800r

    Mihin perustuu yleinen näkemys ettei tuo 800 e-tec kulje mitenkään, eikä ole tunnetta että kulkisi?
    "Kuullut" täpömiehiltä kuinka laiskan oloinen se olisi ja ei saa säätämälläkään samanlaiseksi kuin nuo kaasari 800.t.

    Itse päässyt vertailemaan peräjälkeen vakiosäädöissä olevaa 800 etecciä ja hitaaksi säädettyä 800R kaasarikoneista, enpä persdynolla osannut sanoa tehoeroa kummankaan hyväksi, toki etecin luonne on tasaisempi.
     
  9. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    No joo, se oli Pexi vain minun oma arvio tuo 30 prossaa, mitä pienessä päässä laskeskelin, mutta luvattoman paljon niitä on kuitenkin hajonnut. Älä nyt heti ala ittiä veripää skidoomauriksi moittimaan, ensin pittää moittia kaikki muut?

    Itekki useamman bompalaisen omistanut ja pääosin ollut tyytyväinen (silloin kun en vielä tiennyt paremmasta mitään?), niin rehellisesti voin sanoa, että hyvä jos saisivat ongelmat ratkaistua ja koneet kestämään, se on sekä tehtaan että kuluttajan etu.
     
  10. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: e-tec 800r

    Piti ihan kysyä faktaa, kun lähisukulainen on yrittäjänä paikassa jossa faktaa on...hiukan vajaa sadan 800etecin otannalla hajoamisprosentti on 4-5%, joten ei ne pahasti tehtaalta huijaa. Kaikki taitaa kuiten olla takuujuttuja, joten en pidä pahana.
     
  11. Chabaduu

    Chabaduu -06 Lynx Rave N-Duro 600cc

    Vs: e-tec 800r

    Forumilla on hyvä huudella että kaverin kaverilla hajos ja senki kaverilla.
     
  12. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    Joo täällä on hyvä huudella mitä sattuu, mutta tämä tarina on tosi eli 11-mallin summit ja 2 reneä. Nyt ei puhuta mistään essonbaarin tarinoista, mitä täälläkin paljon kirjoitetaan. Ja toiseksi tässä ei puhuta kaverin kavereista eikä puolitutuista, vaan ihan omasta kaveri/ajoporukasta. Ompa tullut ajettua kyseisten herrojen kanssa toistakymmentä vuotta, välillä pitempiä reissuja ja välillä vähän lyhyempiä.

    Jos näitä 800 e-tec satakunta suunnilleen myydään vuodessa, niin ei näitä sitten muilla ole vissiin hajonnut, kuin nämä kaksi ja sitten yksi oli myynnissä mihin on kone vaihdettu takuuseen? Silloin sitä ollaan 4 prosentin huitteilla.
     
  13. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: e-tec 800r

    Kyllä niitä myydään enemmän...tuo lähes sata on yhden paikkakunnan myynti.
     
  14. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    Eikö tässä pexi puhuta ainoastaan 800 e-tec:stä? Jos ei, ja puhutaan koko mallistosta, niin silloin nuo sinun esittämät luvut saattavat pitää paikkansa. Meidän kylässä sattuu olemaan tuo satakunta myytyä bompalaista yhden talven kokonaismäärä, niin silloinhan se on noin 3 prosenttia. No pääasia, että saatiin tällekkin asialle selvyys, vaikka minua tuo ei vakuuta, mutta joku muu saa tästä mielenrauhan.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: e-tec 800r

    No ei maha ihan rosentteihin mennä... ;D Mistä ne rekisteröintitilastot löytyy? Akelta?
     
  16. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: e-tec 800r

    No ei mene eikä mahu näihin prosentteihin vaikka kuinka yrittäis laskia, seku heitin, niin saa kiihkeimmät olla kesän rauhassa, eikä tule paha mieli. Täytyy poistua hiljaa takavasemmalle, kun nämä on vain näitä kaverin kaverilta kuultuja juttuja?
     
  17. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Jotenki itelläki epäilyttää tuo 3%. Uskosin että tuo prosentti on sököjen osuus kaikista BRP:n kelkoista per vuosi. Mutta montako prosenttia 800:t on tuosta 3%:sta... uskosin että ollaan lähempänä 50% ;D

    Ite lasken prosenttiosuudet eri merkkien välillä silleen että montako ko keksintöä on ajokavereilla ja montako niistä on levinny. On ihan sama montako niitä on myyty maailmalla ko mun maailma koostuu vain omista ajokavereista. Jos tuolla kaavalla aletaan kattoon, niin BRP on siellä 30% (mutua, en laskenu) kohilla mun maailmassa konerikkojen osalta. Vastaavasti Catti on 0% kohalla konerikkojen osalta. Ja noiden merkkien kappalemääränen edustus mun maailmassa on melkolailla tasan - uskokaa tai älkää :) Lisäksi mun maailmassa Yamaha on myös 0% kerhossa ja Polle jossain BRP:n ja 0%:n puolivälissä.
     
  18. wäinö

    wäinö Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Vai että catti 0%konerikkojen osalla joopa joo,tään vuotinen 600 sno pro katti eipä taida olla montaakaan josta EI ole mennyt konetta parhaimmista useamman kertaa. ;)
    No eipä ole kokemusta 800e-tek:stä kun on just vaihtohetkellä loppunut rahat ;D
    Summa summarum kaikki nää on samanlaisia romuja kaikista löytyy omat hyvät ja huonot puolensa joten se siitä
     
  19. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Niin ku tuumasin, tuo on vain mun maailma 8) Sinne ei kuulu minkään merkkiset kisarassit (onko niissä muuten ees takuuta???) eikä muutenkaan alle puolipitkät kelkat. Moottorikootki on melko monotonisesti 800:ia nykyään. Eikä kantsi herneitä vetää, tuo on vain minun kokemus.
     
  20. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: e-tec 800r

    Mitä kohtaa et ymmärtänyt kun kirjoitin että 4-5 prosenttia kaikista ko. Paikkakunnan myydyistä 800ETEC -koneista, joita oli lähelle sata?
     

Suosittele tätä sivua