EBAYSTA TILAAMINEN

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä catzr, 15/1/07.

  1. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Myös minä olen ostellut ebaysta kaikkea pientä ilman ongelmia. Kaikki ostokset olen maksanut PayPalin avulla. ebayssä myyminen onkin sitten hankalampi juttu. Jokunen kuukausi sitten kun yritin, ei tarjolla olleet toimitusehdot ml. myyjän maa -valinnat toimineet Suomessa.

    Onkos kukaan onnistunut myymään ebayssa?
     
  2. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Duoda noin.. Kömpijästä hajos kardaani ja on siinä kunnossa, ettei kannate alkaa sitä enään korjaamaan, vaan uus pitää laittaa. Muutamia olen tuossa Ebaysta löytänyt, mutta mitä tulee maksamaan kaikkineen kun mulla on osa omissa käsissä, kun:
    Osan hinta: n.140dollaria
    Sijaitsee: USA
    Painaa: 5kg

    Meikäläinen on ihan pihalla tuosta sydeemistä
     
  3. LekaSora

    LekaSora Yamaha nytro turbo& Indy 500-91

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Katteleppa tuolta

    http://ircalc.usps.gov/
     
  4. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Yleensä valveutunu myyjä osaa sanoa rahtihinnan sulle suoraa kun kysyt ebayn kautta lähetyskuluja kamoille. Fiksuimmat kauppiaat jopa palauttavat liiat maksetut rahtikulut sulle takas. Rekisteröi ittes sinne, tee paypal-tili ja sen jälkeen onkin kaupankäynti heleppoa ja rahas katoaa ku tuhkat tuuleen, tosin palautuspostina saat toki kaikkea kiiltävää ja hyödyllistä mitä ilman et varmasti selviä elämästä ;D
     
  5. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Ahahaha just sama fiilis. Tapana selailla ihan muuten vaan eikä tarkoituksena ostaa _mitään_. Mutta mitäs mitäs, " kyllä mie olen aina tarvinnu tuollaista tingentalia ja noin HALAVALLA vieläpä" ;D
     
  6. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Eli homma meni minun kohdalla näin:
    Tilaus maksoi rahteineen ja sisältöineen 165,50USD = ~130€ ja alta 150€ ostoksista ei tarvi virkailijoiden mukaan maksaa tullia, vaan käydä tullissa selvittämässä alv:n suuruus pakettia noudettaessa, joka minun tapauksessa oli 29.05€

    Ainakaan Sallan tullissa ei käyny maksuvälineenä nykyaikainen mastercard ARseesTA

    Toinen vaihto ehto olisi ollut antaa itellan teettää tulliselvitys Vantaan tullipostissa joka olisi kustantanut alta 30€
     
  7. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Noh ni ;D

    Onnistuin jotenki tuolta saksan ebaystä ostamaan vahingossa pari ei-toivottua tuotetta ja nyt pitäs saaha peruttua kaupat. En siis ole maksanu romuja mutta tuolla profiilissa herjaa jotta jotta alahan maksella. Onko nuita mahollista perua ja mitä tapahtuu mikäli jättää vaan maksamatta? Joutuuko tuolla yleisen ruoskinnan kohteeksi vai putkaalinnaavankeutta ???
     
  8. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Oletko myyjään ottanu yhteyttä ja selittäny että tälläinen huti päässyt itsellä käymään?
     
  9. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Justiin laittelin viestiä kummallekkin..
     
  10. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    makia, mitä kattotiiliä sieltä tilasit tonnilla ;D
     
  11. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Ei riitä tonni ;D


    E: Homma selkis!
     
  12. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Ihan vain yleisenä huomiona. Saksasta on helppoa, halpaa ja nopeaa postittaa ja saksalaiset on hyviä ja täsmällisiä lähettämään ulkomaille. UK:sta posti on hidasta, maksaa kovasti ja brittiläiset ei mielellään lähettele saarivaltion ulkopuolelle mitään vähänkään isompaa.
     
  13. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Itelle kävi juurikin samoin kun opettelin hieman tsydeemin käyttöä. Olin ostamassa vetokoukkua autoon ja valitsin summassa jonkin käyrän sieltä listasta, jotta näen, että voihan tuotteen maksaa PayPallilla. Ainahan ne yleensä kysyy maksutavan heti seuraavana. Vaan eipä ainakaan Saksan ebayssä, sillä kerran painat pay-nappia, niin rupiaa laskua ropisemaan mailiin. Aikani siansaksaa luettuani sain tilauksen jotenkin peruttua, mutta muistutuslasku tuli vielä viikon päästä. Otin vielä myyjään maililla yhteyttä ja heitin "Aim veri sorit" sinne suuntaan, niin asia raukesi. Ei piä hättääntyä, sillä ei ne mitään lähettele eillei rahat ole tilillä! ;)
     
  14. Amir

    Amir Lynx RE 850 -20

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Hiukan erimieltä tuosta UK:n toiminnasta. Olen tänä vuonna tilannut sieltä 4 kpl aika leveetä autonrengasta, kromatut kylkiputket kaikkine kiinnikkeineen, ison kassillisen akkutyökaluja (7 kpl) kaikkine laturiakku juttuineen. Pienempiä sylinteristä kännyn näytönsuojakalvoihin. Kaikki tulleet (isommat kotipihaan) 5-7 vrk. Rahdit ja postimaksut edulliset, ei kallimpia kuin saksassa. Ja jos on tarvinny jotain kysellä, se on mua helpottanu kun ne osaa siellä poikkeuksetta englantia ;D vrt saksa.
     
  15. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Ootteks käyttäny PayPalin kautta maksaessanne PayPal tiliä vai luottokorttia?
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Tiliä. Vaikka ei kait sillä oo muuta eroa kun kortin tiedot ei näy myyjälle.
     
  17. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    PayPalin ideahan on toimia maksunvälittäjänä jossa myyjä ei saa ostajan pankkitili-/luottokortti-tietoja ja ottaa siitä tietenkin oman siivunsa välistä (myyjältä).

    Itse käytän suoraan korttia PayPalin kautta ja so far kaikki toiminut (ja koputtaa puuta).
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Paypal, toiminut hienosti
     
  19. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Yleensä tulee ensisijaisesti käytettyä PayPalin palveluita. Ne toimii sujuvasti ja on ollut luotettava jo vuosia, mitä olen sitä käyttänyt.
     
  20. Wiltunik

    Wiltunik Well-Known Member

    Vs: EBAYSTA TILAAMINEN

    Auttakaa avutonta että miksi ei tilaaminen onnistu, kortin tiiot ja osotteet on oikein ???
     

Suosittele tätä sivua