ex-Kilstomodin muistovihko

Keskustelun 'Esittele kelkkasi' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 1/3/09.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Niin justiinsa. Mieki olen tullu siihen tulokseen että 440 / vastaavan kilpurin jne petikumet ja muut tukevat himmelit on pakko laittaa jos semmosen vehkeen laittaa missä ei moisia ole. Mulla on vielä se mikälie torque-armi lisäksi ja aika hyvältä kombolta vaikuttaa... Mieppä katton JOS mulla on tuolla romukopassa semmonen tuki sulle...
     
  2. Ismo

    Ismo M1100T Summit800

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Mie en ole ihan samaa mieltä. Mulla on vakiokumit, eikä ole torque-armia ja yhden remmin olen vaihtanu tänä talvena. Sillä remmillä kerkisin ajaa hieman yli 1000 km, josta osa vesillä. Kertaakaan remmi ei ole "räjähtäny", kulumisen takia vain on narut alkanu purkautumaan. En tiä sitte miksi joilaki ne ei kestä ???
     
  3. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Kaikilla ne ei vaan kestä, ei osata ajaa tai jotaki. johan tästä on tingattu toista talvia  :) Mulla ne ei kuitenkaan kestäny ja nuo kilkkeet vaihtamalla se loppu ku seinään.

    Täälä on hyvä jatkaa
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=34414.135
     
  4. Ismo

    Ismo M1100T Summit800

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Joo, ei ollu tarkotus tingata :) Ja kuskin vikahan se ei tosiaan ole, jos remmi ei kestä.

    Mutta asiaan, muutama sivu aiemmin näytti tallin lattialla olevan silikonipuristin? Varauduitko kesää varten? Kyllähän sillä ainaki kiihdytystä ajais "talvikunnossaki", jos on vähän tiivistetty ;) Eihän se suoraan ajaessa voi upota!
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Joo tuli tuo tunnelin puoli liimattua, etukennon sivut ja variaattoriakselin alunen ja pari reikää josta vesi lentää SUORAAN vartsulle..
    Ihan vaan talviajoa varten, joskus tulee eteen märkiä paikkoja ;) Ja vahvikkeet tuli liimattua samalla.

    Kirkasta Sikaflexiä ! sitä ei ees huomaa ku tuljaa.

    Jep, kynnys on MELEKO iso lähtiä räpiin tuolla soran sekaan.. Sen arvaa minkä se on näkönen ens talvena, vaikkei uppoaiskaan :p
     
  6. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    joo tätä ole varmaan tässä topicissa ko 12sivua mutta pakko laittaa, ihan sairaan siisti renegade.
    komein mitä on nähny tai ainaki erikoisin. musta/valko renejäki jo joka toinen ni tuo väristys on aevan mahtava! ;D

    hassukaasut oli kyllä aika äijä lisäys! kuvista päätellen sinun käet on liimattava rattiin kiini ettei pookalainen ennää putua kyyvistä :D !!

    onko sulla missään viteota että miten se liikahtaa ko painaa teh taikanappia? olis plystikäs nähä :p
     
  7. Ismo

    Ismo M1100T Summit800

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Saako sen selätettyä tasasella?
    Omalla ei onnistu, vissiin liian vähän tehoa :-[
     
  8. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Re: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    ei saa.. Tai en oo kaasujen kans kokeillu.
    Harva pitkä kiipeää tasaselta katolleen, eikä se kyllä haittaakaan :D tai en tiiä hankikelillä, nyt ei ainakaan oo ni paljo pitoja
     
  9. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Ei tämäkään ihan oo painunu unholaan, piti se vielä kaivaa pölyn alta ja käyä vielä päräyttään viimiset ajot.

    Keulassa on nyt Floatit koemielessä ja pitkät WP:t tulee alle melki ympäriinsä jahka ne saapuu huollosta. takapukkiin jäi vakio ku sen kans kyllä pärjää, vakio klikkeri-36 HPG. Makiasti pelas :-*
    [​IMG]

    Uskottava se oli että talvi on ohitte ja kelekka kärriin ja pajalle mököttämään
    [​IMG]

    No eihä sitä lunta ollu nokko ni sitte lähettiin käväseen eri maisemissa ku niin killotti aurinkoki komiasti silmiin 8)
    [​IMG]

    Ja mitähän sitä sitte !
    [​IMG]

    Ja kääntyy se revi veessä, ku malttaa ;D siitä ei tullu kuvia ku kukaan ei kerenny vilmaamaan.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nyt voiki hyvillä mielin nielasta suojaöljyt koneeseen ja viiä sen isäukon liiteriin munalukolla seinähirteen ja nielassa avain ja käyä paskantamassa se neiti-aavalle ni ei haittaa vaikka tulis poltteet vesille.
     
  10. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0



    Nyt voiki hyvillä mielin nielasta suojaöljyt koneeseen ja viiä sen isäukon liiteriin munalukolla seinähirteen ja nielassa avain ja käyä paskantamassa se neiti-aavalle ni ei haittaa vaikka tulis poltteet vesille.
    [/quote]


    Jahas, miten se pelitti vesillä? oliko pullossa eetteriä vai uskalsikko kokeilla olletikkaan :)
     
  11. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    tiiän.. vaan ku varret on parisataa euroa kappale ja niitä on neljä ni sitä kahesti miettii ennenku laikan niihin laskee 8)

    ilokaasua kyllä kokeilin ! kyllä se vakio talvikelkaksi yllättävänki hyvin asettu, ei isosta ois kiini jos sillä ajas mutta empä raski.
     
  12. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    joo ne tahtoo olla aika kalliit alkaa vesi hommiin kaventeleen :eek: mutta kyllä se reviki menis aivan keposesti ku vaan kaventas sen ja keulaa vähä linttaan. :) ja pyörähtäs ympyrää aika nätisti. miksei revilläki jos kerta tuntralla ja revollaki. ;)
     
  13. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    tiesinhän minä, että kyllä se vielä vedenpäällä käväsee! :p
     
  14. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Hahahaa, oishan se pitäny arvata ettet malttanu olla kastelematta ;D Lähetäppä se ämpemmi vai mikä soli mulle postissa, niin laitan sen aikalukolla kivijalkaan kiinni ja työkkäristä palkataan neekeri haulikon kans sitä vartioimaan ;D

    Tuo paino on muuten aika ylläri. Siis että sitä on noinkin "paljon".
     
  15. Epi

    Epi Potkukelekka

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    No nyt kun se on jo kerran sielä hiekassa ja vedessä sotkettu niin samahan se on ajaa koko kesä!
     
  16. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Mietin kans että onko se paljon vai ei, ja ku tosta miettii pensat ja öljyt ym nesteet pois ni se on alle 230kg, ja 2010 Xtrim:n kans ollaan aika samoissa ni ei se ny ni hirveältä tunnu ku se lyne on kuite 3v uuempi ja tuo minun kelkka on vuorattu rosterilla ;D

    Ja kovin köykäsesti tuo silti on reissussa planeetasta irronnu ilmaan eikä oo paino häirinny ummenkiikutushommissa. Ylipainostako se onki kiini ettei tarvi alakaa jumihommiin :)

    A) vesi ei sotke
    B) hiekat pesin eile pois 8)
    se on vähä eri asia ku kerran koittaa uppoamatta ku ajaa koko kesä.

    eihä reviä parempaa olekkaan ;D
    tarvii se silti vähän muutaki ku lyhemmät varret ja keulan noston..
    eipä ne revot ole näkyny oikeen taipuvan.
     
  17. jtormanen

    jtormanen Well-Known Member

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    pakko kyllä sanoa että kyllähän tuo revikin kääntyy vedessä kun aikansa sitä jaksaa yrittää mutta taitaapi hiipua koko mielenkiinto siitä lajista ennenkun kunnolla ovaalin saa ajettua ;D mulla ainakin viime kesänä alko tympimään tuo taiteen laji mutta jospa tänä kesänä sitten paremmalla menestyksellä :D
     
  18. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Eliäs voi keksiä lisää hyviä kommentteja 30 päivän bannin aikana.
     
  19. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Johan se alkaa pyörähtämään ku keulan kaventaa :) Ei vaan tuota omaa raski alkaa uittamaan, tietää turhan isoa jumppaa syyshuollon kylkeen ja melko raskas rullaamaan tuo melkein kuussenttine lappu veessä.


    Joo, ja saa keskittyä nyt täyspainosesti oman ja muitten poikien seksuaalisuuden tutkiskeluun.
     
  20. rApa

    rApa Well-Known Member

    Vs: KilstoMod SumGade 800ohno goes 2.0

    Mulla ois tukivarret ja muut hilippeet, jos tullee tatsia ni saat ne lyhennettäväksi ja testiin, ite ei kerkiä ku korkeintaan kattoon kisoja tälle kessää.. ;D
     

Suosittele tätä sivua