Fusion 900 keskustelua

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä t-bone, 20/5/06.

  1. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    kyllä tuli 350km oulua pohjoisempaa mulle tämä kelkka!
     
  2. skk

    skk Yamaha Apex

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    pieni tärinähän on aina itselläkin, niin tuo mukavasti kompensoi vaan sitä ;)


    parivuotta 900:lla ajaneena ei mulla mitään pahaa sanaa siitä ollut. ei se ole lapsille tarkoitettu.
     
  3. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    samaa mieltä!! kakarat ajelkoot föönareilla ja karvanaamat fusionilla, loput millä kumi luodilla tykkää!!
     
  4. Miikaz

    Miikaz Well-Known Member

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Nyt 900:lla noin 30km testiä reitillä sekä jäällä ja ei mitään moitittavaa. Ohjautuu powdereilla tarkasti ja ajo on miellyttävää. Ei ole yhtään kankea kääntymään vaikka mattona 345 pitkä ja 51mm lapulla. Moottori tuntuu 600 verrattuna huomattavasti voimakkaammalta, mutta ei mikään kisakireä vaan hyvin vääntävä. Täristyskin on todella liioiteltua kun en itse mitään haittaavaa huomannut.
    Vielä ei ole kokemusta patikosta, mutta eiköhän sitä kerkeä tulla. Tähän asti ainakin voi olla tyytyväinen hankintaan...
     
  5. polaricci

    polaricci polaris iq 600 rr 08 & axys 600r 19

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Oli fusioni 05-06-07. 05 oli pientä yläkierrostehonpuutetta.Päivitykset ruiskulle eivät siihen aikaan
    toimineet jyväskylässä.06 yläkierrosteho voimaa on!! Alusta vakiona kohtuu löysä/eli vaarallinen. ;D
    Itse etukautta voltin heittäneenä.Heitin!! Onneksi ei hajonnut kuin taka syyläri ja puskuri takaa/Kuomu jne.
    mutta 07 kaudelle tuli hommattua wp:n iskarit.Kyl kelkkis toimi sen jälkeen kuin ajatus suosittelen.
    Kestää ajaa isojen!!ojien yli jarruttamatta ja keulan jousitus on tosi herkkä.Kulutus aivan naurettavan pieni
    RR:n verrattuna,16,3vs23.6l. ;D
     
  6. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Miten rr:llä pääsee noin pienellä kulutuksella? Oma vielä sissään ajossa ja isoilla suuttimilla ni tuntuu et 40 menee sataselle kevyesti, sitä bensaa oikeesti PALAA ;D ;D ;D
     
  7. polaricci

    polaricci polaris iq 600 rr 08 & axys 600r 19

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    No palojärvi-kilpinen sen verta pitkä väli, et laskee oudosti kulutusta.
     
  8. willez_

    willez_ Well-Known Member

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    itsekkin omistan kyseisen kelkan ja mitää pahaa sanottavaa ei ainakaan vielä ole. kelkassa on iskarit shimmitetty ja kaikki päivitykset tehty. kyllä minä ainakin suosittelen kyseistä kelkkaa sitä harkitsevalle!
     
  9. JuhQ

    JuhQ SwitchBack 600

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    En tiedä miksi on niin halpa, mutta on kyllä hinta/laatu suhde kohillaan. Paljoa en ole vielä ajanut kyseisellä kelkalla mutta aikaisempiin kelkkoihini xc sp 500 ja prox550f verrattuna on kyllä mahtava peli 8)
    Tärinä josta paljon on ollu puhetta on kyllä mielestäni ihan neiteilyä. Tyhjäkäynnillä sen tärinän just huomaa mutta ajossa ei puhettakaan mistään tärinöistä :)

    Lisää kokemuksia sitten keväällä kun on käynyt pohjosempana vähän lumia kattomassa.
     
  10. Miikaz

    Miikaz Well-Known Member

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Nyt on yli 300km reitillä ajoa ja on kyllä mukava peli viedä. Kulutus oli reittiajossa 19l/100km ja lumisella reitillä missa välillä 50cm uutta lunta niin kulutus 23l/100km että eipä ole paha. Kulutukseen kyllä varmaan vaikuttaa powderprot ja 51mm harjalla oleva matto, kun ei tarvii kokoajan kaasupohjassa revittää. ;)
     
  11. -joonas--

    -joonas-- Guest

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Mulla oli kolme talvea 900cc fusion vm05. kilsoja tuli tuossa ajassa noin 5000km.
    ostin käytettynä sen jolloin oli ajettu noin 6000km. aluksi kelkka oli täysi susi ajaa eikä kääntynyt mihinkään, puhumattakaan alustan toimimisesta. mutta vaihoin heti powderin sukset, walkkerin klikkerit alustaan ja 38mm camon pätkämaton niin sai jo suhkot hyvän ajettavan siitä. mutta oli siinä aina silloin tällöin pientä hämminkiä. ärsyttäviä lastenvikoja.. bensapumppu ja jotain sähköosaa vaihdettiin takuuseen siihen kun meinasi heittää kulkemasta. moottorinkumityynyjä meni 2kpl ja imukurkut vaihdettiin. mittaristovikaa oli ja ajo-valovikaa.. kulutin siihen varmaan 200tuntia töitä jolloin se kesti jonku aikaa ajella aina pitempiäkin reissuja. rahaa siihen saa upottaa että viittii reissuun lähtä tuolla polella. riippuu tietenkin mitä kelkaltahakkee. ja ikinä se ei mulla syönyt alle 25litraa-100km. ajetiin montakin uuttaohjelmaa ruiskuihin eikä vaikuttanut mitään. mutta ajoinkyllä reippaalla kaasulla sitä aina.
    koneremotti tehtiin 10000km ei leikannut kiinni tehin sen ennakkoon :) ihan kiva kelkka oli sinänsä kun ei nuita lasten vikoja lasketa.
    mutta kun koe ajoin vm08 800cc lynx raven niin en viittiny enään ajaa polella.

    nykyinen onnelinen 800cc raven omistaja vm08.
     
  12. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    MAHDOITKO MYYDÄ MULLE POLLESI ??? ;D
     
  13. -joonas--

    -joonas-- Guest

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    en myyny sulle sitä. se minun fusioni oli hyvässä kunossa kun myin sen. ja on ajossa vielläkin ja toiminut hyvin. mutta tuo sinun polle on muuten minun naapurin entinen polle :D mie ostin sulta muutamavuosi sitten sen valkoisen 318 bmw ja annoin sen lynx vaihdossa :D muistatko?
     
  14. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    jaa trastin joonas ;D hyvin muisti toimii ;) eipä tuossa munkaan fusionissa ole muuta ollut kun tulpat piti vaihtaa. oli muuten hemmetin hyvä kelkka se koff enduro! harmittaa kun hävitin :mad: mutta onhan tuo fusion eriluokkaa mutta harjottelu kelkkana meni enduro hienosti! koitin viime kesänä soitella sulle kun seikkailin teijän suunnalla mutta ei ollut enää sama numero toiminnassa!
     
  15. willez_

    willez_ Well-Known Member

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    mitäs 2-t öljyä ootte käyttäny näis vehkeis? pollen omaa vessiä? paljos ootte ajellu tankillisella öljyä noin suunnillee?
     
  16. -joonas--

    -joonas-- Guest

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Mie käytin aina täyssynteettistä vessin öljyä omassa pollessa. siinä 900cc on aika pieni öljysäiliö. tai aika äkkiä siina alkaa öljy valopalaan, mutta poleissahan alkaakin aikaisin palaan öljyvalo vaikka on jotain 2litraa säiliössä viellä öljyä.
     
  17. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Jatketaan nyt tänne, kun itsellä on semmoine vika tuossa 900 Fusionissa, että kylmänä pelaa hienosti, mutta heti, kun lämpöä tulee koneeseen niin alkaa rötäämään.. Pienellä kaasulla pystyy ajamaan, mutta ei kestä yhtään isompaa kaasua! Lähtee aina hienosti käymään kyllä kahdella sylinterillä ja ei polta tulppia. Vikavaloa ei ole näkynyt enää, kun vaihdettiin "lamda" anturi.

    Nämä asiat on jo mitattu ja katsottu, että tomii
    -Tps/johdot
    -imuilman lämpötila-anturi
    -Männät (Vaihettu)
    -Vessin kalvot ja niitä ohjaava "purkki"
    -Lamdaanturi (Vaihdettu, kun antoi vikavaloa)
    -Bensa on uutta
    -Tulpat uusittu
    -Hätäkatkaisijan johdot/anturit tarkistettu

    Nyt pitää vielä kokeilla toisella jännitteensäätimellä, kun alkaa keinot loppua itseltä! Onko mitään vinkkejä enää mitä voisi katsoa vielä?
     
  18. Tommy T

    Tommy T Polle

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Puola?
     
  19. keilukka

    keilukka Polle talli

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Neste vuoto tai sytytystulpat ja/tai piuhat.
     
  20. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Saakos tohon noita imukurkkuja muualta ku marmorilta??
     

Suosittele tätä sivua