fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä moxon, 15/10/09.

  1. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    samoilla aatoksilla mennään mut toi suksien ohjari vinkki oli hyvä!pitää kokeilla ;) ;)
     
  2. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    Sit kun lyhennät ni viistä takapää sillee et se ei pääse tökkäämää peruuttaessa mihinkään.
     
  3. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    jepjep ja rälläkkä soimaan :D :D
     
  4. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    päästäsköhän talvella jossain tapaamaan?ite olen posion maisemissa jouluna ja maalis-huhtikuussa.jouluna rapia viikon ja keväällä pari viikkoa. se väli sit täällä etelässä missä millonkin lunta piisaa,ja rahat riittää reissuihin
     
  5. jakkias

    jakkias Polaris RR

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    Ei taida walkkereilla päästä ku n. 1000km niin huoltoon...Menokoneella laittovat siniset öljyt -> kestää pitempää ku punaset walkerin...kyllä kun vakiosimmit muuttu menokoneen tekemiks niin aivan täysin eri kelkka tuli(vakiosimmeillähän tällä kelkalla ei pysty oikein edes ajamaan)...jotta sillee...toki vaiheltu jouset ja paljo muutaki..
     
  6. SimoT

    SimoT Switchback 800 -09

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    Paljon muuten noilla fusionin cfi-4 koneilla on ajeltu ennen männänvaihtoa?
     
  7. Jerk

    Jerk 800 xr -04 & iq rr

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    Kyllähän fusionista ajettavan kelkan saa pikku simmityksillä ja jousen vaihdoilla. Vakio säädöissään minunkin fusioni ampui pelottavan hienoja takakorkeita, joissa kuljettajasta tuli nopeasti matkustaja. Parin simmityksen jälkeen alusta on rauhallisesti ajaessa kova, mutta kovemmissa vauhdeissa todella hyvä. Kelkka nielee isommatkin patit ja vastapenkat mukisematta ja matka jatkuu haluttuun suuntaan. Miinuksena voidaan sanoa "walkkereiden" todella lyhyt huoltoväli. Telaston iskarit pehmenevät alle 1000km ajulla lähes käyttö kelvottomiksi. Kavereiden reveistä tuttua "jakamista" ei minun polle ole harrastanut. Tosin onhan fusion huomattavasti raskaanpi vietävä reviin verrattuna. Pidemmillä lenkeillä vaatii fusionin ajaminen miestä eikä puolukanpoimijaa. yli 150 km vauhdikas reissu saa vähän kokeneemmankin kuljettajan kädet pehmeiksi.
     
  8. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: fusionista muutamia mietteitä ja kysymyksiä?

    mulla on noi vakio pumput mut walkesin jousilla.kylläkin vauhtikamppeen peteri on ne simmittäny rovaniemellä ja mitälie tehny mut kyll toimii todella hyvin.olin itekkin vaihtamassa kaikki walkerseiksi mut wiikin kimmo sano et turhaa hommaa(vauhtikampeeessa korjaamo nero).uskoin mukisematta ja nyt kun oon lukenu näitä juttuja en kyllä enää haikailekkaan walkersin koko pakettia. ::) ::)
     

Suosittele tätä sivua