GLS 3500 FC

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä ntt, 11/4/06.

  1. Mäce

    Mäce Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Alkaa ilman saanti olleen kohilhan ku tuommosta palletta puskettaa liipasin pohjassa. :D
     
  2. 39syncro

    39syncro skidoo

    Vs: GLS 3500 FC

    kertokaapas te asiasta tietävät ;D

    elikkä mulla on tuo vakio matolla oleva 3500:nen ja olisi tarkotus vaihtaa siihen matto. tiedossa oli 345mutta se kerkesi mennä joten sitä en ostanut... nyt mielessä ollut että jos laittaisi siitäkin vähän pidemän! mikä olisi hyvä harjakorkeus ja pituus?? ja kannattaako jatkopaloja tehdä itse? jos jollakin olisi kuvaa jatkoista vaikkapas sille 365matolle...
     
  3. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    365*38*32 ois sitte soppeli
     
  4. 39syncro

    39syncro skidoo

    Vs: GLS 3500 FC

    joo tuota oon miettiny että laittais 38harjallisen se pitäs mahtua pyöriin ilman muutoksia? minkä laiset ne jatkopalalat pitäs olla? jos ne ite tekis vaikka teräksestä?
     
  5. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    38 otti mulla alussa kiinni keulasta jarruttaessa...
     
  6. edi189

    edi189 Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Sulla on ollu vain matto löysällä ;)
     
  7. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    äläppä kuuleppa :D hyvällä kireydellä se on ollu!
     
  8. TripleF

    TripleF Lynksit: GLS 3500 fc ja Light Touring

    Vs: GLS 3500 FC

    Noniin... Nyt on tapahtunu sukupolvenvaihdos ja tullu violetilla lynksillä ajeltua :-*. Oli järvellä kaahatessa menny loppuunsinkunut tuulettimen hihna poikki (ois pitäny tarkistaa :mad:)ja siitähän ei koskaan hyvää seuraa. Ei leikannu kiinni mutku tarkistin bilteman mittarilla puristuspaineet nii näyttää 8,5 bar onneksi kummassaki pytyssä. Pittäiskö huolestua männänrenkaiden osalta ku eihä nuo mittarit kovin tarkasti näytä??? Ohan tuossa jo 10 000 km mittarissa...
     
  9. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Vaiha renkaat ainakin, kato stefatki
     
  10. Rakki

    Rakki Nytro crossover -09

    Vs: GLS 3500 FC

    Motonetin mittari näytti minulla 8,1 Bar kun mittasin sylinteristä ja kilometrejä oli kertynyt 1160. Käytettiin motti auki kun toinen sylinteri leipo kiini ja samalla tarkistettiin toinenkin, se oli kuin uusi ei mitään moiteita, epäilyttää vain tuon motonetin mittarin lukema. No taas kasatessa mitasin kummastakin 8,1 Bar ei muutakun kovaa ajoa 8) Mottihan oli tosiaan Rotax 550, ajattelin vain kirjoitaa mielen rauhoittamiseksi.
     
  11. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    ei taija kuulua tähän topikkiin.... :-\
     
  12. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: GLS 3500 FC

    8,5 bar on ihan hyvä arvo jonkin verran ajetulle 503:lle. Alle 7 barilla alkaa vasta tehot ja käynnistyminen heiketä niin, että huomaa. Nelitahtikoneessa olisi kyllä huonoja arvoja molemmat, mutta en ole rempatuistakaan kaksitahtikoneista saanut yli 10 bar arvoa koskaan.
     
  13. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    ei taida olla muuta tehtävissä ku vaihtaa uus keppi tilalle... :-\
     
  14. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    kato Duellin kuvastosta sopivat Enganssit. hyvät iskarit
     
  15. TripleF

    TripleF Lynksit: GLS 3500 fc ja Light Touring

    Vs: GLS 3500 FC

    Kiitosta neuvoista. Pittää avata kone ku ehtii ko toinen kelkka hukkuu bensaan (käy rikkaalla) nii on tekemistä ;D
     
  16. rotax377

    rotax377 OldSchool Dokkeri 144" RS treeride ja muut lynxit

    Vs: GLS 3500 FC

    Kun äsken mittasin, niin mittanauha näytti n. 36,5cm. Kyseesä siis EasyRide-alustan takapukin iskari.
     
  17. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    mikä tuo irrallaan oleva letku on jonka poimin tankista? mistä se on lähteny irti ??? ???
    [​IMG]
     
  18. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: GLS 3500 FC

    Minun 3300:ssa törröttää ainakin jokin letkunpää bensakorkin alla, kai se on korvausilmalle. Lynxin käyttöohjekirjoja-topicin kautta löytyy varaosaluettelot. Sieltä voisi ehkä etsiä mikä tuo on
     
  19. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Terve
    Taitaa olla vanha bensaletku joka katkennu ja jäänny sinne tankkiin lepäämään.Siinähän on tuo suodatin päässä.
     
  20. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: GLS 3500 FC

    Minun kelkassa on takapukissa tuo 365 euron Enganssi. On löysimmilläänkin niin jäykkä että ei jousta muutamaa milliä enempää vaikka hyppisi kelkan päällä. Ummenkulku "hieman" heikkeni kun telasto jyrsii maata pitkin eikä jousta. Kaksi päällä ajaessa saattaa isoissa töyssyissä vähän joustaa, mutta pohjaamisesta ei ole pelkoa. Halpisiskari oli ennen ja se taas vääntyi pian mutkalle. Kumpi sitten lie parempi
     

Suosittele tätä sivua