GLS 3500 FC

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä ntt, 11/4/06.

  1. jörö

    jörö Member

    Vs: GLS 3500 FC

    näyttää palstalla olevan paljon mutu tietoo,ei käy pollen vari.ostin uuden liikkuvan lautasen ja helixin 3500 lylyyn.lautanen ja helix oli 97 mallin lynxistä muuten aivan sama kun alkuperäinen paitsi helixin halkaisija ja teflon holkki eri paksuiset.sopii varmaan bomban varit kattoo vaan et on kiila akselille.
     
  2. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Ihan sama päästääkö märkänä jos siinnä on kilo lunta eessä.
     
  3. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: GLS 3500 FC

    Voihan sitä puistaa välillä. Vaivattomampaahan se on verraten siihen sulattelemiseen.
     
  4. TripleF

    TripleF Lynksit: GLS 3500 fc ja Light Touring

    Vs: GLS 3500 FC

    btw onkos teillä tietoa vaikuttaako tuo takapukin kiinnityspiste liukurungossa mitenkään mihkään? näyttäis olevan sille toinenki asento...


    [​IMG]
     
  5. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Mulla on alkup. liukurungot ja ei ole reikiä, 1992 vuosimalli.

    Varmaan joku kyläseppä tehnyt?

    Nyt se pukin liukurungon ja "linkun" välinen rautahöskä on alkup. asennossa.
     
  6. TripleF

    TripleF Lynksit: GLS 3500 fc ja Light Touring

    Vs: GLS 3500 FC

    kyl on ihan alkuperäsessä kunnossa... tiijä jos joku lynksin modi. pittää tutkia telastoa lähemmin jos vaihtais 345 maton
     
  7. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Mulla käy vissiin rikkaalla nollakeleillä. Ei turraa mutta tulpista tulee ihan mustat.

    Hyvä keli menee hyvin ummella.
     
  8. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    mulla taasen laihalla... ja niinhän se leikkas :-\
    männän rengas pyörähti vähäsen sisällä ja voi vitura!kerkes tulla 2200km ja siihen sitte loppu!
     
  9. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Meinaakko laittaa kuntoon?
     
  10. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    pakkokai se on! :-\
     
  11. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: GLS 3500 FC

    Jos joku tarttee osaa niin kyselyitä/tarjouksia tulemaan. :) http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=63462.msg605148#msg605148
     
  12. mkmk

    mkmk Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Onko tässä vaihteita?
     
  13. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC


    On yks eteen. ;D
     
  14. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: GLS 3500 FC

    Lisävarusteena tainu saaha pakkia
     
  15. artman

    artman Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Jommassa kummassa asennossa alustaan sai lisää kantavuutta.
     
  16. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    No mikä penteleen vuosimalli tuo kelekka on sulla TripleF.

    Minusta sei voi ennää pelata kunnola jos sen laittaa tuohon asentoon, ei se mee linttaan se pukki kunnola?

    Nuoki 2 reikää mitkä näkyy liukurungossa ei mulla ole semmosia, 1992 vuosimallissa.

    EDIT
    Hmm. Nytkö tässä on tuon oman alustan käyttäny irti ja katellu vauriot (EI vaurioita vaikka annettu lusikkaa kunnolla) niin se nousis sentin pari ja ei menis niin linttaan se pukki niinkö jo arvelin ylenpänä. No alusta uudestaan paikoilleen ja viellä ainakin vappuun asti GLSssällä ajoa
    ja sitten veis Commanderilla nuolukivet ja kelkat kesäteloille talliin.
     
  17. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: GLS 3500 FC

    Eikö se näin teoriassa menisi näin, kun laitat pukin taaemmas niin alustasta tulleepi löysempi. Ja kun taas eteen niin pukin kulma jyrkkenee joka saa aikaan kantavuutta. Omassa ylivuotisella -95 oli juuri sama homma. Minusta se mennee noin.
     
  18. mkmk

    mkmk Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Oiskohan tähän jostain ehjiä penkkejä? hommasin tälläsen mut siinä on penkki huonossa kunnossa. varmaan halvemmalla saa ehjän penkin ku alkaa jossain liikkeessä sitä uudestaan nahkomaan..

    niin ja käviskö tähän lynx 250 se jatkoperä jos pistää vähän pitempää mattoa? vai joutuuko hitsaileen?
     
  19. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: GLS 3500 FC

    MINULLA OIS PENKKI -> http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=63462.msg605148#msg605148
     
  20. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: GLS 3500 FC

    Mulla olisi 3900 lynksin jatkot. Pistä yv:tä jos kiinnostaa. Kuva:http://image.nettix.fi/extra/partimg/943501_943600/943523_b_5d51e897858f7cc7.jpg
     

Suosittele tätä sivua