iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Hattivatt1

    Hattivatt1 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    Olisko jollain laittaa jotain kuvia, siitä kuinka tuo käynnistysnarun hinkkaus ongelma on ratkaistu?
    PS. Tuli eilen ostettua rr:))
     
  2. posodoka

    posodoka Polaris 600RR

    Vs: iq 600rr

    Laittaa muutamakierros jesaria vesiputkeen suojaksi.
     
  3. JJL

    JJL Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mulla on puutarhaletkua jonka sisällä se käynnistysnaru kulkee. Joku entisesti omistajista laitellu
     
  4. Derpidy

    Derpidy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Minkälaiset säädöt kaasareissa pitäis olla tuntureilla ja korkeammilla paikoilla. Jossakin ne tuolla aikaisemmin luki, mutta ei oikeen jaksa alkaa 300 sivua käymään läpi.
     
  5. kantola78

    kantola78 Lynx Re 600h.o 2007

    Vs: iq 600rr

    Miten muilla ottaa RR:ssä tuo takapukin linkku tuonne etutoppariin kun nostaa perseestä?Minulla jää 2-3mm topparista vaikka miten olen sitä topparia pyöritelly eri kantille?Eikö sen pitäs siihen kuitenki osua ja nyt kun se ei osu niin mikähän paikka siellä antautuu kun reitille pääsee?Asetukset on vakiot eli keskimmäisessä reiässä liukurungossa linkku kiinni ja iskarit vakiot.
    Ja toinen kysymys takatopparista että missä reiässä teillä ne on?Eli kytkee aikasemmin vai myöhemmin?
     
  6. JJL

    JJL Well-Known Member

    Vs: Vs: iq 600rr

    [​IMG]
    Näyttääpi mullaki olevan rako. Eipä tuo ainakaan viime keväänä vielä hajonnu mistään vaikka radallaki lätkytin menemään
     
  7. kantola78

    kantola78 Lynx Re 600h.o 2007

    Vs: iq 600rr

    Joo suurinpiirtein saman verran jää mullakin vaille toppareista.En tiedä pitäskö antaa olla vai mitä tekis.Jostakin se toppaa telastossa kun nostaa mutta en ole järkevää selitystä löytäny tuolle hommalle.Ottaakohan nuo iskarin vieressä menevät tangot kiinni kun näytti että niistä ois reiät menny vähän soikeaksi.
    Kävi mielessä että heitän hitsillä jonku lattaraudan palasen tuohon linkun etupuolelle niin ottas sitten toppariin.
     
  8. rjm

    rjm Pro x 550

    Vs: iq 600rr

    Paina etupukkia läjään niin se takapukki vastaa niihin toppareihin
     
  9. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: iq 600rr

    Ja juuri se on niiden tarkoitus
     
  10. Hattivatt1

    Hattivatt1 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    Montakos prikkaa tuola kuuluis olla? Ei saa noilla ainakaa kiristettyä tiukaksi, vai kuuluuko tuossa olla klappia?


    [​IMG]
     
  11. jantteri83

    jantteri83 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    sen pitää liikkua siinä vetarilla..
     
  12. jantteri83

    jantteri83 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    mikä remmi tuo on? miten tuo on nuin syvällä?
     
  13. Hattivatt1

    Hattivatt1 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    Mulla ei oo hajuakaan, kelkka ollut viikon mulla... Miten tuo kuuluisi sitten olla?
     
  14. racer

    racer mxz competititionioni pakkadede

    Vs: iq 600rr

    suunnillee tuollain sen pitäs olla.

    [​IMG]
     
  15. Hattivatt1

    Hattivatt1 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    Joo kelkkaan tosiaan joku oli laittanut yamahan hihnan, mutta hommasin siihen alkuperäsen hihnan tilalle :)
     
  16. antti__k

    antti__k Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mäntä remppa vaiheessa ja tällainen ongelma tuli vastaan eli onko kannenpulttien ja kannen välissä jotku tiiviste rikat ollu alunperin?
    Aikasemmin oli joku kasannu silikoonilla ja korjaamokirjaa selatessa tuli huomattua että siinä on rikat räjäytyskuvassa.

    [​IMG]

    Kun taas varaosaluettelossa niit ei oo ollenkaan

    [​IMG]

    Eli kasaanko kuparitiivisteillä, silikoonilla vai ei mittää vällii ::)

    [​IMG]
     
  17. racer

    racer mxz competititionioni pakkadede

    Vs: iq 600rr

    vähä maku asia :D ite oon laittanu silikoonia vaa
     
  18. Nispe-

    Nispe- Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mites se tuo öljypumppu säädetään oikeaoppisesti? Uusin kaasuvaijerin ja säädin pumpun niin, että viivat on kohdakkain tyhjäkäynnillä. Imas kuitenkin alta 200km /~80l tyhjäksi koko pöntön Ennen kuitenkin ajanut sen melkein 400km pöntöllisellä, joten melko paljon liikaa nyt vetää.
     
  19. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Polle hörähti käyntiin. Viime talvena kiusas kaasuttimen tulvimis ongelma. Asia jäi hautumaan enkä ole asialle tehnyt vielä mitään. Nyt käynnisty aivan hyvin (olen pitänyt bensahanan kiinni seisokin ajan) mutta tyhjäkäynnillä savuttaa ja meinaa tukehtua, bensa haisee. Voiko se kaasuttimen tulviminen yksinkertaisimmillaan johtua siitä että seokset perseellään ja saa liikaa löpöttiä jne yms? Epäiltiin kyllä kaasuttimen roskaantumista viimetalvena.. että että.. puranko suosiolla vai mitä teen?

    Mutta viittiikö joku tähän nyt ynnätä vielä miten säädetään/mistä säädetään seokset kuntoon jos on vaan siitä kiinni. Rupeen tosta vähän topiccia selaileen mutta avusta olisin kiitollinen! Tahtoo ajooon!!
     
  20. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Ei kyllä mää lähen kaasarit purkamaan. Lueskelin ja muistelin vähä viimetalven juttuja ja jutusteluja. Mutta kertoilkaa ihmeessä tähän jos ny jotain keksittä! Bensansuodattimen aattelin laittaa letkun väliin ainaki nyt.
     

Suosittele tätä sivua