iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Jusba

    Jusba Assault RMK 155" 2011

    Vs: iq 600rr

    Mulla oli vähän vastaavaa vikaa sillä erolla että kone suostunut käymään juuri lainkaan. Syy löytyi lopulta ylikuumemisenanturilta tai tarkemmin ottaen sen katkenneesta piuhasta. Koneestahan löytyy kaks lämpötila-anturia jotka antaa infoa CDI-boksille. Ylikuumenemisen merkkivalon anturi on kannessa kiinni kaasareiden puolella ja varsinainen lämpötila-anturi pitäisi olla alavesiletkun kinkamilla. Ongelmaa kannatanee lähteä selvittämään purkamalla CDI-boksilta lähtevä johtosarja ja sitten vaan yleismittarilla kattomaan kulkeeko virta kaikissa piuhoissa niinkuin pitääkin. Ei oo paha homma, sillä ilmanputsarin irroittamisella pääset käsiksi kaikkiin tarvittaviin piuhoihin...
     
  2. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Totaa, mä kyllä väittäisin ettei ole alavesiletkussa lämpötila anturia.

    Mutta itse vikahan voi kyllä olla tuossa kannen anturissa.
    Eipä käynyt kunnolla tuo vuosimalliltaan -03 kone ilman tuota anturia.
    Tyhjäkäyntiä hörppötteli suht mallikkaasti, mutta kierroksilla oli kuin olisi yhdellä pytyllä käynyt.
     
  3. Dadda

    Dadda Axys 600 R (iqr) Nykarleby Skoterklubb

    Vs: iq 600rr

    Nyt olen ajanut 500km ja kelkka o toiminut hyviin. Vähän päivitykset on tehty, etupukkin vahvistus ja pari muuta asia.. Ja se kelekka on huoltossa nyt (500km huolto)

    Kysymys 1:Tarvitsekko tehdä vain se 500km huolto ja sitten takuu on voimassa 2 vuotta? luovutushuolto on tehty! Koska olen nähnyt etta pari RR moottorit on mennyt paskalleni..

    Kysymys 2:Missä on paras (hyvä paikka simmittää telaston iskarit) ? Paino on 110 kg ja ajan kovaa..
     
  4. Jusba

    Jusba Assault RMK 155" 2011

    Vs: iq 600rr

    Totta jupiset, näinhän se oli ettei siellä alavesiletkussa tai pumpun suunnalla mitään anturia ole. Muistin väärin kun se oma johtosarjaongelma tuli hoidettua pois päiväjärjestyksestä jo rapia vuosi sitten. Silloin tuli samalla ihmeteltyä myös sitä kannessa olevaa anturia ja sen sielunelämää, mutta en kuollaksenikaan muista mitä tulosta yleismittarilta siitä saatiin.
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    Ei ne amerikkalaiset osaa hitsata alumiiniäkään, lisä tankki kusee oikesta etu kulmasta minkä kerkee, ei ihmekkään kun menee ainetta.
    Tällä pakkasella ja pöly lumella tankin kylki on kun koira olisi kussut siihen.
    Kannataneen tarkkailla muittenkin tilannetta.
     
  6. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: iq 600rr

    Eikös se tankki ole ihan kotimaista tekoa? Tai niin mie ainakin ymmärsin.
     
  7. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    aha, empä tiennyt. luulin kun noitakaan ei saa jos ei malta odottaa 4vko. että ne tulee jenkeistä
     
  8. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Vs: iq 600rr

    Ne on BlingFactoryn tuotteita, eli kusoa samille niin aivan varmasti saatu uuden tankin takuuseen.. Kaikki osat mitä minä olen siittä firmasta tilannu niin on kyllä ollut priimaa, mutta sattuuhan se pojillekkin perjantai kerran viikossa ;D
     
  9. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Tyhmiä kysymyksiä osa 10:


    Onko nuot ns 09 rrät 08ja uusilla teipeillä ja korkeammalla matolla vai mikäs näissä olis se stoori? Jenkeissä koko rrää ei vissiin ees ole myyty, vai?
     
  10. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: iq 600rr

    Jep pikku muutoksia vailla sama kampe.. paitti onhan sitä myyty jenkeissäkin 08. Pohjoismaiden maahantuoja vai mikä lie osti sitten ne mikkä ei menny kaupaksi Jenkeissä. Minusta ne on täällä päässä teipattu uudelleen ja matot vaihettu ym.
     
  11. KingOnTheRoad

    KingOnTheRoad Polaris sks 155"

    Vs: iq 600rr

    Ai tällä laillako? :eek:
    [​IMG]
    [​IMG]

    VIKA LÖYTYNYT: Käynnistyslaitteen puolimmainen stefahan siellä pudotti tuon oikean pytyn pois pelistä kun veti laihalle. Mitään ei hajonnut(ihme kyllä ???) Paitsi yli-innokkaalla rassaajalla vauhtipyörä :mad: Mistähän kaikista malleista käy vauhtipyörä tuohon? Kaikki Libertyt? Nyt kun on moottori irrallaan niin vaihdan kaikki bensaletkut tuohon ja siistin konehuoneen, kiitos 2-t öljysäiliön ;)
     
  12. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    jep takuuseen saa meiltä uuden jos se oikeasti vuotaa.
    veikkaisin kuitenkin että se kusee siitä lähtöliittimestä..noi on kuiteski kaikki koe ponnistettu,mutta mahdollistahan se on että se vuotaa
     
  13. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    No kyllä se ihan oikeasti vuotaa, en minä kai turhaan tollaista kirjoita. Mitenkäs sitä nyt pitäisi niin kuin toimia....
     
  14. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    laitat yhteystietosi mulle yv:nä niin pistän sulle uuden tankin tulemaan..
    ja sen vanhan pistät sitte meille takaisin
     
  15. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Eikös 09 malliin muuttunu ohjauksen nivelpalikat, tuli kallistuksen vakaaja, korkeampi matto, etupään jouset ja eri teippaukset? Joku ammattilainen varmaan voisi vahvistaa/tarkentaa...
     
  16. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    Asia kunnossa!

    Ei tuota olekkaan tehty BlingFactory:lla. :eek: ::)
     
  17. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Mitäs palikota sinne on muutettu? Niitä kevennyskalikoitahan ei oo ku R -mallissa.
     
  18. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    joo toi tankki oli jonku muun valmistama "tallikötöstys"
     
  19. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    No jospa se uus olisi parempi ;) Pitäneen lähteä poraamaan niitit auki ja ottaa vanha pois ja tehdä siitä savustuspönttö vaikka.
    Onneksi ei ole tuota pakkasta kun -26,lähteepähän nopeemmin irti.

    Kiitokset jo etukäteen Edge340:lle
     
  20. speedy

    speedy RS 600

    Vs: iq 600rr

    Jouset ja ohjauksen osat ovat samat.
     

Suosittele tätä sivua