J-koukut

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Pomppa, 14/7/07.

  1. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re.n tanko on myös päistä taivuteltu.. Mulla saattais muuten jopa ollakkin yks RE.n vakiotanko tuolla tallin perällä jos jotakuta kiinnostaa?

    Vähän se on vääntyny, mutta kyllä se prässissä vielä oikenee.. ;D
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Jees, no tässähän meillä on jo sitten muutama vaihtoehto... Ite ainaki henk.koht tykkään että ne kumit menee koukkujen päällekkin. Ainaki tuossa Lynxin RC Enturossa on perkeleen liukkaat ne muovikoukut siellä tangon päässä. Vähän se idea koukuista katoaa kun ei pitäisi lipsua kädet kun on koukut, muttako ne koukut on niin liukkaat että meinaa ote lipsua ;D


    (Tai sitten oon joku ihme riisitautinen eikä riitä puristusvoima ;D )
     
  3. stm

    stm Well-Known Member

    Kyllähän nuo ite lisättävät muovikoukut on niin liukhaja etten ajais metriäkkään ;D

    Nuita päistä tiltattujahan on vissiin harvasen merkillä (paitsi yammulla ???) niin johan niistä mieleisen valkkaa. Ne vain meinaapi olla melkosen arvokkaita nuo tangot. Jotaki 100 egen pintaan ellei ylikin :-X
     
  4. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Ruukaakos rasvata tangon putken? ;D, Mulla ei liu'u mihinkään.
    Just laitoin neste jarrun ja käytin tangon tyhjänä ja ei meinannut saada koukkua pois.
    No kait niissäkin on eroja ja rehelisyyden nimissä pakko myöntää että olen joutunut modaan niitä vähäsen kun ne luisti ;D
     
  5. stm

    stm Well-Known Member

    Niin siis se ite kahavan pinta on luikas. ;) Ei sillä että se kaffa lähtis irti, mutta kun vertaa tuommosen muovimolokuran pitoa tangon ja kaffakumin pitoon niin onhan niissä iso ero.
    Nuista kumeista vielä sen verran, että ei kannata ostaa liian pitäviä gummeja. Märillä hanskoilla sen sitten huomaa jos on liian pitävät tupet :-X Omasta mielestä tähän mennessä parhaat kumekset on ollu nuot bomban tekeleet jokka tullee justiin sinne j-koukun päällekin.
     
  6. Pomppa

    Pomppa Well-Known Member

    just semmoset mulla on ja nyt tankoki on hankittu, pitää tässä hommailla ne flyn koukut ;)
     
  7. TeroK

    TeroK Snouros

    Mistä sais j-koukkuja tankoon???
     
  8. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Kyllähän noita saa jokaisesta tarvikepuljustakin
     
  9. TeroK

    TeroK Snouros

    Onkohan kuinka arvokkaita? ja tekeekö nuilla muovisilla yhtään mitään?
     
  10. akiM

    akiM Well-Known Member

    Saattaa niillä tehdäkkin jos on sopiva tanko mihin laittaa.
    Itse ostin tohon ProX2 Snopron koukut ja toinen meni hyvin paikalleen ja pysyi kiinni mutta toinen ei kiristynyt niin että olisi pysynyt paikallaan.
    Siitä halkesi sisältä ne muovi klipsut mitkä puristuu tankoon kiinni.Toinen alkoi pyöriä reilun 100 mailin jälkeen.
    Syyksi epäilivät liian paksua tanko niille koukuille mutta nyt ei ole ehtinyt sen kummemmin tutkimaan.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    n.20e/kpl

    Ajoin kaks talvea koukuilla, mutta ny ei oo enää tarvista. Eli ei oo "pakolliset"
     
  12. znood

    znood Guest

    mulla on bomban nelivitoset ja niihin mahtuu kahvakumit päälle
     
  13. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Laitoin muovi koukut viime vuonna. Alussa pyörivät ja irtoilivat, modauksen jälkeen ei enään pyöri :) . Laitoin kuokun että ei kahva pyöri.
     
  14. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Mulla putos se koukku.. ;D Shit happens
     
  15. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Menisköhän tuommonen Fly:n koukku 15mm paksuun tankoon? Entä muut merkit? ???
     
  16. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    luultavasti menee..itellä kun on väljät noin 16mm tankoon.
     
  17. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Jes, kiitosta tiedosta. Nyt ei muuta kuin tilausta tekemään.. 8)
     
  18. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Ja kyseessä siis metalliset fly 45:set koukut.
     
  19. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Jep jep, semmosetku vielä jostaki löytäs.. :mad:

    Missään liikkeessä taas ollu yhtään jäljellä.. Noh, metsästys jatkuu huomena.. :)
     
  20. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Vs: J-koukut

    Vanha aihe tuodaan esille.

    Onko kanssakelkkailijat ikinä laittaneet J-koukkuja fatbar tankoihin? Saako niitä edes niihin kiinni?

    Protaperin fatbarin mietiskelin niitä 45 asteen koukkuja...
     

Suosittele tätä sivua