Rai rai ja silleen, joulut ja uujet vuojet juhlittu.. Kait sen seurauksena kuskille oli tullu muutama ramma lissää tuota elopainoa niin pailakkka otti ja leves alle niinkuin henttusen eväät.. Totesin siinä sitten että perkele painaahan tuo muutenkin niin muutama kilo sinne tänne. Laatuki on taattua taas, tottapa kestää Tuossapa nuot lähes paikoillaan.. Maalia vain kaipaa vielä
Et uskonu keväällä vaikka ittekki näit ettei nuita lehtimäen jatkoja ole tarkotettu muuta ku turisteille.
Heh... enpä niin. Kahtotaan jos mulla vielä ens talvena on tuo niin sitten sais hommattua blingit alustaan
Tämmösiäki saa foorumin ukolta "edge340".. [/img] Ja passaa millilleen kiinni ja kestää..myös siis nuita bling pylpyröitäki! 8)
Ite hain just (taas) metrin pätkän 8x80 latta-alumiinia ja hintaa 14e. Omassa käytössä on kestäny hyvin tuo, mutten tiä miten se siellä teillä kestäs? ;D Ne Lehtimäen jatkot ei kestä keulimista, se on todettu.
Juu, Ite tein kans tuosta latta-alumeetistä ja hyvin on kestäny. Mulla vaan tais olla 100mm leveää. On keulittu ja kikkailtu, alustasta hajoaa jotain muuta ennen noita jatkoja.
Saako Pyhäjärveltä nykysin 100 mm leviääki? Ainakaan viime talvena ei ollu ku 80 mm. leviää, siitä oon kahet jatkot tehny. Keke saanu vissiin jotaki jumi-alennusta, minä jouvuin pulittaan 18€ metrin pätkästä...
Dih jos nuo mun tekeleet ei kestä nytten niin sitten varmaankin jotain 20mm paksua pitää alkaa laitteleen :
Nooh, alumiini on ymmärtäväistä sorttia, se saattas antaa anteeksi sullekki jo 10mm vahvuudella. ;D Joko löyty katkenneita johtoja, hiertyneitä nippuja ja viallisia antureita?