Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Kapital, 17/8/07.

  1. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Niin no viime talvenahan ne pysyvät lumet tuli jo 18.-19. tammikuuta ja ajokelejä riitti kokonaista 8 viikkoa..
     
  2. stirronen

    stirronen potkukelkka

    no perkll. kerkeshän tota reilu 80 kilsaa posotella..haravointi hommiks menee..ens vuonna uudelleen
     
  3. Nixu

    Nixu Well-Known Member

    Noh noh.. :eek: lunta on nyt tullu yön aikana ja tulee vielä ;)
     
  4. kimmo

    kimmo nykyisin mzx x-rs 600

    pitäiskös vaikka joskus koittaa kimppa kyytiä REVAZKI??? mä asun porvoossa helsingintien varrella ni siithän se menis jouheesti jos aikataulut osuu yhteen?? mulla kyllä rev X-RS revi asuuu tätä nykyä mökillä tuupovaarassa mut jos sulla kelkki vantaalla ni ei mahdottomuus ottaa sitäkin kyytiin, ku eurowagonissa menee pari kelkkiä kylllä? tuntuu vaa väll nii turhalt sahaa yksin tota välii, mä käyn suunnilleen parin viikon välein mökil ja kerral oon noin viikon...???
     
  5. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Azkin kelkka on mun pihassa hammaslahdessa...
     
  6. kimmo

    kimmo nykyisin mzx x-rs 600

    just minä hinasin melkein kolme talvea kelkkaa perässä kun lähin mökiltä, aina siinä uskossa että kyllä sitä lunta tulee, nyt kyllä totesin että turha hinaaminen loppuu.. ittekin olen tulossa tuupovaaran seudulle 25-3.1-08 väliseks ajaks täytyy vaan toivoa että siellä olis sitä valkokultaa!! :) ei oo kerenny tälle talvelle kelkkailla ku noin sadan kilsan verran. :(
     
  7. Race69

    Race69 Well-Known Member


    missäs noin paljon kilometrejä oot saanu ajettua? :eek:
     
  8. kimmo

    kimmo nykyisin mzx x-rs 600

    tuupovaarassa saarivaara- hoilola välillä on tullu pohjien ajamisesta 4-5:pvä tätä kuuta.. turhaan tuli ajettuu kun kaikki lumet suli :(  sen verran mitä seurannu keskustelua lumi tilanteesta, olen huomannut että mökillä saarivaarassa, on joka talvi ollut enemmän lunta kuin esim. joensuu,kitee,värtsilä värtsilässä on vähiten lunta ihan selvä raja menee lumi kerroksen paksuudessa, kun tulee saarivaaraan päin ja positiiviseen suuntaan.. ;) viime vuonnakin kiteellä maa paistoi paljaana niin mökillä oli vielä ihan ajettavat reitit, toki johtuu myös siitä että ei siellä juuri kukaan ajakaan ihmettelen suuresti :eek: ku kumminki aika muhkeeta reittiä (mun mielestä)..
     
  9. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04


    no mäkin ite pakulla ajan väliä.ja menee tohon sprinteriin kivasti just kelkka sisään.täl hetkel kelkka tosiaan on hammaslahessa.ku kesän aikana pojat sitä hoivas siellä :)

    mut kyl mä jouluna varmaan tuon tänne lämpimään talliin kultsin märehtimään,ku tuli toinen talli saatua.ni hyvä tonne järvenpään talliin jättää kelkkatalli eriksee.ja prätkää voi sit pitää tässä tikkurilassa oman kämpän alakerrassa toisessa tallissa.mul on tosi epämääräistä noi ajat miten pääsen aina käymään joensuussa.työt painottuu vloppuhin toisessa duunissa jne..et monestikki tulee vasta la iltana lähettyä..ja saatan jo su:na takas tulla..tai jotenkin noin.koskaan juurikaa voi paria päivää kauempaa olla poissa töitten parista.ku ei perse muuten kestä :D
     
  10. Elisa

    Elisa Administrator

    Siivoilin pyynnöstä.
     
  11. makkosz

    makkosz !!polaris 550F SS-02MYYTÄVÄNÄ!!..&sd machz dragmod

    Jep...hoivattu on ;D et tarvii enää niin nopeata kaasupeukaloa...aika hyvin läksi se "viive"...että varovasti sit kun poistuu patista... ;)
     
  12. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    http://www.pohjoiskarjalankelkkaurat.fi
    Ylläpitämämme moottorikelkkaurat ovat vuokrattu moottorikelkkalla ajoa varten ja sekin vain kun maassa on lunta 20 cm tai enemmän.

    Ei ole tainnut vielä olla 20cm näillä pituuspiireillä?  :mad:
     
  13. Montas euroa antasit lainauksesta ? :D ;D
     
  14. Kyllähän noita on tossa jokkarin pihassa 1 jos toinenkin ;) ja kotoakin löytyy 2 ;) mut siitähän sun olis nopee käydä ja käyttää katekalla...;=)
     
  15. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Taitaa sopivasti jouluksi tulla moottoripyörä kelit niin pääsee edes jollain päristelemään.. :p
     
  16. x-mies

    x-mies polaris pro-x2 600

    onks joni kelkan vaihtanu uudempaan??
     
  17. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Joo.tuli Fusion vaihdettua,vaikka nyt tuntuu että oliko järkeä kun ei tule talvea :mad:
     
  18. x-mies

    x-mies polaris pro-x2 600

    joo ei nuo säätiedot hyvältä näytä....no eipä tuota viime talvenakaan päässyt liikaa ajelee...tammikuun 29 päivä kävin ensimmäistä kertaa ajamassa
     
  19. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    ei kukaan skippadoota tarviis?joutas varmaa myydä pois.ku näköjää ei kauheesti taas tarvii ajella..prkl
     
  20. eläpäs nyt myy sitä senkin naamio ;D;D;D
     

Suosittele tätä sivua