Jonku aikaa ajoa,sit booaa

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Makkola, 10/2/09.

  1. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Elikkä kelkka on Polaris Indy 500 -92.

    Kun käynistää niin kone toimii mut sit ku ajaa vaik 20 minuuttia niin jo alkaa booaaamaaan.Painaa kaasun pohjaan niin alkaa vain booaamaan.Ei kulje mihinkään.Ja sit ku pumppaa kaasua jonkin aikaa niin toimii taas jonkin aikaa.

    Elikkä auttakaa te tietäväiset!!!

    Kiitos!
     
  2. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    Itellä samaa vikaa... tenttua kokeilin tänään mutta ei juuri mtn vaikutusta... noo hallilta hain catista toiset tulpat ja alko kiertää jonku aikaa ja sitten taas alko booaa...
     
  3. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    sama homma oli mullakin vanhassa pollessa tulpat kun vaihtoi niin alkoi vähän aikaa pelaamaan..ei tehnyt tätä jos ajoi kokoajan isoilla kierroksilla..
    vikaa en ehtinyt löytää vaikka kuin haettiin sitten se menikin puuhun. champion tulpat kesti paremmin
     
  4. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    tämän päivän ajoissa voinu ajaa ku isoilla kiekoilla ku lunta napaan asti ku hyppää kyytistä ;D ;D umpises mulla alkaa yleensä booaamaan ku kaasun löysää jossain välissä...kelkka tuskin jaksaa umpises vetää kuskia tai saatikka itteään....
     
  5. znood

    znood Guest

    kaasarit tulvii ?
     
  6. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    vkl pitäs päässä itellä ajelee ja vika ois ihan jees löytää...
     
  7. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    En ole viel kattonu.Huomenna aukassa ja kattoa.

    M4TTI mitä tulppia sie käytät.Mul on tos B9ES.
     
  8. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    En tiiä,et mikkä suuttimet tos on.Vaikuttaisko se asiaan ???
     
  9. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    no samat tulpat mullaki nyt paikallaa... sitä enne oli BR9ES ja toimi niilläki joten kuten... välillä booaa niin pahasti kelekka ettei telaa jaksa pyörittää...
     
  10. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Joo samaa ilmenee myös mulla.
     
  11. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    kokeilkaapa champion tulppia kesti mulla ainakin huomattavasti pidempään ja ngk tulpatkin kesti paremmin kun laittoi kasit ysien tilalle..
    ja tosiaakin vikaa etsin itse yhden talven ajan enkä saanut koskaan pelaamaan kunnolla koneeseenkin vaihdettiin stefat ja männän ja kaikki laakerit eikä mitään auttanut kaasarit puhistin varmaan 10 kertaa eikä tulosta  :mad:
     
  12. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    sit alkaa kelekka taas kiertää ku antaa kiekkaa johonki 3 tonnii asti ja piettää vähän aikaa ja sit lämä pohojaa...
     
  13. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Mulla viime talvena ilmeni toi vika.Olen kaasarit aukassu ja putsannu tuloksetta.En tiiä auttaisko männän renkaitten vaihto ???
    Me vissiin ajetaan samalla kelkalla?! :)
     
  14. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    makkola valitettavasti ;D ;D pojillaki nuita 500 indyjä ihan perk**eesti tässä kylässä eikä yhessäkää samaa vikaa...
     
  15. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    tuskiin se männän renkaista johtuu itse vaihdoin koneeseen stefat ja kaikki laakerit pytyt porautettiin ja tietenkin sitten uudet männän ja sama homma jatkui ;D
     
  16. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    makkola mitä tuumit jos vaihetaan merkkiä?? ;D ;D tai ainaki mallia tuosta nykysestä merkistä....
     
  17. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Tuttava sano,että vika vois olla,että se imee jostain ilmaa :-\
    Joo mie poltan kohta tuon pollen pois ja ostan opintotukirahoil sellasen rautaputkirunkosen stiikan ;D
     
  18. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    minä voisin siirtyä tohon autotallin punaseen potkuriin ei ala booaamaan... eikä ole muitakaan vikoja ;D ;D nii katokko huomenna kaasarit?? kerro ihimeessä mullekki jos vika löytyy...
     
  19. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Juu huomenna ois tarkotus aukassa kaasarit ja kattoa,että tulviiko ne.Ja jos viel suuttimet vaihtais tai jtn.
     
  20. Kallone_

    Kallone_ Well-Known Member

    Ei booaa niin kauvaa kunnes kunto loppuu ;D ;D vitsi vitsinä ;)
     

Suosittele tätä sivua