Jonku aikaa ajoa,sit booaa

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Makkola, 10/2/09.

  1. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Uudet kurkut lähtee tilaukseen huomenna ja kaasarit on kunnos.
     
  2. Vilho

    Vilho freeride

    Eli tuo makkolan kelkka tekee nii että käy vain varin puoleisella pytyllä. Toisessa pytyssä bensa ei pala. Raakana menee putkeen.
     
  3. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    no onko mulla sitten sama vika?? ::)
     
  4. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Tänään menee Kemppaiselle repalus huoltoon :D
     
  5. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Korjaaja soitteli ja sano,että stefat oli p*skana.
     
  6. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Noniiin.Päivitetään tietoi:
    Stefat on vaihettu ja muuten polle toimii mutta kytkimes ja variaattoris on jtn vikaa.Pistää liian aikaisten liian ison "pykälän"päälle.
     
  7. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    mulla loppu booaminen ku vaihto oikian hihinan paikallee... hyppii yli tuo vanha hihina... taas joutu hihina kauppaa ku menin särkee ton uuen ;D ;D
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Miten hihna hyppii yli? Eikö se ennemmin luista? Booaus kaasua aukastessa on yleensä merkki laihasta seoksesta, eli ei saa bensaa riittävästi ilmamäärään. Sillon vuotaa jostaki ilmaa tai ei saa bensaa. Myös kulunu voimansiirto voi lyödä liian isoa pykälää ja sillon myös kone voi booata eikä jaksa vetää. Monesti kuoleutuneet jouset aiheuttaa kyseistä ominaisuutta sekä väärä hihna. Turraus/röpötys on sitten seurausta liiasta bensasta tai vähäisestä ilmasta. Imupuolella lunta nuffissa/verkossa/kankaassa? Saa lunta konehuoneeseen? Kaasarit tulvii? Mm exciter otti aika ronskisti lunta konehuoneeseen umpisleikeissä ja veti sitä kaasareihin sekä höyrysti pakoputken päällä, seurauksena voimattomuutta ja BOO ääni kaasupohjassa. Tyhjäkäynti raskasta tai sammu kokonaan. Joskus pimeni tulppaki siinä temutessa.
     
  9. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    no mulla ainaki parani heti meno tuolla kelekalla ku sai tiukemman hihinan paikallee..toine oli liian pitkä...
     
  10. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Mulla otti ilmaa ku stefat oli rikki.Ja nyt voimansiirto lyö liian isoa pykälää.Eli ei jaksa vääntää.
     
  11. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    sais vaan sen uuen hihinan tuoho ni toimis taas kelekka...
     

Suosittele tätä sivua