Kaupantekijäisiä!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä HasseB, 16/11/06.

  1. HasseB

    HasseB Guest

    Jos ei koskaan pyydä niin ei myös koskaan saa. Oletko pyytänyt alennusta tai kaupantekijäisiä kun olet ostanut kelkan tai tarvikkeita. Mitä ostit? Mitäs sait - vai saitko mitään?
    Laita kokemuksia muille luettavaksi ja opittavaksi.
     
  2. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Ainahan sitä tulee tingattua kun ostaa jotakin tavaraa ;) Kelkkaa kun ostettiin niin hinta oli jo kuulemma valmiiksi tingitty ::),oli siinä puolitankkia bensaa ;D.Kypärää ja laseja ostaessa viime talvena alennusta tuli automaattisesti ja ei ihan vähääkään kun on näitä suhteita ::)

    E:Ja sainhan minä lynxin lippalakista alennusta samasta liikkeestä :D
     
  3. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Tuli tuossa kelkassa ne perusjutut:
    Varatulpat ja -remmi.

    Sitte lisäksi:
    APV-ölppää 4 litraa, kelkan kuljetussuoja, vaijeri lukko ja ajohanskat. Ainiin ja väärät variaattorin säädöt ;D
     
  4. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Kyllä kun sitä kelkkaa ostettiin niin saatiin ihan kunnon käteisalennus ja sitten pari Yamaha -pipoa, fleece, lohkolämmitin ja pohjapanssari melkeen kaupan tekijäisiksi. Ei tarvinnu montaa euroa maksaa noistakaan. Ainahan sitä kysytään, että mistä saa halvimmalla ja tingataan... ;D
     
  5. 250

    250 Well-Known Member

    no tietenkinhän sitä pitää aina tingata ostaessa :p
     
  6. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Ku tuli kelkka ja uudet varusteet ostettua niin sellanen mukavan pyöree summa siihen lopulta saatiin. ::) "ilmasiks" tuli mukaan kaikkee pientä kivaa... ;D
     
  7. Pollari

    Pollari Guest

    8000€ kypärä, kaupan päälle kelkka, öljypurkki, varahihna, tulpat yms..
     
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vuonna 1992 Wildcatin lippiksen ostin, ovh 47000 FIM, kaupantekijäisinä em. kelkka ;) Ja pääsi V-Maxista eroon erittäin hyvään hintaan ;D
     
  9. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Eipä oo tullu tingattua, alennuksia/kaupantekijäisiä tulee jos on tullakseen.
     
  10. Putte

    Putte potkukelkka

    Köyhät tinkaa!! ;D

    No ei vaineskaan. Kyllähän sitä on tullut jotain saatua. Nyt kun tuli tuo käytetty reino hommattua, niin ei ollut tarkoituskaan mitään pyydellä mukaan ku olin jo muutenkin saanut niin säädettyä sitä kauppaa, että hävetti. Lippis ja varahihna tuli kuin itestään mukaan, ai niin, ja sainhan mä sitten uudet etuiskaritkin jousineen ku oli laitettu väärät.
     
  11. Erä-Jorma

    Erä-Jorma Well-Known Member

    Kypärästä ja lasista alennusta yhteensä 90e eli käytännössä lasit tuli kaupanpäälle ja potasta otettiin 10 pinnaa pois
     
  12. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Nämä kummatkaan eivät ole mun tinkimisiä, mutta molemmat silti tulivat mulle:

    - 4L Motulin ölppää kaveri tinki mulle kaupanpäälle kun vuosi sitten Lynxin ostin käytettynä liikkeestä.

    - Viime perj. ostin ton AC:n, kävin maanantaina paikallisessa merkkiliikkeessä niin myyjä antoi 24€ AC lippiksen ilmaiseksi vaikken ostanutkaan kelkkaa heiltä vaan ihan yksityiseltä.
     
  13. nunavut

    nunavut Guest

    Hovinpohjan pöydässä poronkäristystä.


    Lautaset ja muut syömävälineet oli kyl aitoa hopeeta.

    Sen muistan ,Tiitolan Jussilla oli merkkivaatteet päällä ja Aikion Niilon kaa keskusteltiin löylynheitto vuoroista.
     
  14. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Pakko myöntää, että aika erikoinen asenne... ;D
     
  15. janppa

    janppa Guest

    No samaa ihmettelin minäkin ;D

    Aina ilkeää ja tulee tingattua, mutta ei nyt ihan pikkuostoksista kehtaa. Yleensä niitä alennuksia myös tippuu ;)
     
  16. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    kypärän ostin ja sain kaupan päälle uuet lasit ja neäsuojan laseihin(se nenäsuoja on muuten hyvä :D)  8)
     
  17. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Ehkä on olemassa sellaisia henkilöitä, jotka saa alennusta vaikkei kovin tinkaa.... ;)
     
  18. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    suhteita ku on niin saa alennusta ja joskus aikareilustii ;)
     
  19. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Ainahan tuota isommista ostoksista tulee tingattua. Kelkasta tippui hinta melkoreilusti ja tavaraa tuli niin pirkuleesti, hihnaa ei otettu sillon konetilaan hapettumaan vaan tuli 2x ajotakki+ housut, catin kuljetuspeitto, scotin reppu, tuulilasilaukku, öljyä 20l, 2x hanskat, 700km huolto, 2x lippis... siinäpä nuita.

    Tuon HJC:n ku ostin edellisenä kesänä syksy alesta 149€ ja Scotin enduro bevo t.c:stä maksoin jotain parikymppiä. Ja lippiksiä ja catin tarroja ja muuta mukavaa on tullut ilmaseks mukaan ja huolloista alennukset ym.

    Säästöä se on pienikin säästö 8)
     
  20. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    jos liikkeestä oon kelkan ostanu niin ain siihen on tullu mukaan lippistä pipoo oljyä hihnoja sun muuta pikku krääsää, mut nykyään tulee ostettuu enempikin yksityisiltä niin saa yleensä tingattuu helpommin sen hinnan kohilleen  ::)
     

Suosittele tätä sivua