Kaupantekijäisiä!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä HasseB, 16/11/06.

  1. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    sain lippiksen kaupan päälle kun uuden RE suoralla kaupalla ostin!
    Reilu peli.
     
  2. adrealine

    adrealine Guest

    tulihan tuota tingattua lippiksiä 3 kpl,vara hihna,tulpat,4l x-rs öljyä ja viel yks lasten kypärä. kelkan toivat kotia ( roi-oulu ) ja vei viel entisen mennessä ;D ;D ;D
     
  3. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    No sinä tuskin lukeudut siihen ryhmään? ;D

    No ei, ihan leikkinä minä vaan... :)
     
  4. adrealine

    adrealine Guest

    tämä pitää paikansa
     
  5. make206

    make206 V-max4 '92

    Ja (yksitysenä) kauppaavana osapuolena lähinnä huvittaa kun joka ikisen pitää yrittää tingata.
    Kai yksityisellä puolella myyjä on miettinyt hinnan millä myytävä juttu vaihtaa omistajaa, millä hintaa on valmis luopumaan myytävästä tavarasta...
    Varsinkin nettimoto/auto/etc. ilmoitukset tahtoo olla puolillaan kysymyksiä "lähteekö 600€" kun hinta on ilmoitettu 1200€.
    Kepillähän voi koettaa jäätä tieten, mutta kaupan kohdetta näkemättä ja mitään tinkaamisperusteluita esittämättä ainakin omalla kohdallani turhaa.
     
  6. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    tingataan aina liikkeesä tietenki.ainahan niissä on ilimaa. ja ite asiassa ku on aikansa tinkaillu samaan firmaan (ja myyjät) tuttuja nii nyt on kaupat tullu aina sopivasti ei enää oo ollu valittamista,täydellistä on ollu palvelu
     
  7. 650 efi

    650 efi polaris 650 efi

    kypärän ostin, sain tuplavisiirin ja suojapussin kysymättä. yllätyin! yleensä en saa mitään alennuksia, kauppamies kun en oikein ole.
     
  8. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Saahan sitä yleensä ootellessa pullaa ja kahvia ;D
     
  9. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    No kyllä tuo tinkaaminen ainakin täälläpäin kuuluu ihan asiaan..
    Itse ainakin pistän myynti-ilmoituksen hinnan vähän yläkanttiin (n.500€) ja sitten jos joku on tosissaan ostamassa ja alkaa tinkaamaan ni pudotan.
    Ja niin täälläpäin tuntuu kaikki tekevän, mopokauppoja tuossa pari viikkoa sitten väänsin ni tinkaamalla sain vielä 200€ pudotettua pyyntihinnasta, joka oli jo sellaisenaan yli 200€ halvempi kuin mitä muut pyytivät vastaavista. Eli siis TINKAAMINEN KANNATTAA

    Mutta siis, asiaan.
    Polariksen mukaan sain aikanaan Ajotakin, Alpinestars Vectorit, etupukin iskarin, rungonvahvikkeet, ölppää, varahihnan, tulppia, lippiksen, ajohanskat ja jotain pientä sälää vielä lisäksi.
     
  10. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Kaikesta mitä oon kelkkailuun liittyen ostanut olen saanut alennusta tai tavaraa
     

Suosittele tätä sivua