Kelkan myyminen.

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä stm, 11/2/07.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Nuin kait se pitää itelläkin tehdä sitten. Hilppeet myyntiin, vakiokuomu päälle ja vakiona myyntiin 8)
     
  2. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    luulis et on hilppeille kysyntää ku aika moni varmaan haluaa parannella vanhaa kunnon evolyneä
     
  3. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Joo, ennen kuin hommaisivat kerralla laitetun...
     
  4. jkomu

    jkomu GL360S

    Johan se kikkeliä kasvattaa, kun on itte tuunattu ;)
     
  5. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    hehee, ehkä jos paremmat iskarit laitettu niin ehkä se alusta on sen takia kunnossa tai selkäranka.

    ja kisakelkat on aina paskoja niin mulle ainakin huudellaan mutta kunnolla pidetty kisapeli on paljon parempia kuin matti_eskon harraste peli eli rahalle saa varmasti parempaa vastinetta.

    Markkinointia, markkinointia myymiseen , välillä se tuntuu että tuskaista hommaa.
    itse myynyt tällä kaudella 3 kelkkaa ja mikään ei ole hetkessä mennyt.
    pistät kelkan vakiona myyntiin tai ainakin kuvia vastaavasta vakiosta ja kysyt millaisena sen haluaa.
     
  6. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Joo kyllähän tuon olisi vakioksi muuttanut jo aikapäiviä sitten jos vaan sellaiset osat olisi....
     
  7. stm

    stm Well-Known Member

    Sepä se :-\ Olis aika kova homma alkaa laittamaan kaikki tuorevoitelut sun muut paisarit ja putket ja ja ja...
     
  8. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Lainataanpa vähän tätä Pekan topiccia, kun aihe liippaa kuiten läheltä.

    Jos kokonaisen kelkan myyminen usuttaa kaiken maailman telan potkijat, kuvien kyselijät ja "otatko perävikaisen taunuksen vaihdossa ja rahoitatko loput" -tyypit liikkeelle, niin aika kummaa tuntuu olevan pelkkien osien myyntikin.  ::) ::) Ihme hommaa sellainen että kysellään ja sitten sovitaan kaupoista ja loppupeleissä haihdutaan ilmaan. Tuommoisia isompia osia kun olen myynyt niin olen vielä kysynyt "varmoilta" ostajilta että onko kauppa sovittu ja myynkö sovittuun ajankohtaan asti eioota ja kaikki vakuuttaa että homma selvä. Sen jälkeen ei mitään jälkeen kuulu. Vi****aa tuommoiset varsinkin kun joku oikeasti voisi tarvita samaa osaa ja loppupeleissä se jääkin myyjälle käteen! :mad: :mad:

    Jos hinta on kova tai muuten rahatta kyselee niin sanottais sitten reilusti eikä tuollain pelleiltäs. Itse kun yrittää ajatella niin päin että itse löytää tarpeeseen jotain sopivasti ja myyjä myykin välistä niin ottaishan se päähän. Taitaa olla nykypäivänä turhan helppoa olla anonyymi... ???
     
  9. stm

    stm Well-Known Member

    En tiiä mikä se on tuo homman nimi mutta samoja asioita se mieki oon pohtinu. Vit*ttaa rehellisesti sanottuna tuommoset idiootit jotka ei osaa ajatella muuta ku omaa persettä. :mad: Onko niillä menny kasvatus perseelleen vai mikä niitä vaivaa ::)
     
  10. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Mulla on onneks ollu kaikki osan ja kelkkojen ostajat ns. rehellisiä, ainakin mua kohtaan.. Ei ootullu yhtää takapakkia kaupoissa, kaikki on toiminu niikuin on sovittu, onneksi. :)
     
  11. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    eniten korpiaa sellanen että sovit ne kaupat jo valmiiksi esim. perjantaiksi.. sit myyjä soittaa sulle TO iltana et "sorry.. mut mie myin sen kamppeen tuosa päivällä.." :eek: :eek:

    ja aina on kamppeet menny kaupaksi ko on sitä mitä sanoo ja hinta on kohallaan :)
     
  12. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Meilläkin jo kahesti käyny sillälailla, että on sovittu kaupat jo ja kuljetustaki ollaan sovittu ja kun edellisenä päivänä vielä yrittää soittaa tälle "tosi"ostajalle niin tämäpä ei siten vastaakkaan. sitten  samana päivänä jolloin olis sovittu "tapaaminen", ostaja laittaa tekstiviestin, että sori hommasin kelkan jo muualta!!! :mad: :mad:
     
  13. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Tuota juuri tarkoitin, paitsi ettei niistä kuulu mitään edes jälkeenpäin :mad:  Siihen sitten on pantannut jotain kampetta vaikka kysyntää olisi ollut muuallekkin.
     
  14. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Meikä ottanut monesti varausmaksun 1-500 ekee vähän kamppeesta riippuen jos venyy oikea kaupan/rahan siirto ja laitteen luovutus.
    Katoaa e joo-joo-miehet siinä vaiheessa, jos kauppa peruuntuu ei järkevästä syystä niin mulle jää bensarahat.

    juu, paljon on soittajia jotka aikovat ilmoittaa mutta mitään ei kuulu...

    hmm..pitäsköhän kokeilla myydä toi tipu ..
     
  15. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Alanpa itsekki tähän epätoivoiseen hommaan mihin rave-miehetki, eli racinki myynnissä ja on muuten oikiasti hyvä vaikkei kukaan usko ;D

    Ainoa myynnin syy on että haluaa ens talveksi R-evon

    nimim. 4 talvea takana kolmella eri evolla ;)
     
  16. gtype

    gtype lynx enduro 700 -02 ex-lynx 583 -98

    repesin ;D Kaupankäynti on nykyään juuri tuollaista, valitettavasti. Sopimukset pitää yleensä parhaiten, kun annetaan edes pieni ennakkomaksu puolin ja toisin.
     
  17. stm

    stm Well-Known Member

    Ai miten niin tutun kuulosta ::) :mad:
     
  18. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Joo, mie ostan heti kun saan ensi vuoden tähkäkuun bonusrahat, pidä mulle varattuna ;D ;D ;D
     
  19. stm

    stm Well-Known Member

    Mullekki saa tarjota ;) ;) ;)

    Nyt kauhia vääntä Visan kanssa tästä ;D ;D
     
  20. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Itelläki pari tämmöstä "helppoa" myytävää myynnissä, joita ihmiset vissiin pelkää vaikka kunto pelejä molemmat...

    Racingki ja amg-mersu

    annetaan palsta ois varmaanki seuraava mitä vois kokkeilla ;D
     

Suosittele tätä sivua