Kelkka ruttutukusta

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä paavo, 31/3/06.

  1. Shamaani

    Shamaani Well-Known Member

    Ei siinä tästä katsoessa paljoa näykkään. Tuossa sanoit et alusta ja runko..? Sit kun irrottelee nuo keulan muovilirputtimet ni luulen et alkaa näkymään paremmin. Siellä voi olla iskareita, pukkeja, eturunko, telatunneli etuosasta ja ties mitä kurtussa muovien takana.
     
  2. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Päijät-Hämeen moottorikelkkailijat TARRA on ainakin, joten sieltä päin on ilmeisesti tullut. Kaveri kävi katsoon kelkkaa ja sanoi, että ulkoisia vikoja ei ole tai ainakaan hän ei havainnut.
    Oli katellut kuomujen alle ja ehjältä oli näyttänyt. Kaikki tukivarret ja sukset suorassa... yms.
    Ihmetyttää lähinnä, miten vakuutusyhtiö/tarkastaja on voinut tämän lunastaa. Oisko upotettu järveen?
     
  3. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Aika siisti on kone huone

    [​IMG]

    Ja puskuri on ainakin melko suorassa ::)

    [​IMG]
     
  4. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Olisko varastettu? Ja sen takia maksettu omistajalle. Sitte löytyny ja vak. yhtiölle.
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Killittääkö mulla silmät vai häh? Musta tuo lamppu "kattoo" kuvassa vinoon...mulla kyllä piilo karsastaa aikasen paljon joten... :-\
     
  6. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Mitähän noista vois hajota, jos ne upottaa järveen. Kone oli kyllä pyörinyt ihan hyvin , kun oli narusta vetänyt.
     
  7. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    melko varmaan ruiskuboksi sekasi? oikosessa jotai?
     
  8. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    oon tota pariin kertaan katsellut. ei sitä minnekään varmaan ole upotettu, jos ei niin sanota siinä lapussa. noista upotuksista on yleensä maininta. mun mielestä siinä on toinen suksi muutaman sentin taaempana kuin toinen. eli rungossa on jossain kohdassa jotain vekkiä..

    edit. Eipä noita oikein voi tuolta ostaa pelkkien nettikuvien perusteella. aika suuntaa antavia kuvia.
     
  9. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    No eipä joo, kaveri käviki katsoon. Otti ja lähetti 30 kuvaa sähköpostiin. No ei ole kelkkamiehiä, mutta sanoi että eipä ainakaan vikoja huomannu.
     
  10. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Miksihän tuossa ei oo savupiippu paikallaan pakosarjassa ???
     
  11. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    mistä sie sen tiiät?
     
  12. Vilho

    Vilho freeride

    Kun katsoo tarkkaan tuota kuvaa nii siinäpä näkyy, että on putki irti.
     
  13. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Oiskohan koitettu kurkkia sisuskaluja....
    Mutta missään kuvassa ei näy mitään vikaa... ainakaan ympäri tuota ei ole pyöritelty, olis saattanu muuten lähtee tuo tuulilasi eikä mikään lipare ;D
     
  14. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Kun katsoo tuota ylhäältä päin konehuoneeseen otettua kuvaa, näyttää että kytkimen puolen tukivarret on taaempana ku toisen puolen härpäkkeet.
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    En minä ainaskaa löyvä tuota AVK sivuilta, joku vissii makso pyydetyn hinnan...
     
  16. 101mm

    101mm XM

    Kuvista päätelleen molemmat etutolpat on kierossa (tai sitten silmät karsastaa), pakoputki irti, sekä ilmoituksen mukaan rungossa häikkää. Oisko korkealta ja kovaa "laskeuduttu" pattia vasten. Siisti kai tuo muuten on ja arvokkaita osia puolillaan.
     
  17. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    REVi pysyy ihmeen hyvin kuosissa vaikka kovallakin reitillä vähän kattokerhossa käykin. Riippuu aika paljo siitä miten se pyörii että kuin paljo saa tuhoa aikaseksi. On tullu kokeiltua. Viime keväänä meni nokan kautta ympäri ja sitten vielä pari volttia kylettäin. Ainoastaan kiekkamittari ja puskuri särky+lampun toinen korvakko.. ::


    Oikein ku kattomaan alkaa, niin taitaa oikean sukseniskarin varsi olla mutkalla. Jousi on ihme asennossa ja jousenlautanenkaan ei oikein näytä oikeaan suuntaan. :eek: Tai sitten mulla on silmät vaan kierossa ::)
     
  18. Saren

    Saren 700cc

    Tossa revissä on änärin takaa se pelti mutkalla, joten eturungon vaihtokeissi. Jos ei tee jäpäliä:) en muuta siitä pika vilauksella löytäny. Ihan muuten siisti laite kyllä.
     
  19. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Oletko katsonut itse juuri tätä reviä paikanpäällä, vai päättelitkö kuvien perusteella?

    Niin ja, meinasitko tuota mikä tuossa seuraavassa kuvassa on mutkalla, vai sitä irroitettavaa eturunkoa? (kaksi eri asiaa) :)

    [​IMG]
     
  20. Saren

    Saren 700cc

    Kyllä vain.. tai no tosta on enää paha sanoa mikä rewi on.. Mutta sitä -05:sta kattelin joo. hyvin nopeasti. No tarkoitin eturungolla tuota osaa myös. Keskirunko sit:D löytyikö mtn muuta yllättävää?
     

Suosittele tätä sivua